wie is er ondanks een niet zo'n goede samenlevingstest toch zwanger geworden?

hey susie,

hoe bedoel je dat ze 6 maanden wachten? betekent dat dat je dan ook 6 maanden niet naar het ziekenhuis moet en je dus geen behandelingen krijgt?

ik zelf heb verder nog geen onderzoeken gehad op de samenlevingstest na dan.
ik moet zo rond de 10e ongesteld worden en dan moet ik meteen bellen voor een afspraak om mijn eileiders en dergelijke te spoelen.
verder moet mijn vriend volgende week terplekke zijn zaad opnieuw inleveren want dat wilde de gynaecoloog graag omdat hij vond dat er tijdens de samenlevingstest maar weinig zaadcellen aanwezig waren.

maarre 21maanden das niet niks zeg!
ik vind het wel leuk als we elkaar een beetje op de hoogte houden

groetjes droppy

Dag droppy,

Die hsg doen ze tussen de 7de en 12de cyclus dag dus voor je eisprong.
En in de regel moet je dan 6mdn weer wachten,omdat de kans op spontane zwangerschap verhoogt na hsg.Dus ja dat is dan vervelend 6mnd laten ze je even los en heb je dus geen zh bezoeken.

Ze doen wel snel een hsg bij jou dan.Verder nog geen cyclusonderzoek gehad (bloedonderzoek),maar wel samenlevingstest zag ik,maar krijg je die geen 2de keer,omdat hij eerste keer negatief was?Bij mij ook eerste keer negatief en dan doen ze hem nog een keer.

Mijn vriend moest ook 2x zijn zaad inleveren.Het was gelukkig beide keren goed.
Bij mij dus tot op heden ook alles goed.Vorige maand Miskraam gehad dus het kan wel.Heb daardoor weer beetje hoop gekregen.
Nou succes meid met die hsg.Valt reuze mee hoor.Het is even vervelend gevoel.Lijkt op ongi krampen.

Wanneer moet je dan?

Gr susan

hey susie,

ik weet nog niet wanneer ik mag,ik moet eerst weer wachten tot ik ongesteld wordt en dan pas bellen voor een afspraak,ik moet het uiterlijk 12 april pas worden.
ik hoop dan dat ze het nog wel VOOR de 24 e van april doen want dan ga ik een lang weekend weg,en dat is allangal geboekt.

maar al die onderzoeken kan mij niet snel genoeg gaan hoor
maar mijn vriend heeft geen top zaad maar was wel goed genoeg om zwanger van te kunnen worden zei de gyneacoloog bij onze eerste geprek,  maar vanwege een slechte samenlevings test wil hij dat mijn vriend opnieuw zijn zaad inlevert.
wat k*** voor je dat je een miskraam heb gehad zeg! dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.

groetjes droppy

he droppy,

Ik denk wel dat je voor die tijd moet (voor de 24ste)
MK gaat indd niet in koude kleren zitten,maar moet zeggen dat het wel een hele geruststelling voor ons is dat het ieg lukt.Al die tijd niet zwanger geweest en nu is het toch een bevestiging van het kan.
Dus ik ben er niet verdrietig om.Heb ook hele stressvolle periode achter de rug dus had mij ook niet kunnen voorstellen dat het daardoor wel goed was gegaan.

Nou meid jij succes met de onderzoeken.Laat je mij even weten wanneer je voor hsg moet als je het weet?En uiteraard wil ik weten of het onderzoek je is meegevallen.

gr susie

hey natuurlijk hou ik je op de hoogte.....t kan alleen wel ff duren voor dat ik wat laat horen dan aangezien ik pas ergens rond de 20e heen moet.

hoe zit het nu met jouw dan? ik bedoel krijg je nu nog behandelingen of moet je nu weer eerst kijken of het 'spontaan' lukt? wanneer is jouw nod?

ow sorry voor mijn vele vragen want ik kan me ook voorstellen dat je je lichaam weer ff de tijd geeft om te herstellen,en ik kan me ook voorstellen dat je er meteen weer voor wil gaan.(snap je wat ik bedoel?)

groetjes droppy

Dag droppy,

Ik vind het helemaal niet vervelend hoor al die vragen.
Ik vind het zelf ook interessant om dingen te weten en om op de hoogte te blijven van andere op dit forum.Daar is dit forum toch ook voor.
Ik weet niet wanneer mijn NOD is deze maand.
Mijn bloedig was begin april.Heb deze maand totaal niet met de dagen rekening gehouden van ovulatie had zoiets van ik zie het wel.
Maar volgens mij moet ik volgende week zo ongesteld worden.
Dan moet ik zh bellen en op dag 12 naar zh voor 2de keer samenlevingstest.OOk wordt er dan een afspraak gemaakt voor kijkoperatie.

Ik hoor het wel van je.Succes.

gr susie

Terug
Bovenaan