wie is er ondanks een niet zo'n goede samenlevingstest toch zwanger geworden?

oke spannend allemaal.

ik verloor daarnet weer een sliert slijm en ik moet nog 1week voor dat mijn menstruatie komt,dat is toch raar?want dan zou ik dus nu al weten dat het NIET raak is.

groetjes droppy

hey susie,ik wilde je ff laten weten dat ik a.s dinsdag(21 april) een afspraak heb om mijn eileiders en baarmoeder te spoelen.
hopelijk gaat het geen pijn doen.

hoe is het met jouw? al nieuws?

groetjes droppy

Dag droppy,

Volgende week dus al wel fijn dat je zo snel terecht kan.
Ik vond de HSG reuze meevallen.
Je scheef dat ze je baarmoeder ook doorspoelen,maar met HSG is het het doormiddel van contractvloeistof die ze in je eileiders spuiten zo dat dan je eierstokken direct doorgespoten worden mochten ze verstopt zijn.Dus niet je baarmoeder hahaha.

Maar ik vond de pijn een beetje lijken op ongesteldheidskrampen.Op de dag zelf na HSG had ik een klein beetje last er nog van en bloedverlies,maar dag later voelde ik er niks meer van.

Ik ben toevallig gisteren weer ongesteld geworden.Vandaag gebeld voor 2de keer samenlevingstest.Ze zaten weer vol dus ik wordt morgen teruggebeld.Omdat mijn gyn had beloofd dat ik deze maand terecht kon.Ze gingen dus even overleggen.
Anders zou ik de 24ste voor de samenlevingstest moeten.
Is ook de dag dat ik in ondertrouw ga dus die dag vergeet ik dan ook niet meer hahaha.
Jij succes de 21ste.

gr susie

hey,

t zit jouw ook niet mee he? wanneer krijgen wij toch es die ver***de positieve zwangerschaps testen in onze handen????!!!!

zitten ze bij jouw gyn. ook al zo vol dan?jeetje.
ik ging vandaag dus bellen voor die afspraak en toen zei ze eerst de 24e april maar toen ging ze ff goed tellen en toen zei ze dat het toch eerder moest gebeuren maar ze moest ff bellen naar die afdeling omdat het volgens haar lijstje al helemaal vol was met afspraken,dus ik al lichtelijk in de stress.
maar er was nog maar 1 gaatje over en dat is 21 april,nou ja hoe eerder hoe beter niet waar?
groetjes droppy

He,

Nee helaas niet nee.Indd mag nu toch wel eens positief testen al heb ik daar op spontane kans niet meer zoveel hoop.
Op gegeven moment heb je zoiets van ja het hoort er gewoon bij en leer je er beetje mee leven.Probeer mij er zo weinig mogelijk mee bezig te houden.Anders wordt het alleen maar zwaarder.Alleen al die rot zh bezoeken wordt je zo moe van en helemaal als je indd zoveel wachttijden hebt.
Ik ga waarschijnlijk binnenkort wel proberen second opion bij anders zh,want duurt allemaal hier zo lang waar ik zit.Ze stellen alles uit en als ik dan van andere hoor die in zelfde schuitje zitten daar gaat het allemaal wat sneller.Ben niet echt te spreken over dit zh waar ik nu zit.

Jij heel veel sterkte hoop dat voor jullie snel mag lukken.Jij hebt nog niet veel onderzoeken gehad toch?

gr susie

hey,

thnks,nee ik heb nog niet veel onderzoeken gehad,kan ook niet want ik loop eigenlijk net pas in het ziekenhuis.
ik ben wel benieuwd wat er uit gaat komen allemaal al vrees ik wel dat het probleem  aan mijn vriend ligt waardoor het niet lukt.
hij heeft zijn zaad dus al 2x ingeleverd waarvan we de laatste keer nog geen uitslag van hebben maar die uitslag horen we pas de 21e.(de 1e keer was de sperma test matig tot voldoende,oftewel zoals de gyn. het heeft gezegd...t was geen top zaad maar je kan er prima zwanger van worden).

maar waarom krijg jij dan nog geen KI of IUI??
of is dat nog te vroeg?

groetjes droppy

Terug
Bovenaan