wie is er ook al een paar maanden bezig??? ik inmiddels bijna 5

A

Anoniem

Guest
heey meiden

hoelang zijn jullie allemaal bezig nu?
hebben jullie ook weleens dat je nu al begint te twijfelen of alles wel goed is?
tja... ben bijna 5 maanden bezig nu en eigenlijk is dat helemaal nog niet zo lang maar toch...
hoe zit dat bij jullie??

xx

Hi patries,

Wij zijn nu 2 maanden bezig en ik ben 4 maanden gestopt met de pil, ik maak me nu nog geen zorgen over of alles wel in orde is... ik ben gewoon super ongeduldig... en zou het liefs nu meteen zwanger zijn... maarja dan moet moeder natuur wel een handje helpen!!!

Succes met klussen!!

liefs karen

ja het is ook idd meer ongeduldig dan bang dat er iets mis is haha
maar goed...
wanneer is jou volgende nod?
mijne ongeveer 17 jun

xx

Heeej....

Mijn NOD zal ergens rond 2 juli pas zijn denk ik... tenminste als ik 30 dgn aanhoud..
Ben gister ongi geworden... dus baal als eens stekker... en ook gruwelijk ongeduldig....

liefs karen

Gaan jullie ook voor jullie eerste kindje??? Wij wel!!!
Kei spannend!!

Liefs karen

ja wat een teleurstelling is dat tekens weer he
maar ja op naar de volgende ronde moet je dan maar denken!
voor mij is het nog 2 weekjes wachten ongeveer, heb nu een cyclus van 38 dagen aangehouden
nou succes! ik ga maar is van dit heerlijke weer genieten

xx

Hallo meiden,

Wij zijn zelf sinds november 2006 bezig en ik zit in de 8e ronde nu. Ik ben ook wel een beetje ongeduldig nu, maar ja je kunt er niks aan veranderen he ? Mijn volgende NOD is 20 juni, dus wie weet.... Ik hoop dat het nu een keertje raak is. Mijn ei is net geweest en ik heb dus een vroeg ei dat wist ik eerst niet. Mijn cyclus duurt ook maar 27 dagen en deze is gelukkig wel regelmatig.

Liefs Yvonne

hoi meiden

ik ben al vanaf sept bezig, had 25 mei nod, ik heb 30 mei een test gedaan en was neg. echt balen. nu wacht ik tot eind van de week en dan ga ik nog een testje doen en hoop natuurlijk dat hij positief is.
maar ik duim voor jullie

groetjes danielle

Terug
Bovenaan