wie is er ook al een paar maanden bezig??? ik inmiddels bijna 5

Ben sinds april gestopt met de pil.
Wij zitten in ronde 2, kindje 1 en ik heb vandaag mijn ei als ik weer een cyclus van 29 dagen heb. heb gisteravond geklust en morgen nog eens klussen. is helaas niet goed iedere dag anders werd er vandaag ook nog geklust.
Ben net als iedereen. KAN ME NIET SNEL GENOEG GAAN.
Groetjes gizzymo

Ben sinds april gestopt met de pil.
Wij zitten in ronde 2, kindje 1 en ik heb vandaag mijn ei als ik weer een cyclus van 29 dagen heb. heb gisteravond geklust en morgen nog eens klussen. is helaas niet goed iedere dag anders werd er vandaag ook nog geklust.
Ben net als iedereen. KAN ME NIET SNEL GENOEG GAAN.
Groetjes gizzymo

ik moet zeggen dat wij ons vaak niet helemaal houden aan het om de dag klussen hahaha
denken jullie dat het echt veel uitmaakt?

ha ha ja het liefst iedere dag ja.
Ik heb inderdaad gelezen en ook eens nagevraagd als je iedere dag klust dat de kwaliteit van de zwemmers minder word.
Maar zo heb ik ook een topic van  iemand gelezen die daardoor wel zwanger is geraakt succes ermee.

groetjes gizzymo  

ach ja probeer af en toe wel om de dag te doen haha maar ja soms word het toch gewoon elke dag hahahaha
maar daar zal ik me maar niet al te druk over maken
xx

hoi meiden

ik heb vandaag maar weer een testje gedaan en was alweer neg. dus ik baal best wel ben al 2 weken over tijd als ik na het weekend nog niks heb dan ga ik naar de ha want die onzekerheid maak me een beetje gek

groetjes danielle

Hoi,

Ik ben ook bijna 5 maanden bezig maar ik maak me nog geen zoren. Tuurlijk is het ooit weleens door me hoofd gegaan en heb ik gedacht als het nou maar goed is maar ik ga me er niet teveel mee bezig houden. Als het na een jaar nog niet gelukt is ga ik naar de ha maar voorlopig is het nog niet zover dus klussen we vrolijk verder. Succes trouwen met zwanger worden.

Liefs Evelien

Hoi,

Ik ben eind december 2006 gestopt met de pil. Wij zitten  nu in ronde 6. Heb deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt, omdat de laatste keer mijn cyclus ineens 32 dagen was ipv 28 dagen. Weet dus in ieder geval nu zeker dat we op het juiste moment hebben geklust...  Ben helemaal nog niet bang dat er wat met mij aan de hand zou zijn, want wat is tenslotte  nou een half jaar, ze zeggen toch dat je uit moet gaan van een jaar. Toch hoop  stiekem dat het deze keer raak zal zijn...  Uitgaande van mijn langste cyclus heb ik rond de 18 juni mijn nod, nog even afwachten dus..

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan