Wie is er ook alweer aan de lijn en hoe gaat het???

Hoi meiden

Ik wist het niet meer, dus ik dacht...effe vragen. Wie is er aan de lijn, hoe gaat het enne....nog tips??

Ik ben zelf sinds dinsdag weer begonnen, maar tot nu toe ben ik alleen maar een
pond aangekomen!! Da's toch ook niet leuk!! Ik weeg dus nog steeds veel te veel!!
Nou ja, misschien word ik snel zwanger dan hoeft het niet meer...haha

Hihi, liefs Annet

Ikke dus. Heb 6maanden bv gegeven en geen ons extra door afgevallen!!!! Whaah.
Nu heb ik twee weken niet gesnoept en weer niks (!!!!) afgevallen. Gister ben ik me dan ook even helemaal te buiten gegaan aan vlaai en paaseitjes!
Ik weet het niet hoor. Ik ben echt flink te zwaar nu, dus met niet snoepen moet ik toch al makkelijk een begin kunnen maken?
Vandaag maar weer goed aan de slag.
Liefs Nelleke

Ik was tijdens de zwangerschap 23 kilo aangekomen, daar was ik er direct na de bevalling  9 van kwijt...en daarna viel ik maar niet af!
Begin februari heb ik de knop omgezet en ben gaan fitnissen.
Dat doe ik nu 3x in de week en als ik vrij ben op maandag en donderdag ga ik een stuk wandelen met Merel.

En ik ben best trots want er is nu inmiddels bijna 15 kilo af.
(die 9 van na de bavalling en in deze 1.5 maand bijna  6 kilo)

Nog 8 kilo's te gaan... en daarna nog meer, want ik ben veels te zwaar nog.
Maatje 36 heb ik nooit gehad en zal ik nooit krijgen. maar als ik straks op maat 42/44 zit ben ik al erg blij!

Ik ga ervoor... en..in het weekend pak ik ook iets lekkers hoor. anders is het voor mij echt niet vol te houden (ben zo'n snoeperd)

Hoi

Oef....pijnlijk onderwerp...

Was 16 kilo aangekomen in mijn zwangerschap...
Ben toen na 2 mnd gaan Sonja bakkeren...

Nu inmiddels in totaal zit ik 12 kilo onder mijn start van mijn zwangerschap...
dus dat ik wel knap van mezelf  
maar...helaas ik ben van het stevige soort
en er moeten er in iedergeval nog 15 af!!!

dus ...ik heb nog een hele weg te gaan

BAH!

groetjes Pas

Hai!

Inderdaad wel een beetje pijnlijk onderwerp, ja, hihi! Ben net als één van de vorige schrijfsters altijd aan de lijn, helaas. Toen ik het ziekenhuis in ging voor de keizersnee woog ik 114 KG. Om je rot te schamen, maar was veel vocht en veel baby uiteindelijk. Was in moordtempo terug naar een gewicht van 91 KG en daar blijf ik nu steken... Gaat niks aan en ook niks af. Ik ben al sinds enkele weken weer begonnen met sporten. Nu nog 1 x inde week bosu en vanaf volgende week komt daar 1 x cardio weer bij. Kijken of dat zoden aan de dijk zet. Wil er eigenlijk zoveel mogelijk af hebben voor ik weer zwanger word dus heb een goede reden en stimulans nu!

-X- Marieke

Nou ik ben niet een van de zwaarste hier maar ik ben erg klein dus ik wil niet zeurderig overkomen ofzo maar voor mijn lengte wil ik er toch zeker nog 4 kilo afhebben. Ik weeg nu 63 kilo en ben 1m64 ongeveer lang. Ik zou het fijn vinden net onder de 60 kilo te zitten maar het lukt me niet. Ik ben veel te veel een levensgenieter. Maar nu met het mooie weer ga ik al vaker wandelen en ook heb ik besloten de chips-kast tot het weekend dicht te houden... zucht. Succes allemaal.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ook ik ben fanatiek bezig met de overtollige kilootjes kwijt te raken. Ik ben 28 kilo (!!!) aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Gelukkig zat daar heel veel vocht bij, en dat was ik na de bevalling al gauw weer kwijt (lang niet àlle 28 kilo's hoor). Hierna bv gegeven (3 ½ maand), maar toen bleef mijn gewicht eigenlijk constant. Na het stoppen met bv kwamen de kilo's met bosjes weer aangevlogen. Sinds begin december gestopet met bv, maar eind novermber al begonnen met sporten 2x in de week zo'n anderhalf uur. Op één of andere manier wil het er niet meer af. Ik probeer me in te houden met snoepen wat me aardig lukt (ik eet heus nog soms wel een klein koekje bij de thee, maar het "bunkeren" is over).
Op één of andere manier gaat het tergend langzaam.
Voor mijn zwangerschap was ik in 10 maanden tijd 14 kilo afgevallen door veel water te drinken en op het werk de trap te nemen (4e etage, dus 8 trappen). Ook de snoeperij liet ik staan. Wat toen zo lekker snel ging, gaat nu niet tot nauwelijks.
Nog 13 kilo te gaan voor mij.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan