Wie is er ook alweer aan de lijn en hoe gaat het???

ik deed ook een poging tot afvallen en had alerlei dingen gekocht zodat ik thuis kon trainen maar het schiet er steeds bij in....
of ik heb geen tijd of ik heb geen zin, vooral dat laatste....

maar ik moet nog 1 kilo kwijtraken en ben dan op mijn oude gewicht (69 kilo).
Maar stiekum hoop ik wel dat er nog wat meer afgaat, hoor en dat vooal van mijn buik en benen...

liefs
di silva

ik heb op het moment even het tegengestelde probleem; ben nu 3 dagen erg ziek en de kilo's vliegen eraf. Ik geef borstvoeding en heb twee dagen alleen een paar crackers gegeten. Ikweeg nu 56 kilo en ben 1.82!! (sorry dames, dit is voor jullie waarschijnlijk een luxe probleem maar ik vind 't nu wel iets te snel gaan!)

Ik heb iig jullie verhaaltjes gelezen en wilde echt even zeggen: two thumbs up!!!  Vind 't echt superknap van jullie!!!!!
heel veel succes nog met de resterende kilo's (wou dat ik jullie een beetje kon helpen )
liefs Stephanie

Hoi,

Ik was mijn zwangerschapskilo's na 3 weken al weer kwijt en zit nu 3 kg onder het startgewicht voor mijn laatste zwangerschap, echter, dat zijn er nog 15-18  teveel.

Aangezien het me zelf gewoonweg niet lukt (ben een emotie-eter) en ik dus een "een stok achter de deur" moet hebben, ga ik morgen naar een diëtiste en heb ik vanmiddag een afspraak bij het sportcentrum, omdat ik me heb aangemeld bij www.nationaalgezondheidsplan.nl

Ik ga eerst maar eens horen wat ze allemaal te vertellen hebben, maar begin zo langzamerhand wel gemotiveerd te raken om die minimaal 15 kilo er af te krijgen, temeer omdat het weer zomer wordt en ik er weer leuk uit wil zien (nu eens niet in maat 46-48 maar een maatje 42-44 of zo).  Eerlijk is eerlijk, kleding staat dan toch vaak leuker.

Ik hoop dat ik mijn motivatie kan verhogen of in ieder geval kan  vasthouden  en dat ik het deze keer wél volhoud.

Groetjes Fonske.

Tips?? Nou als je af wilt vallen, Annet, kun je beter niet zwanger worden!
Ik kreeg er 13 kg bij tijdens de zwangerschap en kwam op precies 100 kg! Na de bevalling bleef ik een tijd hangen op 91 en ging er ondanks de bv niks meer af, werd zelfs een beetje zwaarder want ik at en at maar want ik gaf immers bv. Ben nu de bv aan het afbouwen en let op wat ik eet en wandel en sport regelmatig. Sinds ik de laatste 4 weken veel minder melk(producten) drink/eet ben ik al dik 4 kg afgevallen en weeg nu dus iets minder dan toen ik zwanger werd. Er mag nog wel 10 kg af, maar ik weet niet of ik dat ga redden. De extra kilo's vind ik ook niet het grootste probleem, wel dat alle vorm uit mijn lijf is; heb vel over en alles hangt veel meer.

Alle afvallers: SUCCES!!

Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik het echt super vind dat er meer meiden de goede weg op zijn..
En moet jullie eerlijk zeggen dat ik wel een beetje blij ben het gevoel te kunnen delen met meiden die net als mij, ook geen maatje 36/38 hebben!

Want ik zit nog niet lekker in mijn vel (lettelijk en figuurlijk)
Vooral die buik, dat is echt nog zo'n kwab.
En dat is nu het probleem om kleding te kopen, van boven ben ik niet zo breed, maar van onder wel omdat die buik nog zo dik is, en mijn boven benen ook.
Echt geen lol om kleding te kopen.

Over een maandje of 2 weer deze topic?
Dan kijken of we het allemaal volhouden!

Succes meiden!

oh gelukkig, nou ja gelukkig.....

ik dacht werkelijk dat ik de enige was die zo zwaar was...
tijdens de zwangerschap was ik in totaal 9 kilo aangekomen en kwam uit boven de 100
na de zwangerschap viel ik in korte tijd af tot 90 kilo, en toen niks meer.....
alle adviezen voor goede borstvoeding aangenomen en goed gegeten...maar je went aan het goede en ruime hoeveelheden eten...
als je dan de bv afbouwt moet je er blijkbaar ook aan denken om minder te gaan eten...
uiteindelijk gevolg dat ik op het gewicht zit van op het einde van de zwangerschap.....boeh hoeh
ik probeer om op te letten, echter is Franco een lekkerbek en houdt van snacken...
ik heb wel besloten om vanaf morgen meer op te letten en als Daniëlle in bed ligt toch iets van oefeningen te gaan doen, nu maat 46/48 en ik wil gewoon naar 42/44..
dat moet te doen zijn...toch

maar eerlijk gezegd ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige "dikkere" ben, schaamte speelt zeker mee en daarom probeer ik dat de foto's die ik plaatst op het forum zo  verhullend mogelijk zijn....  haha

groetjes Veronique (dikke) mv Daniëlle

Ik ben totaal 22 kilo aangekomen in de zwangerschap, inmiddels zijn er daarvan alweer zo'n 18 kilo vanaf... (door Sonja Bakkeren, het bevallen en ook het weer gaan werken...)
Ben niet ontevreden....

Terug
Bovenaan