Wie is er ook alweer aan de lijn en hoe gaat het???

Hoihoi,

Op het moment kan ik niet zoveel afvallen omdat ik last heb van me maagbandje me eten gaat er meer uit dan erin en je moet ook eten om af te vallen. Ingewikkeld verhaal maar voordat ik aan een 2e kindje begin wil ik eerst afvallen

Groetjes,

Bianca

Ja, hier nog zo'n mama die aan de lijn is... Ik heb 6 mnd bv gegeven en nu ik gestopt ben, ben ik gaan Sonja Bakkeren.
Ik ben maar 4!!! kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap! Ik was eerst 7 kilo kwijt door continue overgeven en die had ik erbij, plus 4 extra. Na de bevalling was ik weer7 kilo kwijt, maar dat kwam er snel weer bij, dus nu ben ik aan de lijn en ik ben al 7 kilo kwijt in 7 weken. Helaas wil ik er nog wel 10 en gaat het nu niet meer zo snel, dus   ik moet nog wel ff!

Nou dames succes allemaal!!!!
Groetjes Maaike

was een tijd terug op gewicht en dus gestopt met lijnen. Nu met al die heerlijke paaseitjes en verjaardagen(lees:vlaai) zit er weer 1,5 kilo aan en wil wel weer gaan opletten, maar vind dit nu o zo moeilijk. Ook moet ik me buikie nog wat strakker maken met buikspieren maar heb geen doorzettingsvermogen om het elke avond te doen. Vaak te moe en geen zin!
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi hoi,

Wat een ellende eeyz...dat eeuwige lijnen.Ben ook veel te zwaar en mijn buik hangt er ook bij maar bij.Maar ja lijnen en borstvoeding gaat niet samen....en ik heb een helel dag door honger...moet mezelf echt beheersen anders gaan mijn tanden een hele dag op en neer.Ben 3 weken geleden begonnen met trimmen en dat hou ik goed vol,ik ben al iedere dag geweest dus ik hoop dat er zo toch wel een begin gemaakt is .Ik ben in ieder geval al wel fitter...

Groetjes Kitty en Tess(22-09-'06)

Ik wil dus wel meer bewegen, maar ik heb zo'n bloedhekel aan de sportschool!! Ik vind die lessen op muziek wel leuk, maar echt ALLES daaromheen (omkleden, ernaartoe gaan, zweten achteraf, douchen blablabla) weerhoud me om weer te gaan sporten. Eigenlijk moet ik gewoon weer op de fiets naar m'n werk. Dat kan echter maar 2x per week (wel 45 min heen en 45 min terug). En meer gaan wandelen he, maar er zijn gewoon TE veel smoezen om niet te gaan. Die smoezen doos is bij mij gewoon nooit eens op.
Waar halen jullie het doorzettingsvermogen vandaan?
Liefs Nelleke

Ja, ik ben ook aan het afvallen....
Ik ben in de zwangerschap 20 kilo aangekomen....

Ik ben sinds 2 weken aan het Sonja Bakkeren, moet zeggen dat het supergoed gaat.
Ik ben nog zeker 10 kilo boven mijn "oude" gewicht en hoop nu ze eindelijk kwijt te raken.
Ik wil in de zomer gewoon lekker weer mijn oude vertrouwde maatje 38 aanpassen. Hoop dat het gaat lukken, ik ben nu ongeveer 2 kilo in bijna 2 weken afgevallen dus hoop dat het doorzet.
Verder ben ik sinds januari aan het Spinneren, elke les denk ik weer, wat doe ik hier maar als de les erop zit voel ik me supergoed/blij dat ik het weer gedaan heb.
Ik ga met mijn zus en mijn schoonmoeder dus het is wel makkelijker met erheen gaan, als ik in m'n eentje moest zou ik het waarschijnlijk al opgegeven hebben.
Ik heb altijd met veel plezier wedstrijd geturnt en wel minimaal 15 uur per week...
Daar moet ik nu niet meer aan denken...

Groetjes Marina

Ach...ik denk dat dus iedereen dit probleem heeft.

Ik ben tijdens mijn zwangerschap 12 kilo aangekomen.

Na de bevalling was er al een groot deel af...maar ja je zit thuis en
toen ben ik lekker gaan eten etc. dus de kiloootjes kwamen er weer aan.

Ik moet nu echt gaan lijnen...veel kleding in de kast maar er is mar weinig wat goed past. Ik wil mezelf weer lekker voelen.

Voor mijn zwangerschap was ik 10 kilo afgevallen door dagelijks veel groente te eten.

Ik werkte fulltime dus dan is het iets makkelijker vind ik.

Ik at in de ochtend een cracker met kaas en tussendoor een liga.

in de middag at ik komkommer en tomaat met fêta (een klein bakje) en daar had ik genoeg aan.

En savonds gewoon normaal eten maar later op de avond niets meer
snoepen etc. ja fruit....dat mocht. 10 kilo vloog eraf. Ik wil dit nu
weer maar telkens als ik begin lukt het me niet om vol te houden. Ik
weet niet wat het is. Voorheen zo gedreven om af te vallen en nu niet
zo......terwijl ik zo graag wil.

Ik heb mezelf weer voorgenomen om maandag weer te beginnen.

Ik hoop dat het gaat lukken.

groetjes Claudia en Maud-je

Ik kan sinds deze week weer een van mijn "oude"broeken aan (je weet wel, uit de glorie-tijd toen alles nog strak was...) Dus dat is al een mijlpaal op zich! Er moet nog 6 kilo zeker af, want ik heb nu een beetje zo'n botsauto-bumper over het randje van mijn broek hangen....  Ach wel een veilig idee, maar voor de strakke zomertruitjes een beetje een afknappertje zeg maar! Gelukkig heb ik zo een lekker schattig dochtertje om mee te pronken, dat leidt de ogen/aandacht mooi van mijn rolletjes af he!!!!!!

groetjes monique

Terug
Bovenaan