Wie is er ook bevallen op 16 juni 2008?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben dit jaar bevallen van onze tweede zoon op 16 juni van dit jaar. Deze keer 5 weken te vroeg maar alles is uiteindelijk prima gegaan en het is een heerlijk mannentje.
Ik vind het leuk om in contact te komen met moeders die ook op 16 juni van dit jaar zijn bevallen, hoor jullie graag!!

groetjes,
Charmaine

Heey

Wat grappig ik ben 15 juni dit jaar bevallen van mijn zoontje Celeno.
6 weken te vroeg, maar na 2,5 week in het ziekenhuis mocht hij naar huis.
Alles is nu goed en hij heeft qua groei en gewicht alles mooi ingehaald.

xx

hoi hoi,

ik ben ook bevallen op 16 juni! ik maar 4 dagen te vroeg. het is een meisje en ze heet lois, alles gaat hartstikke goed. sinds een paar dagen geven we haar s'middags een hapje groente en we zijn nu gestopt met de laatste fles, ze krijgt nu 4 flessen en groente. hoe doen julie dat? wel leuk om een beetje te vergelijken! verder is het een heel tevreden meisje, ze slaapt nog heel veel en ze kan heel zoet in de box spelen, heel anders dan mijn zoontje dat al heel jong van alles wilde!

groetjes jacqueline

Bedankt voor jullie leuke reacties  Patricia en Jaqueline,

Fabian heeft ook 2,5 week in het ziekenhuis gelegen, onze eerste zoon Jamie is 7 weken te vroeg geboren en heeft 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Zwangerschapsverlof heb ik helaas beide keren niet gehad en een kraamtijd helaas ook niet, maar dat ben je gelukkig snel vergeten met 2 van zulke heerlijke mannen. Ik moet wel zeggen dat ik een tweede makkelijker vind dan de eerste. De shock van mama worden heb je al gehad en je hebt veel meer zelfvertrouwen dan bij een eerste.

Fabian eet nu al een 3 weken groente en fruithapjes en vind alles heerlijk. Vandaag de bloemkool van Friso geprobeerd en deze ging er zonder moeite in. Fabian is wel een holle bolle gijs want hij krijgt 5 flessen en dan nog een half fruithapje en een half groentepotje. Helaas doorslapen lukt ons nog niet. Ik denk dat ik vanavond het pyamapapje maar is ga proberen.   Fabian wil ook alleen maar zitten en staan en voor al kijken naar wat zijn grote boer van net 4 aan het doen is.

Hebben jullie nog tips voor het doorslapen??

Ik had inderdaad ook geen verlof en geen kraamtijd, erg jammer.
Maar het belangrijkste is dat alles goed is met mijn kleine mannetje.
Ja het is dan heel gek om ineens moeder te zijn, zo onverwacht en je hebt je kindje niet eens bij je.
Daar kwam bij ons ook nog eens bij dat de weeen en bevalling alles bij elkaar       2 uur! duurde!!
Echt ongelofelijk, dan weet je ook niet wat je overkomt!

Celeno zit nu ook op de 4 flessen en nu geregeld een groente of fruit hapje.
Hij vindt het heerlijk.
Ook slaapt hij nu aardig goed door.

Kunnen jullie kindjes al omdraaien e.d?

xx

Patricia,

2 uur dat heb je inderdaad ook erg snel gedaan. Bij de eerste werd het een onverwachte keizersnee en bij de tweede ben ik bevallen in 2,5 uur. Ja, leuk he die weeënstormen!!

Nee, Fabian draait zich nog niet om en wil alleen maar zitten en staan. We wachten maar weer gewoon af wanneer hij er aan toe is of niet.

heey

Een weeenstorm is inderdaad niet prettig, maar goed...

Celeno draait ook nog niet zelf op zijn buik, maar met een heel klein beetje hulp kan hij het makkelijk.
Terug draaien doet hij wel regelmatig.

kletsen die van jullie ook zoveel? Want dat vindt hij erg leuk!
En nu is hij steeds aan het bellen blazen en spugen, vooral met eten erg grappig... pff...

xx

Nog even een foto, lekker onder de sperzibonen!!

en eentje in bad!

Terug
Bovenaan