Hallo,
ben zeven weken en 1 dag en heb het afgelopen weekend aan mijn ouders verteld. Die hadden geen idee dat we bezig waren, dus die waren helemaal door het dolle heen. Ik zei zoiets als: "hebben jullie 6 februari 2008 al wat te doen? Dan moet je niks plannen, en twee weken ervoor en erna ook niet, want als alles goed gaat worden jullie rond die tijd opa en oma."
Mijn schoonouders zijn op vakantie en komen a.s. dinsdag terug, precies als ik naar de VK moet (alleen vragenlijsten invullen, bloed afnemen, etc, nog geen echo ofzo). Die zullen het ook wel geweldig vinden; ik hoop alleen niet dat ze een opmerking maken over dat we nog niet getrouwd zijn. Ze zijn nogal gelovig, namelijk. Ik denk niet dat het hun iets uitmaakt (we wonen tenslotte ook al vijf jaar samen), maar misschien schamen ze zich voor hun omgeving ofzo....
Mijn vriend heeft het aan mijn schoonzus verteld, daar was ik helaas niet bij. Zij vond het ook geweldig; had het ook helemaal niet verwacht.
En ik ben 27 juli jarig, dan ben ik ruim twaalf weken en ik wil een heel groot tuinfeest geven waar ik het aan iedereen ga vertellen. Ik heb al uitnodigingen gemaakt via http://says-it.com/concertticket/index.php. Leuk joh, kun je zelf je "concert"-kaartje ontwerpen.
Nou, groetjes, José