WIE IS ER OOK NET ZWANGER EN WIL MEEKLETSEN ?

vandaag de test gedaan!! ben nu dan in de 5e week?? 25 februari uitgerekend....spannend allemaal. Ik heb alleen zo erg buikkramp ( licht hoor maar het zeurt wel) Hoort dit??

Hoi Hoi.

Hoofpijn ken ik niet.
Maar wel zeurende buikpijn, dat is wel normaal hoor.
Ik had het bij mijn andere zwangerschappen ook hoor.
Mijn 1e zwangerschap ging helaas mis, de 2e keer is het goed gegaan.
We hebben al een zoontje van bijna 11 maanden.
Had wel elke keer, en ook nu weer steeds druppels bloedverlies, dat maakt me erg onzeker.
Zal blij zijn als de 1e 3 maanden voorbij zijn, de tijd kruipt voor mijn gevoel.

Gr. CCor.

hoi hoi
ik ben vandaag 6 weken zwanger en dol gelukkig.
heb gelukkig nergens last van op een beetje gerommel in mn buik na.
mag over 2 weken voor de eerste x bij de verloskundige komen vind het super spannend en leuk alleen ben stiekem ook wel beetje bang en hoop echt dat alles goed is>
liefs angela

hallo GKJ

Mijn eertse dag van mijn laatste menstruatie was 23 mei en ik ben 27-02-2008 uitgerekend dus je bent echy wel 5 weken en een beetje

Gr angelique

Hoi allemaal,

Ik sluit me bij jullie aan.Vandaag positief getest, ik ben 4 of 5 weken, moeilijk te zeggen omdat ik na het stoppen met de anticonceptie dus al meteen de eerste ronde zwanger ben. Maar februari zal het wel worden...
Ik heb al een zoon van bijna 16 maanden, maar vind het wel weer heel erg spannend. Gek genoeg kan ik me al niet veel meer van het begin van mijn eerste zwangerschap herinneren, toen kwam ik er ook later achter trouwens.
Mijn test was vandaag positief, ik dacht eerst van niet omdat het een beetje donker was maar toen ik beter keek in het licht zag ik toch een streepje en deze werd telkens duidelijker.
Leuk om met jullie te kletsen.

Groetjes,

Jo

Hallo meiden

allemaal allereerst van harte gefeliciteerd!
ik doe mee! Het is supernieuw voor mij, nog nooit eerder op een forum meegedaan, maar nu lijkt het me erg handig en leuk.
k wordt dus ook een februari-mama.

groetjes joy77

Hoi Hoi

Allemaal gefeliciteerd!!

Ook ik ben ongeveer 5 weken en 2dagen zwanger.. sinds gister een dikke 2de streep..
Dit word ons 2de kindje! we hebben al een dochtertje van 1 jaar Zoë !!
Ik ben trouwens chantal.. 23 jaar, getrouwd met andre 25 jaar.. ja en nu weer zwanger dus.. en erg misselijk sinds vanmorgen. pffff heb ik niet gehad bij de 1ste! dus tips of adviezen.. erg welkom!

grtjs Chantal!

Terug
Bovenaan