Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@hartjefeb wooow!!! Wij zaten samen in de topic NOD Januari en zie nu dat je gewoon zwanger bent van een tweeling!! Wat een nieuws zeg, zal wel even schakelen zijn haha ? Maar wel ontzettend bijzonder! Voel je je goed? Ik inmiddels 6.5 weken en hier ook alles goed tot nu toe, 22 feb echo.
Bellie wat leuk om wat van je te horen zeg en je bent ook zwanger gefeliciteerd??super leuk voor jullie? spannend 22 februari de echo hoop dat alles goed is. Leuk om contact te houden. Geniet van je zwangerschap???
Gefeliciteerd!!! Wat een shock hè!
Hier ook zwanger van twee ukjes! Eergisteren de 13-weken echo gehad, die was helemaal goed. Ook eerder al een goede NIPT gehad dus ik kan weer even rustig ademen (Soort van, ik ben deze zwangerschap erg moe en misselijk, en helemaal uitgeput na het traplopen ?). Vandaag op werk vertellen ?
Doe rustig aan en geniet ervan ?
@Knijntje ja was zeker een shock kan nog niet echt aan het idee wennen heeft even tijd nodig denk ik.
wat fijn dat alles goed is bij jou en de nipt ook wat zou je blij zijn. ik heb over 2 weken weer een echo ben benieuwd heb jij nou ook meer trek in eten? ik merk dat ik ieder uur moet eten want anders wordt ik misselijk. heb je nog een kindje?
@hartjefeb Ik ben ook nog niet helemaal gewend aan het idee, dat kan wel even duren
Ik heb het inmiddels wat minder, maar voorgaande weken had ik ook ontzettend veel en vaak trek! Ook niet zo vreemd als er twee kindjes in je buik zitten en je energie wegvreten haha. Wel geprobeerd zo gezond mogelijk te eten, maar heb stiekem ook best wel wat afgesnackt ?
Wij hebben een dochtertje van bijna 1, dus het gaat komend jaar erg druk worden ? We wilden uiteindelijk wel graag 3 kinderen, dus we zijn snel klaar zo Heb jij al kinderen rondlopen?