Wie is er ook zwanger van een tweeling❤

@Knijntje ja het is zeker nog even wennen dat zou ook nog zo blijven ik werk 36 uur wisselende diensten ben aan het kijken voor opvang voor 3 kinderen is ook niet heel makkelijk mijn zoontje van 16 maanden gaat naar een gastouder toe 3x in de week dar heeft hij het super naar zn zin maar zei heeft helaas geen plaats voor nog 2 kinderen dus ben opzoek en heb al weer wat opties gelukkig, heb jij dat ook dat je van alles moet regelen!!

We konden met 3 maanden zwangerschap inschrijven bij de kinderopvang waar onze dochter ook naartoe gaat, dus dat hebben we afgelopen weekend gedaan. Hopelijk hebben ze vanaf december/januari ruimte voor twee kids...??
Hoop dat het bij jou ook gaat lukken! 

Ja ik! Uitgerekend 5 augustus nu bijna 16 weken! Herken de shock zo! Met 10 weken echo kregen wij het te horen.. shock heeft nog wel even geduurd..

[quote quote=10531975]Knijntje willen jullie het geslacht weten?Ik ben zo benieuwd?[/quote] Hoi! Ja, ondanks dat we geen voorkeur hebben (al zou iig 1 jongetje wel erg leuk zijn aangezien we al een dochter hebben), willen we het wel weten! Dinsdag as hebben we de geslachtsbepalingsecho :) Jullie willen het zo te horen ook weten? ;)

Terug
Bovenaan