Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
super spannend zeg. hoe voel je veder goed?
ik mag dinsdag de 22e weer ben zo benieuwd!! gisteren hele goede dag gehad vandaag weer zo n bluhhhh dag weer veel misselijk en honger!
Ik ben nog steeds vaak misselijk en nu heb ik ook nog eens een lichte buikgriep volgens mij, dus dat is wel minder...De trek is inmiddels wel wat minder. Hopelijk trekt je misselijkheid gauw weg!
Ah, jij hebt ook dinsdag je echo! Veel plezier alvast, zo leuk als je de kleintjes weer kunt zien.
Hier ook nog een verwachte tweeling! Nu 17 weken, 30 juli uitgerekend. Inmiddels al aardig gewend aan het idee, maar het blijft nog steeds een gek idee dat we straks met z'n 5en zijn. We hebben al een zoontje van 1,5!
@knijntje wat leuk zeg gefeliciteerd??heb je eeneiig of tweeeig?
De echo was goed ze waren beide goed te zien? en de een was aan het dansen zo schattig om te zien.
@El ke Gefeliciteerd! Snap het gevoel helemaal, wij zijn straks ook met 5, en dat terwijl we ruim een jaar geleden nog maar met z'n tweeën waren. Heb je al een buik?
@hartjefeb Twee-eiig Hoogstwaarschijnlijk dan hè, want ook eeneiige tweelingen kunnen een eigen placenta en vruchtzak hebben. Maar de kans op een twee-eiige tweeling is wel weer een stuk groter, dus daar gaan we dan maar vanuit. We zien het wel na de geboorte
Wat fijn dat het goed gaat met je guppies! ?