WIE IS ER STRAKS BIJ DE BEVALLING ??

A

Anoniem

Guest
HI..

ik vraag me zo af wie jullie er bij willen hebben.
behalve dan jullie partner, vragen jullie je  moeder of zusje er nog bij, of een ander familie lid.
of doen jullie het gewoon met zijn 2e.

ik heb geen partner, dus bij mij zit mijn zusje, mijn moeder probeerd het ook steeds, maar van haar krijg ik bvb weer te veel stres of druk uitgeoefend, dus ik wil echt niet dat ze er bij is. + dat als we lang samen zijn maakt ze mij altijd boos, dus ja dat werkt niet.

het liefst ging ik zelfs nog alleen met mijn zusje naar het ziekenhuis, zodat ik ook zeker weet dat ze niet binnenkomt, maar dat kan natuurlijk niet. want zelf rijden met weeen is niet echt verstandig.

wie is er bij jullie bij de bevalling?

xx martine

hoihoi

bij mijn zijn mijn man ,moeder   en schoon moeder bij de bevalling . maar alleen als alles goed gaat ...maar daar gaan we wel vanuit hahahah (hoop ik )...

xxx tamara (29wk en 3dg )

Alleen mijn man, en heel misschien onze kraamhulp, een tante van ons.
Bij mijn tweede bevalling was mijn moeder er ook bij. Dat was heel erg leuk, vooral omdat haar eerste kleindochter werd geboren, die ook nog eens naar haar vernoemd is. Ze is trouwens na ruim 7 jaren nog steeds haar enige kleindochter........

Liefs Hilma

Mijn partner is er sowieso bij en ik ga mijn moeder ook bellen. Ze woont wat verder weg dus als het niet al te snel gaat is ze er ook gewoon bij aanwezig...

alleen mijn man, de verloskundige en de verpleegster van het ziekenhuis, en als het niet anders kan mijn zoontje maar dat hoop ik toch echt van niet.

groetjes,
lia

Hoi hoi,

Ik hoop dat mijn man erbij is (gezien de snelle bevalling van de eerste)
en een gyn + aanhang. Verder voor mij geen familie hoor. Ben op dat moment denk ik niet zo aardig meer. Dus ruzie hangt in de lucht hahahahaha.
Ik ga (indien mogelijk) wel gelijk aan de telefoon hangen.

De vraag bij mij meer is, wie brengt mij naar het ziekenhuis. Mag bij alle buren aanbellen, maar dat vind ik zo genant.....(al lekkend, zie je het voor je hihihihi)

Groetjes Bertine

Hallo

Bij mijn alleen mijn man, de verloskundige en de kraamzorg. Ik heb echt geen
behoefte om de halve familie om me heen te hebben. Wel bel ik mijn ouders
en schoonouders als het gaat beginnen. Dan kan mijn schoonvader alvast
beginnen met de geboorte taart. Hij is bankerbakker geweest, dus dat laat ik
maar lekker aan hem over. En we bellen natuurlijk zo snel mogelijk als de
kleine meid er is. Zo leuk, mijn vader bij onze eerste 'mogen we ff komen kijken
nu'. Ja natuurlijk zo snel mogelijk als het kan. Hij was er vol van, het was hun
eerste kleinkind.

Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan