WIE IS ER STRAKS BIJ DE BEVALLING ??

hoi hoi,

Bij mij ook geen pottekijkers, we doen het gewoon met zijn tweeen. Ik moet er echt niet aan denken om de familie erbij te hebben.

Als het begint bellen we mijn schoonzus en die komt dan ons zoontje en de hond halen. Als de kleine er is en Xander slaapt niet dan komt mijn schoonzus samen met hem naar het ziekenhuis.

groetjes ida

al weer 32 weken en 2 dagen zwanger

Hai,
Ik wil ook alleen mijn man erbij en ik natuurlijk de vk en een kraamhulp.
Ik hoop wel dat het s'middags begint en niet s'nachts, of dat het dan nog wel even duurt.
Zoonlief is nl een hele lichte slaper, en ik weet heel zeker dat hij er niet doorheen slaapt.
ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen deze keer!
Groetjes Soela

Hoi,

Bij mijn bevalling is alleen mijn man en Vk en kraamhulp.
Ik beval in het ziekenhuis en mijn ouders zullen op mijn zoontje van 2 passen.
Vorige bevalling wasook in het ziekenhuis. Hierbij was ook mijn man, de gynecoloog en een verpleegster aanwezig. Wel was mijn naaste  familie (ouders, zus, allerbeste vriendin)  in het ziekenhuis en zij waren ongeveer een kwartier na mijn  bevalling naast mijn bed en dat vond ik wel echt prettig.    

Ik wil mijn partner erbij, en mijn moeder, dat geeft mij een goed gevoel.
Bij mijn 1e deden we het ook zo, en ik heb er nooit spijt van gehad, de band tussen mij en mijn moeder is zeker sterker geworden daarna.
Bij mijn 1e was mijn schoonvader ook in huis, dat hadden we speciaal gevraagd met betrekking tot mijn vriend, zodat hij even naar zijn vader kon mocht het nodig zijn.
Die thuisbevalling resulteerde in een ziekenhuisbevalling, maar dat hopen we natuurlijk dit keer niet!
Nu komt mijn schoonvader weer deze kant op, maar hij is gewoon beneden, want we hebben natuurlijk nog een kleine meid van 2 jaar hier rondlopen.
Ook mijn zusje is er dit keer, maar ook alleen beneden.
Met de kraamhulp en de vk zit ik al op 4 personen, dus dat vind ik wel genoeg ;)

Liefs!

Hey hallo!

Bij mij zal ook idd mijn man erbij zijn en verder niemand.
Mijn moeder en schoonmoeder willen er gelukkig zelf ook niet bij zijn omdat ze dat zelf ook niet gewild hebben.

Kan me in de situatie van Martine (geen partner) voorstellen dat je er iemand anders bij zou willen hebben.
Als je moeder je geen goed gevoel geeft moet je het gewoon niet doen! En is je zus een beter idee..
Succes met je keus maken iig!

x lies

hallo,

Bij mij is ook alleen mijn partner bij de bevalling en de nodige hulp natuurlijk. Maar nee geen schoonmoeder.. hihi

Terug
Bovenaan