WIE IS ER STRAKS BIJ DE BEVALLING ??

ik wil me partner en mijn moeder erbij hebben
ik beval thuis dus dan mag mijn vader de honden gezelschap houden

bij ons is het allemaal een beetje raar

ik woon in brabant en me ouders wonen 550 kilometer verder in duitsland vlakbij   bremen hamburg

ik ben 24 december uitgerekend mijn moeder moet 1 kerstdag werken dus komen ze 2de kerstdag hier naar toe als ik dan moet bevallen   ja dan zie ik wel hoe het loopt in ieder geval ontfermen ze zich over mijn zoontje   als ik ze weg wil hebben stuur ik ze naar de stad   of naar mijn vader ze zus       en anders zien we wel

beval in voor 24 december als ik dan goed   3 cent onsluiting heb gaan we hun bellen  
me moeder heeft rond die tijd al een tas klaarstaan dus die jumpen in de auto en dan komen ze hiernaar toe         mijn zoontje gaat dan naar me schoonouders

bij de bevalling van me zoontje hebben we snachts gebeld om half 1 dat het goed ging doorzetten ze hebben me broertjes wakker gemaakt die hebben in de auto verder geslapen   en ze waren dr net 1 uurtje toe ik van de verloskamer af kwam

dus alles bij elkaar mooi getimed         gaan we dit keer weer doen

we zien het wel     bij mij is alleen me man   de verloskundige en de kraamverzorgster
als er teminste dit keer niet wordt gepoept in het vruchtwater

groetjes soraya

ik heb een hele aardige moeder en ook schoonmoeder, maar ik moet er echt niet aan denken dat ik daar straks puffend lig met mijn benen wijd en dat ze erdan bij zijn.

nee voor ons dus enkel ikzelf, manlief en de verloskundige.

He he,

Ik heb tegen iedereen gezegd....niemand komt erin voordat die kleine eruit is!
Ik moet er ook niet aan denken dat ze beneden in de woonkamer zitten te wachten....daar word ik zenuwachtig van!!

Dus manlief, de kraamhulp en de verloskundige!! Meer als genoeg hoop ik!!

Hopelijk dan ook gewoon een thuis natuurlijk!!

Groetjes Patricia

hoi

Mijn man en mijn dochter evt als ze wakker word,en vk natuurlijk,niemand meer hoef niet te veel mensen om me heen gr wendy

Mijn man alleen natuurlijk.  En mijn ouders passen op mijn zoontje.

Bij mijn vorige bevalling had ik op een gegeven moment het halve ziekenhuis om me heen. Maar ja, dat was meer noodzaak dan voor de gezelligheid...

Groetjes,
Rosanne

Toen onze derde geboren werd, als enige in huis, sliepen de andere beide er gewoon doorheen! Ze hebben niets van ons nachtelijk avontuur meegekregen. Het was wel jammer, dt toen ze 's ochtends wakker werden, mijn man en mijn zoontje al naar het ziekenhuis waren, ik op bed lag, en de kraamhulp in huis liep..   Heel raar..... voor hen.
Ik moet er ook niet aan denken dat er veel mensen bij zijn.....brrrrr...
Gek he, dat je van te voren al zo'n voorstelling in je hoofd hebt hoe het moet gaan, en dan loopt het vaak anders, en dan is het ook weer goed.

Liefs Hilma

Hoi,

Voor mij ook GEEN familie aan het kraambed.
Ik moet in het ziekenhuis bevallen en mijn vriend is de enige die mee gaat.
Ik denk dat het al druk genoeg is met de gyn + aanhang rond mijn bed.

Groetjes Gea 32 weken en 6 dagen zwanger van een dochter.

Terug
Bovenaan