wie is nog meer overtijd?

Hoi Line,

Heel herkenbaar allemaal. Wij gaan gewoon voor deze week bevallen, mét of zonder strippen!!
Jij ook succes! Naar welk ziekenhuis moet jij trouwens? Ik in Harderwijk.

liefs, daantje

veel van jullie hebben dus al zo'n onderzoek gehad die ik woensdag krijg.
is dat strippen pijnlijk?

ik ben woensdag dan op 2 dagen na al 42 week, en mag ook zelf weten of ik het wel wil.
maar ik wil erg graag thuis bevallen, dus als het iets kan helpen vind ik het prima.

ze hebben al wel een datum staan voor als ik naar het ziekenhuis moet, maar weet zelf nog   niet wanneer, maar denk vrijdag.

ik ben ma 1 okt zelf jarig, dus het word nog spannend of het op dezelfde dag komt. (mijn moeder was van mij ook op 14 sept uitgerekend, dus opzich zou het ook wel weer grappig zijn)

groetjes

hoihoi

ik sluit me ook bij jullie aan ben nu 41 weken en 1 dag zwanger  moet dinsdag weer voor  controle en eventueel strippen maar  dat wil ik niet door laten gaan  omdat mn vriend nog steeds in ziekenhuis ligt en we eigelijk pas deze week horen of er zicht op is wanneer hij na huis kan.. zolang die kleine t  nog goed heeft in mamas buik  komt eigelijk nu wel goed uit dat ik overtijd loop... maybe komt t vanzelf ...

zoals ik begreep doen ze hier in t ziekenhuis inleiden na 42 wken dat zal dan een week verder zijn t is niet anders als t niet op spontane manier komt eerder klinkt maybe wel heel raar wil haar dolgraag in mn armen hebben... ma dat maakt de situatie dan ook weer moeilijker...
nou ja we zien wel an hoe of wat...

liefs miranda

Spannend Jippie! Zou wel een heel bijzonder verjaardagscadeau zijn.
Dat strippen is niet echt een pretje, ik weet eigenlijk niet of het echt pijn doet, wel dat je daarna waarschijnlijk  buikpijn krijgt.

Mirandatje, kan me wel voorstellen dat het nu niet handig is als de kleine geboren zou worden. Lastig hoor. Sterkte ermee en doe rustig aan!

Liefs, daantje

Dag dames over tijd,

ook ik huppel nog rond. Ben vandaag 11 dagen over tijd. Onze zoon kwam met 12 dagen maar toen had ik de 11e dag wel al de hele dag een rommelig gevoel. Dat heb ik nu nog niet.

Over voor de strippers onder ons (hahaha): probeer tijdens het strippen je ademhalingstechniek van yoga of gym te gebruiken. Ik vond het totaal niet pijnlijk bij mijn vorige zwangerschap. Als je je goed onstpant, kan de vk vaak ook meer friemelen met haar vingers. Hopelijk gaat het allemaal goed bij jullie!

Morgen ga ik weer naar de gyn voor ctg en opstellen behandelplan. Hopelijk is er enige rijping van de baarmoedermond! We houden elkaar toch wel op de hoogte?!

Veel succes allemaal!
Groetjes, Hanneke

Nou vandaag officieel ook 40 weken. En ik heb er een hard hoofd in dat ze vandaag nog komt. Ik had dit echt nooit verwacht omdat onze zoon met 37.6 weken is geboren, maar ja zo zie je maar weer dat elke zwangerschap en bevalling anders verloopt.
Nou we weten in iedergeval dat het nu niet langer als 2 weken meer gaat duren.
Wat zijn 2 weken nu eigenlijk? normaal gesproken vliegen die zo voorbij, maar ik ben bang dat dat nu niet zo zal zijn.

Gr Cares

Hallo!

Hier nog een wachtende: vandaag 40 weken! Is mijn eerste, dus heb nog geen ervaring, maar iedereen om me heen zei dat het vast eerder geboren zou worden, omdat het vrij groot is e.d. Nou, mooi niet dus! Mevrouw zit kennelijk nog prima!

Ben net bij vk geweest en er is alvast een afspraak gemaakt voor eventueel  strippen voor volgende week woensdag (41,1) en dan naar ziekenhuis voor afspraak voor eventueel inleiden voor de week erna.

Smurfje lag echter (weer)compleet ingedaald en boven tot aan mijn ribben en kan geen kant meer op, dus de vk had goede hoop dat het deze week nog zou doorzetten
Ik hoop dat het bij jullie ook snel komt en dat we elkaar gauw kunnen feliciteren!
Kom op septemberbaby's!!!!!

Groetjes,

NathalieMS

En.... we zijn alweer 2 dagen verder.
Morgen ben ik precies één week overtijd! Niet zoals ik mij had voorgesteld, ik merk dat ik nu erg gespannen wordt en emotioneel. Vooral 's ochtends moet er echt even een knop om gezet worden, want het meest zin heb ik dan in een flinke jankbui.

Gewoon blijven afwachten dus. Over twee dagen mag ik weer bij de vk langs, zij gaat me dan proberen te strippen.

Succes dames!! Nog even en dan hebben we een mooi kindje in onze armen!!

Liefs, Line
40w6d

Terug
Bovenaan