wie is nog meer overtijd?

ik heb het ook vooral in de ochtend dat ik huil buien heb.

dit komt omdat ik dan wakker word en zo teleurgesteld ben dat er nog steeds niks is gebeurd.

maar goed morgen gaan ze me strippen, dus ben heeeeeeeel benieuwd of het helpt en anders naar het ziekehuis.
ben nu 41+4 dus volgende week zal ik echt wel mama zijn hahahah.

groetjes jippie

Tja, vandaag 41 weken precies en nog steeds niks!
Ook ik blijf dus maar "lekker" wachten... Zucht. Wij zeggen 's ochtends ook steeds tegen elkaar: hmm, weer niks!

Maar... even volhouden nog!! We zijn bijna aan de beurt. Veel sterkte iedereen nog even, komt goed.

Veel liefs, daantje

Hoi Meiden,

Ik doe ook nog steeds  'vrolijk' mee. vandaag 41+2 dus ik begin het inmiddels ook wel aardig zat te worden.
Vandaag weer in het ziekenhuis geweest en een ctg gehad, geen enkele weeenactiviteit zichtbaar tewijl ik 's nachts toch al wel iets heb wat op weeen lijkt alleen is het 's morgens weer helemaal verdwenen. Ik hoop zo dat het nu snel gaat doorzetten. Verder gaat het trouwens prima met haar daarbinnen, placenta funtioneerd nog goed er is voldoende vruchtwater en ze heeft een goede hartslag dus niets om me zorgen over te maken.
Vandaag is een vriendin van mij bevallen die eigenlijk pas vrijdag uitgerekend was. Gisteren zag ik haar nog en het leek er niet op dat ze heel gauw een kindje zou krijgen, zo zie je maar.
Donderdag weer naar het ziekenhuis, dan gaan we bepalen hoe nu verder ik hoop dat het dan al niet meer hoeft en dat ik al met mijn meisje in mijn armen zit.
wie weet.

Hou vol allemaal.

Groet van Martiene

hoihoi

morgen ben ik ook 41 weken en 3 dagen en nu nog nergens last van ben ik donderdag niet bevallen krijg ik vrijdag een gesprek en echo enz int ziekenhuis en dan waarschijnlijk zondag of maandag word ik ingeleid ook omdat mn vrien dnog int ziekenhuis ligt daarom heb ik ook niet een strippoging gedaan

mn zus vandaag wel jaja zlefde dag uitgerekend en ook nog niks.. ze heb al vanaf 4 uur buikpijn strippen heb haar heel zeer gedaan klonk ook echt zielig aan de foon en voelde zich superanders dan anders dus ben benieuwd wie weet heb ik dan morgen in ieder geval een neefje of nichtje ! :p

liefs miranda

Goh zeg, het kan dus zomaar beginnen als je naar Martiene kijkt. Gisteren nog helemaal niks aan de hand en nu als het goed is aan het bevallen!

Gaat t al wat beter met je vriend, Mirandatje? Klinkt naar dat strippen bij je zus, hopelijk heeft t wel resultaat.

Ik hoop zo dat ik straks ook gestript kan worden! M'n mannetje gaat in ieder geval mee, als ze me weer voor een week weg willen  laten gaan kan hij me helpen. Ben niet zo erg assertief aangelegd... Spannend!

Ben benieuwd wie er van deze meiden allemaal nog "gewoon" rondlopen. Succes!

Liefs, daantje

Terug
Bovenaan