wie is ook al een week aan het "wachten"??? ik ben 8 dagen overtijd!!!!

Pammie ik hoop voor je dat het goed nieuws is het moet toch haast wel als je al 10 dagen    over tijd ben, of het komt door de spanning , vind het wel erg knap dat je zo lang kunt wachten maar ben wel heel nieuwsgierig dus hoop dat we snel meer horen

liefs maggie

lieve Maggie!!! en de rest!!
bedankt voor je lieve reactie! vond ik erg lief en leuk!
misschien komt het idd wel door de spanning, maar zou dat ook 10(!!!) dagen kunnen duren??
Ik heb het wel eens eerder gehad (omdat ik het dan zooooo hoopte!!!) dat het wel langer duurde, maar zooooolang als dit nog nooooit!!!
ben nu ziek thuis....dus als ik zou gaan testen, bijv. morgen dan zou de test ook wel niet helemaal betrouwbaar kunnen zijn.....of misschien word ik wel niet ongesteld omdat ik ziek ben!
En ik durf geen advil of ibuprofen te slikken omdat ik de kans heb zwanger te zijn!!!!!spannend is het zeker....normaal ben ik een koukleum maar nu zweet ik mijn bed uit,zo warm!!!!
hoop dat het snel over is zodat ik kan gaan testen!!!!lief dat je zo meeleeft!!

Lieve Pammie,
spannend voor je, ik duim voor je! Ennuh gewone aspirine mag je wel slikken, maar ibuprofen etc inderdaad niet.

Ik wilde eind deze week testen, maar dat hoeft niet meer. Want vandaag zijn de rode duivels spontaan in mijn onderbroekje terechtgekomen, gatsie!
Jammer, maar dacht eigenlijk al niet zwanger te zijn. Ik ga de komende tijd lekker klussen en dan tussen 8 en 15 maart heel hard duimen. Ik kom de 15e terug van vakantie, dus denk dat ik de 16e test. Poe...dat is wel ver weg ;-(

Succes meiden, jullie hebben hopelijk meer geluk!
-x-

lieve ellepel
bedankt voor je lieve berichtje!!!
....baaaaaalen hoor...irritant he!!! Hoe lang was jij al overtijd dan???dus ook al wel 10 of 11 dagen???
Ik hoop echt voor je dat het dan volgende maand wel RAAK is!!! Spannend spannend, laat je het tegen die tijd wel even weten? ben benieuwd!
Ik ben het nog steeds niet (vandaag 11 dagen) en ben nu van plan om het morgen te doen (dat denk ik NU, misschien lukt het morgenvroeg om het weer uit te stellen!)
maar ik denk ook: als het morgen WEL zo is, dan is het natuurlijk SUPER en ben ik ook eindelijk zeker van waarom het nou zo lang duurde....en als het nog niet zo is, test ik het weekend wel weer!ik word het nou wel ZAT!en ben ook nog ziek.....dat is ook nog echt niet over, dus.....blegh!
ik hoor wel weer van je he!!??!!

ellepel erg jammer voor je dat de  zijn gekomen ,   nu op naar de volgende ronde en flink aan het klussen!!!

pammie ik zou morgen toch echt gaan testen ik heb zelf nu duidelijkheid maar zit toch ook te wachten op de mensen die hun NOD hebben of al gepasseerd zijn...hoezooo nieuwsgierig..
ik duim voor jullie meiden

liefs maggie

Hai Maggie en Pammie, dank voor jullie berichtjes! Ik ga over paar dagen aan de klus en moet dan heel veel geduld hebben. Lastig wel om met een cyclus van 26-33 dagen te rekenen, dat wordt elke dag  sporten hahahaha.

Ik was nu een week overtijd...bij de een is het raak, gefeli Maggie! en bij de ander niet. Maaruh...Pammie, ik zou inderdaad maar testen want op zich heb je nu best lang gewacht. Knap hoor!

Ik meld me in maart weer, maar zal natuurlijk wel even spieken of je glitters voor me achterlaat Pammie ;-)

Maggie, geniet van je zwangerschap! Hopelijk niet teveel klachten.

Sleep welllll -x-

De clearblue zal ook wel werken hoor!
Ik heb alleen wel gehoord dat die wat minder gevoelig zijn dan die van de Kruidvat. Ik zou het er als ik jou was gewoon op wagen. Is er niets te zien dan kun je altijd nog even kijken of je toch een test het Kruidvat gaat halen. 2 testen kosten € 5,- dus daar hoef je het denk ik niet voor te laten. Ik verwacht echter als je al zo lang over tijd bent dat het niet uit maakt welke test je doet.

Zelf heb ik later nog een Predictor test gekocht, die kun je namelijk bewaren voor in het plakboek en dat vond ik wel leuk.Bij de meeste testen verdwijnt het resultaat weer na een bepaalde tijd.

Heel veel succes in ieder geval en laat even weten of het uiteindelijk een positieve test geworden is!

Voor alle dames die weer een ronde verder moeten:
*********** ************************* ************************** ***************************
************ ***************************** ********************** **************************
**************************************** *************************************************
***************** *********************** *********************** **************************

hoi lieve FORUM-VRIENDINNETJES!!! :)
Ik heb vanmorgen toch maar getest en....POSITIEF!!!(DENK IK, want het was niet heeel overtuigd,beetje een vaag plusje/kruisje maar echt wel een + en niet een - ik deed dus een clearblue-test en als er een + verschijnt ben je zwanger.....er kwam een heel dikke - (die is er altijd!) en op een gegeven moment kwam er steeds meer zichtbaar een ander streepje (verticaal)......pfffff.....nou weet ik het zeker maar weet ik niet zeker of "DIT" het nou is of......??? Op de gebruiksaanwijzing stond wel dat het niet uit maakte of het verticale streepje nou heel donker of heel licht was....een + is zwanger!!
Zoals jullie al schreven over die kruidvat-test....misschien ga ik die dit weekend nog wel even halen (als ik EINDELIJK weer beter ben????) bij de kruidvat.....
whaaaaa......zou ik dan echt zwanger zijn??!!! I HOPE SO!!!!!
jullie zijn trouwens wel de 1e die het horen!!! hahaha
ik wil eerst nog een test doen over een paar dagen en als ik dan beter ben naar allebei de ouders om het te vertellen!!! (ik weet ook gewoon HEEEELEMAAL niet hoe ik moet uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn???!!!)
Lieve schatten, bedankt voor jullie meeleven, ik hoop dat het bij ons allemaal (SNEL!) gaat lukken en dat we lekker verder kunnen kletsen in een "ZWANGER-ZIJN-forum"!!!
houd jullie op de hoogte! Kussie, Pammie (PS: geen idee hoe je glitters strooit, zijn wel erg mooi, hoe doe je dat???!!!)

Terug
Bovenaan