hoi lieve FORUM-VRIENDINNETJES!!!

Ik heb vanmorgen toch maar getest en....POSITIEF!!!(DENK IK, want het was niet heeel overtuigd,beetje een vaag plusje/kruisje maar echt wel een + en niet een - ik deed dus een clearblue-test en als er een + verschijnt ben je zwanger.....er kwam een heel dikke - (die is er altijd!) en op een gegeven moment kwam er steeds meer zichtbaar een ander streepje (verticaal)......pfffff.....nou weet ik het zeker maar weet ik niet zeker of "DIT" het nou is of......??? Op de gebruiksaanwijzing stond wel dat het niet uit maakte of het verticale streepje nou heel donker of heel licht was....een + is zwanger!!
Zoals jullie al schreven over die kruidvat-test....misschien ga ik die dit weekend nog wel even halen (als ik EINDELIJK weer beter ben????) bij de kruidvat.....
whaaaaa......zou ik dan echt zwanger zijn??!!! I HOPE SO!!!!!
jullie zijn trouwens wel de 1e die het horen!!! hahaha
ik wil eerst nog een test doen over een paar dagen en als ik dan beter ben naar allebei de ouders om het te vertellen!!! (ik weet ook gewoon HEEEELEMAAL niet hoe ik moet uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn???!!!)
Lieve schatten, bedankt voor jullie meeleven, ik hoop dat het bij ons allemaal (SNEL!) gaat lukken en dat we lekker verder kunnen kletsen in een "ZWANGER-ZIJN-forum"!!!
houd jullie op de hoogte! Kussie, Pammie (PS: geen idee hoe je glitters strooit, zijn wel erg mooi, hoe doe je dat???!!!)