wie is ook al een week aan het "wachten"??? ik ben 8 dagen overtijd!!!!

he lieve pammie van harte gefeliciteerd (als het zo is , vast wel men zegt een plus is een plus)
als je twijfelt doe je eind deze week nog ff een test ik had trouwens het roze/paarse doosje van kruidvat, en die goedkope van kruidvat (witte doosje) gaf bij mij negatief maar toen was ik ook nog maar 3 dagen overtijd en bij het paarse doosje een week.
ik denk dat het niet uitmaakt welke test als ze niet werken mogen ze vast niet verkocht worden wel denk ik dat de een gevoeliger (dus eerder werkt) is dan de ander.

pammie de glittes heb ik gegooid met: shift + 8       ***

liefs maggie

Lieve Maggie!
Bedanktvoor je uitleg over glitters * * *
Hierbij strooi ik jullie allemaal ook glitters!!!!
Maggie, misschien zijn we wel ongeveer tegelijk uitgerekend!!
Ik ga dit weekend gewoon een kruidvattest doen! en dan kan ik het pas echt gaan geloven!!

Dikke kus en een extra glittertje voor jouw kindje!!!! *
van Pammie

en ellepel, deze zijn allemaal speciaal voor jou, succes meis!

Kussie,Pammie xxx

Pammieeeeeeeee, gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! In mijn bijsluiter stond ook: een licht streepje is een streepje. Maar als je nog twijfelt zou ik gewoon nog een testje doen.

Ontzettend bedankt voor je glitters, ze gaan vast werken ;-))) Heb vanavond van mijn vriend een boek over zwanger worden gekregen, alvast voor Valentijn. Zoooo lief! Jammer dat er morgen niet geklust kan worden, haha.

Pammie hou je ons op de hoogte?

Veel liefs!

Hey Pammie; GEFELICITEERD!!! Een plus is een plus maar als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk over een paar dagen weer een test doen. Nu maar hopen dat je snel weer beter bent.

Je kunt je uitgerekende datum berekenen op www.predictor.nl
Je vult daar de datum van je laatste menstruatie (die je dus wel hebt gehad in) en het gemiddelde van de duur van je cyclus. Er wordt dan automatisch berekend wanneer je uitgerekend bent en in welke week je nu zit. Zo heb ik berekend dat ik ongeveer 18 oktober uitgerekend ben (6 dagen voor de verjaardag van mij EN mijn vriend).

Voor de mensen die nog in afwachting zijn van een positieve test: Ik duim voor jullie!
Voor de mensen die toe zijn aan klussen: Vooral heel veel plezier gewenst

Liefs,

Verwachting

Hoi Ellepel & Verwachting!
Leuk,El, dat je een boek hebt gekregen voor valentijn!!! Zo leuk zijn zulke cadeautjes!!!!! :)
Hopen dat het bij jullie ook snel gaat lukken!sterkte meis en veel plezier vandaag!haha
verwachting, bedankt voor je uitleg over predictor.nl heb het net ff gedaan, (heerlijk dat internet!) en kom op 12 oktober als uitgerekende datum! In dezelfde week als jij dus!!!(qua dagen)
ik mocht van mijn man morgen pas(!!!!haha) weer een test doen....dus dat doen we dan maar!
als het dan echt zo is (weer een +!!!) dan gaan we het in het weekend aan beide ouders vertellen!

Weten jullie het volgende: ik heb sinds net wel een heeeeeeeeeeel klein beetje "bruinig slijm" in mijn maandverband......echt heeeeeel weinig hoor.....zou dit toch nog op een menstruatie kunnen duiden....
of heb jij dit ook wel eens ,verwachting???
kussie,Pammiexxx

heeeeee!!!
Nou ik kan het nu echt geloven hoor!!!!
IK BEN ZWANGER!!!!
Vanmorgen moest ik om 5.45u heel nodig plassen. ik dacht als ik nu niet test, kan ik straks misschien niet meer plassen.....dus manlief wakker gemaakt en samen getest!!!
Het plusje kwam al heel snel en heeeel dik in beeld!!!
(werd spontaan misselijk haha!)
pfffffff.........kan het wel geloven omdat ik de test heb gedaan en die was dus positief.....maar het idee dat we papa en mama gaan worden.....dat ik over een paar weken een dikke buik ga krijgen....whaaa!!!
voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit: ENJOY!!!
Voor iedereen die nog wacht: IK HOOP dat het heeeel snel komt voor jullie!!!!!!Kusskusss,Pammie!
PS: zal af en toe hier nog wel kijken,maar me ook aansluiten bij de "oktober-moeders".....moet nog afwachten of het wel oktober is.....denk het haast wel!

iedereen gefeliciteerd die zwanger zijn.
ik heb mijn nod maandag spannend.
ik was benieuwd of je het voelde hadden jullie zere borsten etc.
ik heb namelijk nergens last van dus ook niet dat ik eventueel ongesteld zou kunnen worden.
meestal heb ik dit wel dagen ervoor.
ik heb wel gevoelige tepels.soms een beetje oprispingen kan ook toeval zijn en moe.
maar heb een drukke baan

gr yvon

Terug
Bovenaan