wie is ook net zwanger?(week 4)

Hoi,hoi,
Ik ben 29 jaar en sinds gister weet ik dat ik zwanger ben!
Had al 2dagen na de eisprong al zwangerschapskwaaltjes net als de vorige keer.(lieke*)
Vindt het   leuk om met andere meiden te schrijven die ook net zwanger zijn omdat je dan toch in dezelfde periode zit.
Wie doet mee?
Liefs pupke

hoi pupke

gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben.
ik denk dat ik maandag as vijf weken zwanger ben.
dus we lopen gelijk.
dit is mijn tweede zwangerschap
heb al een dochter van 16 maanden.

hoor van je!

groetjes angela

Hoi meiden,

ik heb afgelopen donderdag positief getest! Ik heb de sensitest gebruikt, daarmee kun je al 6 dagen eerder testen dan met een 'gewone' test. Ik ben dus nog niet eens 4 weken zwanger! Maar de test gaf een streep aan dus.. zwanger! Dit is mijn derde kindje, ik heb 2 zoontjes!

groetjes, Ellen

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik zit ook op het oktober forum misschien vindje het leuk om ook daar mee te kletsen daar zitten meerdere meiden die in de zelfde maand zijn uitgerekend.
Als je links in je scherm naar mamaclubs gaat en dan naar beneden scrollen kan jet het oktober forum aanklikken. Lijkt me leuk om je daar tegen te komen.
Geniet er lekker van.

hoi hoi

ik ben marjolein
ik weet sinds twee weken dat ik zwanger ben
nu eindelijk na 3 jaar proberen ben ik overmorgen 7 weken zwanger
jullie allemaal ook gefeliciteert hahaah
ik wilde het eerst niet geloven omdat we drie jaar steeds de teleurstelling hadden
uiteindelijk heb ik nu 3 testen als bewijs
en kan niet blijer zijn dan nu
ik voel me verder helemaal goed hoop dat jullie je ook goed voelen

groetjes marjolein

Hoi Allemaal!

Allereerst gefeliciteerd allemaal! En wat leuk om met elkaar ervaringen uit te kunnen wisselen!
Ik ben 28 jaar, heb al een fantastisch zoontje en ik had zaterdag een positieve test in handen. Ik dacht het al eerder op de een of andere manier. Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, want vorige maand had ik een miskraam met 5 weken. Mijn cyclus daarvoor was ong. 32 dagen en nu denken ik 28-30. maar goed het is in ieder geval heeeeeeeel kort!
Ik vind het erg spannend we zijn nu ongeveer een half jaar bezig geweest en bij ons zoontje was het in 1 keer raak! Ik heb nu al een beetje dezelfde verschijnselen als bij mijn zoontje. Mijn borsten voelen zwaarder en het steekt van binnen zo nu en dan. Ook rommelt het in mijn buik en veel plassen. Ik vind het echt onwijs spannend. Heb nu ook het idee dat ik ongi kramp(jes) begin te voelen. (wie van jullie herkent dit?) Ik hoop in ieder geval maar dat ik niet te vroeg getest heb en dat wij met z'n allen over 8 maanden een lief klein gezond babietje in onze armen kunnen houden!!!

Tot schrijfs!

quote: Alysse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2009 21:55:51'));

Hoihoi,
ik ga het maandag weten! Nog even wachten dus. Ik voel al veel gerommel in mijn buik dus ik hoop op een positieve test!
Groetjes
Alysse

En? weet je al wat? Ik hoop en duim voor je!

Terug
Bovenaan