wie is ook net zwanger?(week 4)

quote: engeltje6 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 13:22:52'));

quote: Alysse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2009 21:55:51'));

Hoihoi,
ik ga het maandag weten! Nog even wachten dus. Ik voel al veel gerommel in mijn buik dus ik hoop op een positieve test!
Groetjes
Alysse

En? weet je al wat? Ik hoop en duim voor je!

Hoihoi,
het zal niet voor mij zijn deze keer. Flink balen want had echt graag zwanger geweest. Ik had precies het gevoel dat het gelukt was. Je verstand kan je wat wijsmaken.
Proficiat aan alle meiden die wel zwanger zijn!
Groetjes
Alysse

He engeltjes6, je hebt toch positief getest, dan kun je ook niet te vroeg getest hebben.. positieve test = zwanger!

Hoi meiden!
Ik wil me ook graag aansluiten, want ook ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben!
Zondag een heeeeel vaag streepje. Gisteren weer, dus vandaag een digitale test gekocht. Nou, die liegt niet: met grote letters ZWANGER!

Ik heb een beetje pijnlijke borsten (niet veel meer dan anders als ik ongesteld wordt) en af en toe wat gerommel in mijn buik. Verder heb ik, behalve giga-concentratieproblemen, echt helemaal nergens last van! Kan het nog niet echt geloven hoor, moet er aan wennen dat het ineens echt zo is..

xx Floppie

ik had vanmiddag een positieve test in handen. Ik heb   aan de ene kant het gevoel dat ik droom aan de andere kant is het zo real. ik ben al een paar weken erg moe en misselijk maar dacht iedereen is ziek ik hik er gewoon ook tegenaan. wanneer gaan jullie het je ouders of schoonouders vertellen?

ik heb ook hoofdpijn en een rommelende buik al tijden last van me ontlasting en daarvoor ook een drankje gehad ( daardoor of door het vele ziek zijn dus toch zwanger geworden.)   dus weinig wees echt op zwanger zijn. behalve opgezette buik en overtijd.

Hai Floppie,

Ik merk het ook aan mn concentratie. Vooral met autorijden. had ik tijdens de vorige zw ook!! Ik rij gewoon een afslag voorbij.....
En gevoelige borsten, en erg moe. Maar gelukkig niet misselijk.

Hoi Pupke!

Van harte gefeliciteerd meid! geniet er maar van! wanneer heb je je echo?
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest en ik kon gelijk terrecht   bij de verloskundige die had nog een plaatsje vrij.. ik had 3 positieve zwangerschapstesten gister. Vorige week negatief getest dus is nog maar NET. Ben dr vroeg achtergekomen. Helaas bij de echo helemaal niks te zien geen vruchtzakje en geen eitje  Moet dus over 2 weken terugkomen leef nu echt in onzekerheid, maar meis geniet ervan joh echt leuk!

Hoi meiden,
Heb helaas een miskraam gehad.
Mocht weer niet zo zijn!
Alle meiden die wel zwanger zijn proficiat en hoop me snel weer aan te melden bij julie!
Liefs pupke

Hoi!
Iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd.
Babybeer, ik las dat jij mee doet in het oktober forum. Waar kan ik dat vinden? Heb gezocht maar zag het nergens.
Ben zelf bijna 6 wkn zwanger.

Liefs

Marlies

Terug
Bovenaan