wie is ook net zwanger?(week 4)

Hi Rosalien!

Haha, ik ben blij dat de test nog bewaard blijft bij mij, kan ik er af en toe nog even op kijken. Inderdaad, ik geloof het nog steeds niet echt! Maar er komen meer momenten waarop  'het gewoon zo is' dan momenten waarop ik denk 'dat gelóóf je toch niet?!' haha.
Nu 4wkn+6dgn.

Heeft iemand het idee, naast wat vermoeidheid, gevoelige borsten en gerommel in de buik, een verminderde weerstand te hebben? Ik heb nu zo'n keelpijn! Maar ik vraag me af of dat er iets mee te maken heeft, denk het niet.

xx Floppie

Hallo allemaal,
mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben een jonge mama van reeds 2 kids (bijna 5 en net 2 jaar) en vorige week dinsdag had ik ook een mooie test met twee vette strepen erop in mijn handen!!! Ben nu 6 weken en 1 dag zwanger.
We zijn al bij de huisarts geweest voor een bloedtest (test op zwnagerschap en  4 ziektes) en alles was goed! Nu wachten tot de eerste echo op11 maart...
Groetjes  

Hallo allemaal!

Voor iedereen die zwanger is; Gefeliciteerd!!
Ik  had afgelopen woensdag de 2e positieve test in mijn handen, zondag al een heel licht streepje te zien en woensdag een overduidelijke knalroze streep. Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger van de eerste. Ik ben zelf 30 en vind het wel heel erg spannend allemaal.. Echt misselijk of ziek ben ik niet, maar merk wel dat er echt vanalles gaande is in mijn lichaam...

Succes allemaal!! xx

Terug
Bovenaan