wie kan er ook kleuren benoemen?

Ja, hoor hier ook vollop aan de kleuren mevrouw kan ook al tot 12 tellen???
Hoe dat kan, nou gewoon iedere dag 15  min. trainen natuurlijk.
Whahaha... nee geen idee hoe ze erbij komt maar zoooo grappig.
Met twee dames wordt er ook vollop gekibbeld over wie de roze beker of het roze bakje mag....om gek van te worden, dus meestal krijgt mama de roze! en maandag bij ikea een tweede setje bakjes voor €  1,00 bij gehaald voor de rust in huis.
Nog iemand interresse in een extra blauwe

groetjes Daniëlle

Hahahaha, Nelleke.....

Siebe doet het soms wel en soms niet, Het is maar net hoe zijn bui hangt. Maar hij weet er al wel een aantal, want hij leert  ontzettend veel van zijn grote broer.

Groetjes Fonske

Hoi

Hjerre hier kan ook al veel kleuren benoemen, rood, geel, blauw en groen kent hij echt al een paar maanden benoemen en nu zijn er ook de kleuren oranje, roze, paars en bruin en zwart en wit bij ( als ik ze niet vergeet). Ook kent hij   het vierkant, de driehoek en de circel en zijn insteekpuzzels echt een makkie?! Of het vroeg is? Geen idee, ik leer het hem ook niet maar op de een of andere manier pikt hij het toch op.

Wat ik vragen wilde: Kennen jullie peuters ook al zoveel liedjes zingen en op de maat dansen? Dat verbaast me zo, alles is op de maat en hoewel de woorden niet altijd goed uitgesproken worden in een liedje zegt hij ze wel en op sommige liedjes maakt hij zelfs zijn eigen variant op de tekst...

Groetjes Hanneke

Oke, dus er zijn meer knappe kinderen.
Grappig dat ze het toch ergens oppakken!!!
Mijn schoonzus vond het wel erg knap, haar dochter is net 4 en die kan het nog maar net. En ik kan me heugen dat ik het op de kleuterschool pas leerde en het knap moeilijk vond!!!!

Onze dochter telt ook tot 12!! Ik kreeg daar een hele rare opmerking op van een vrouw in de stad. Rebecca liep de HEMA trap af en telde de treden.
Een vrouw bleef verbaasd staan kijken en zei: "Doet ze nu maar wat? Of kan ze het echt?" Ik op mijn beurt kijk haar verbaasd aan "Ze doet maar wat???" Ze hoorde toch duidelijk mijn dochter tot 12 tellen? "Ja, ze lijkt me nog zo klein?", zei ze. En dan op een hele negatieve toon. Ik had helemaal geen zin om er op in te gaan, maar die vrouw bleef maar staan en ons verbaasd aan kijken. Ik zei haar: "Zaterdag wordt ze 2 jaar en ze kan tot 12 tellen". Toen ben ik maar door gelopen.

En andere keer kreeg ik tenminte een leuke opmerking, of eerder Rebecca zo van: "Wat knap dat jij dat kan!" Dat is heel wat leuker dan dat iemand je aan staat te gapen en zo negatief en denigrerend doet.

Maar goed, Rebecca zingt ook hele liedjes mee, niet altijd goed uitgesproken.
Gisteren nog, moest ik erg lachen, ze zong 'In de maneschijn' en zong:"Zo doet een duizendpoot die schoenepoepie is" .

Leuk om jullie stukjes te lezen!!
Thanks voor jullie leuke reacties.

Overigens begon het met Rebecca ook met blauw, alles was blauw en als ik dan eens een andere kleur zei, dan zei ze heel snauwend: "Neeee, blauw!!" Maar lang duurde dat niet en kon ze ineens een aantal kleuren erbij.

Gr Marianne

Alles is hier ook blauw hoor.

En zelfs als hij wil beginnen met tellen gaat het:
één, paas (=paars), blauw, blauw, blauw....   hahahahahahaha klinkt zo ontzettend grappig.

Hij legt wel bepaalde kleuren bij elkaar (blokjes van Duplo bijvoorbeeld), maar benoemen doet hij het niet (of niet goed).

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan