wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
haaaaaai,

ik zag net dat er nu ook een leetje is, wat grappig, maar wel even verwarrend haha.
nou heb ik weer een vraagje over temperaturen en hoop dat iemand mij kan helpen.....
ik heb van mezelf een vrij lage temperatuur tussen de 36,1 en 36,3 donderdagavond (dag 13)kreeg ik heel erge krampen, leek op ongi krampen, dus leek op eisprong, de volgende ochtend (dag 14)was mijn temperatuur 36,5 dus ik helemaal blij!!!joepie ik heb het goed gevoeld, zaterdag ochtend (dag 15) 36,6 joepie!!!nog blijer ik heb het echt goed gevoeld....zondag (dag 16)36,3 maandag (dag 17)36,1 en vanochtend weer 36,1.....wie weet hier raad mee??????ik heb veel last van afscheiding (sorry hoor beetje vies)nou was ik gisteravond even nieuwsgierig wat mijn temperatuur was....35,5, dat is wel erg laag he?mijn vriend was bang dat ik onderkoeld was haha (hoezo een bezorgd typje)en keek op internet, daar stond dat een lage temperatuur kan komen door een trage vertering of te dunne kleding, maar zal dat ook gelden na een eisprong ik baal er eigenlijk een beetje boel van en vraag me af of iemand mij kan helpen....oh ja en ik heb ook allemaal witte bobbeltjes op mijn tepels en dat heb ik ook rond mijn ovulatie.
dussssssssss advies gevraagd!!!!!!nou meiden allemaal veel succes met alles

liefs leetje 1981

oh ja en ik heb zondag trouwens mijn wekker op 8 uur gezet omdat ik wou kijken of het niet kwam omdat ik later temperatuurde dus ondanks dat had ik 36,6

hoi

ook ik heb een lage temp. en deze was rond de eisprong ook iets hoger, daarna zakte hij weer naar een temp zoals altijd
maar ik ben wel zwanger, dus het zegt niets als je temp daalt
ik had al wel gelijk de volgende dag buikpijn en toen wist ik gewoon dat ik zwanger was

gr. suk

je weet niet half hoe blij ik ben met dit antwoord!!!!!!!
ik maakte me zorgen en begon al te denken dat ik een vreemde afwijking had haha nee hoor dat valt wel mee maar merkte dat ik er wel veel aan dacht.
dan weet ik nu helemaal zeker dat ik mijn eisprong had, heb namelijk alle verschijnselen, heb weer kriebels in mijn buik, want deze maand hebben we het voor het eerst een keer op het goede moment gedaan. de andere 3 maanden was mijn cyclus elke keer langer, dus zijn we te vroeg gestopt.
ik kan nu allemaal verschijnselen gaan opschrijven die ik heb en op een zwangerschap zouden kunnen lijken maar dat doe ik niet want zelfs ik word voor de gek gehouden haha.
ik ga het nu uit mijn hoofd zetten, kan er toch niks meer aan doen en maar afwachten of het deze maand misschien is gelukt....zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk zijn natuurlijk maar ja zo denkt iedereen erover!
in ieder geval bedankt!

liefs leetje 1981

hoi
ik wil je geen valse hoop geven hoor!
maar ik kan je nog wel wat verschijnselen vertellen die ik echt meteen had
veel drinken en dan karnemelk
veel plassen, terwijl ik bijna nooit hoef
en na een week moe
maar ik heb nog steeds geen zere borsten
verschijnselen zijn bij iedereen natuurlijk wel anders

wanneer kan je gaan testen?

gr suk

haha nee hoor je geeft me geen valse hoop, ik hou mijn hoofd koel...
zondag over een week is het dag 30, dus wacht in ieder geval tot dan, mijn vorige cyclus was 34 dagen maar omdat mijn eisprong nu op dag 13/14 was, denk ik dat ik dan ongeveer mijn nod zou hebben.
ik kan alleen zeggen dat mijn buik wat anders voelt, kan niet uitleggen hoe maar ja je let nu ook overal op.
ik ben ook heel erg moe, maar dat komt omdat ik te laat naar bed ga, zo realistisch ben ik ook wel weer.
ik had me voorgenomen om deze maand niet op mijn lichaam af te gaan en gewoon rustig te wachten en dat probeer ik ook te doen. vorige maand had ik namelijk voor het eerst heel lang gevoelige borsten maar dat betekende dus ook niks.
we zitten nu in de vierde ronde, dus dat valt nog mee!
hoe lang deden jij en je man/vriend erover?
ik denk nu ook absoluut niet gelijk dat ik zwanger ben hoor ben alleen opgelucht dat de temperatuur daar niet perse wat mee te maken hoeft te hebben, schnappie?

liefs leetje 1981

het is trouwens nog maar 5 dagen na mijn eisprong dus vraag me af of ik al wel iets zou kunnen merken, ik drink altijd veel en daardoor plas ik dus ook veel dus daar zou ik niks aan merken haha

hoi
ik vind het zelf heel apart, maar de dag nadat we geklust hadden kreeg ik buikpijn( menstruatiepijn) en deze bleef aanhouden, ik wist toen gewoon dat ik zwanger was, maar dacht ook wel dat ik mezlf voor de gek hield
deze keer was het letterlijk in 1 x raak
ik heb al een zoontje en toen hebben we er een maand of 6 over gedaan
gr. suk

Terug
Bovenaan