wie kan mij helpen?

he lila (toch?)

het kan misschien ook zo zijn dat je het toen heel warm had (warmer weer?)ik had het gisteravond voor het slapen gaan ook erg warm, gloeide van de moeheid( paar dagen te laat naar bed gegaan en vroeg weer op gaap...gaap)en toen was mijn temperatuur ook een stuk hoger, was even nieuwsgierig 's avonds en temperatuurde even.
ik vind mijn temperatuur namelijk best laag meestal rond 36,1......
succes

liefs leetje 1981

hmmm volgens mij was het niet echt erg warm (het was zo wie zo 's ochtends).

Mijn temperatuur ligt ook zo tussen 36.3-36.6.

(hoewel.....de laatste paar dagen 36.9..probeer er niet te veel aan te denken. Nog 1 week en dan is mijn NOD).

ha leetje 81!
wel onhandig he allebei leetje. mijn echte naam is niet leetje, maar vriendinnen noemen me wel zo. ik weet dat mijn lichaam misschien moet ontpillen, maar we hebben alle tijd, ik ben nog jong, dus is niet erg. een vriendin van mij was meteen de 1e keer na het stoppen met de pil al zwanger, maar ik weet dat ze gewoon geluk heeft gehad. ik zie het allemaal wel en laat het op me af komen. het is iig wel leuk om erover na te denken. gaan jullie voor jullie 1e kindje? of heb je er al een?
ik hoor het wel en tot gauw!
groetjes leetje

Dank je wel meiden voor de reactie! Het staat echt nergens in boeken hoe je moet temperaturen!  Ik denk moet je 'm nou voor, onder, achter erin..hahaha!
Ik las toen straks dat iemand met het vrijen pijn onder in de buik kreeg dat had ik nu ook! Wat zou dat kunnen zijn?
Veel liefs suus

haai leetje,

nee we hebben nog geen kindje, ik dacht van te voren dat ik er heel relaxed mee om zou gaan maar ben toch erger dan ik dacht hihi.
4 maanden is helmaal niet lang als je kijkt naar sommige mensen maar ja het is ook niet niks zwanger worden haha logisch dat ik dan ongeduldig word toch?
maar ja ik hou mijn hoofd koel, deze maand kunnen we er toch niks meer aan doen....

liefs leetje 1981

haai suuske,

heel vervelend wat ik nu ga schrijven , maar vorige maand had ik ook pijn bij het vrijen enook nog heel lang gevoelige borsten en helaas niet zwanger, misschien jij wel hoor maar ik vond dat toen ook raar en vroeg het me ook af maar bij mij helaas niet...
hoop voor jou een ander bericht!
jij moet nog een week wachten toch?wanneer heb jij je nod dan?

liefs leetje 1981

Hoi Ietje 1981!
Ik heb mijn NOD 12 aug. Als ik van 30 dagen cyclus uit ga, wat ik meestal heb. Kan weleens 1 dag verschillen. Ik heb ook altijd voordat ik ongi wordt gevoelige borsten, dus daar tel ik al niet op. Maar ik heb na mijn eisprong de hele tijd een licht onderbuikpijn gevoel. Een ander gevoel heb ik nu maar dat komt misschien omdat we nu echt regelmatige sex hebben gehad (om de dag) en dan hoop je het!!
veel liefs suus

Hoi
Wat jij zeg over pijn bij het vrijen, heb ik bij mijn eerste keer dat ik stopte met de pil ook gehad gelijk daarna was ik overtijd ongv. een week en had er zelfs last van als ik op de fiets ging zitten, kreeg dan een pijnscheut, ben toen naar de dokter gegaan die heeft inwendig gevoeld maar zei eigenlijk niks (stom maarja ) en ik moest terug komen als de pijn bleef, maar ik denk dat hij iets (los) heeft gemaakt tenminste daar leek het op en de volgende dag was ik ongesteld, heb het daarna nooit meer gehad.
weet niet of het hetzelfde is bij jouw maar ik heb er geen problemen meer mee gehad.
Alleen bij mij blijft het ook nog een vraag; waarom, hoe en wat het was.
Is misschien niet het antwoord waar je op zit te wachten maar toen ik het las kwam het me bekent voor.
Hoop voor je dat het over gaat en dat het wel iets anders is.......??
Groetjes Renata

Terug
Bovenaan