he suuske,
ik meet sinds kort mijn temperatuur, ik doe dat gewoon in mijn mond, tja ik persoonlijk vind het niet echt prettig om hem zeg maar ergens anders in te stoppen.....
ik doe dat elke morgen als ik wakker wordt, zet niet mijn wekker...donderdagavond voelde ik mijn eisprong en vrijdagochtend was mijn temperatuur hoger, ik kon die dag uitslapen want ik was vrij.
ik twijfelde even of het kwam omdat ik had uitgeslapen dus heb zaterdag voor alle zekerheid mijn wekker gezet en toen was mijn temperatuur ook hoog 0,1 hoger dan de dag ervoor.
volgens mij maakt het dus niet veel uit.
ik doe het wel zodra ik wakker word, dus draai me niet eerst 10 keer lekker om haha.
mijn moeder is vroeger door middel van temperaturen erachter gekomen dat haar eisprong maar een paar dagen voor haar menstruatie was en dus geen kans had op bevruchting, hier kreeg ze een pilletje voor om de menstruatie uit te stellen en ze was zwanger!dit is ook een van de redenen dat ik met temperaturen begonnen ben.
een tip is dus om echt de hele maand te blijven temperaturen, je eisprong kan gewoon laat zijn...
nou succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik het wel
liefs leetje