wie kan mij helpen?

ha leetje 1981,
ik ben die andere leetje, maar ik ben van 1982.
ik hoop echt voor je dat het raak is deze keer. ik zal voor je duimen zondag over een week dat die rode duivels zich niet zullen laten zien!
suc6!
groetjes die andere leetje

hmmm ik heb ook al een paar dagen last van menstruatie pijn....ben aldoor bang dat ik ineens ongi word veel te vroeg....nu ga ik weer even afkoelen want maak mezelf al weer beetje blij en moet dat niet doen....hihi.
jij trouwens nog gefeliciteerd he met je zwangerschap, had ik nog niet gedaan...oeps!

liefs leetje

Hallo,
Ik had vorige week mijn eisprong en daarna is mijn buikpijn gebleven. Dus ik hoop ook zo dat dat duid op een goed teken. 12 aug is mijn NOD (met hoofdletters!) Hoe meten jullie eigenlijk de temperatuur?
Greetz

he leetje

wat toevallig he?was heel grappig gister ik zag je naam staan en dacht he?ik heb toch niet gereageerd op dat verhaal, ik snapte hem al snel hoor!hihi
maar jij ook veel succes met alles jullie zijn nog niet begonnen toch?of verwar ik je met iemand anders?

liefs leetje

ha leetje81,
nee wij zijn nog niet begonnen, moet helaas nog een paar maanden naar school (cursus). maar we willen in december met de pil stoppen en dan zien we wel hoe het loopt. ben wel veel met kinderen bezig, wil het dolgraag. vooral nu in mijn vriendengroep iedereen bevalt en zwangert.
jij veel succes met je pogingen!!!
laat het me weten wanneer het zover is he?!
houdt me op de hoogte van wat er speelt bij je!
groetjes leetje

he suuske,

ik meet sinds kort mijn temperatuur, ik doe dat gewoon in mijn mond, tja ik persoonlijk vind het niet echt prettig om hem zeg maar ergens anders in te stoppen.....
ik doe dat elke morgen als ik wakker wordt, zet niet mijn wekker...donderdagavond voelde ik mijn eisprong en vrijdagochtend was mijn temperatuur hoger, ik kon die dag uitslapen want ik was vrij.
ik twijfelde even of het kwam omdat ik had uitgeslapen dus heb zaterdag voor alle zekerheid mijn wekker gezet en toen was mijn temperatuur ook hoog 0,1 hoger dan de dag ervoor.
volgens mij maakt het dus niet veel uit.
ik doe het wel zodra ik wakker word, dus draai me niet eerst 10 keer lekker om haha.
mijn moeder is vroeger door middel van temperaturen erachter gekomen dat haar eisprong maar een paar dagen voor haar menstruatie was en dus geen kans had op bevruchting, hier kreeg ze een pilletje voor om de menstruatie uit te stellen en ze was zwanger!dit is ook een van de redenen dat ik met temperaturen begonnen ben.
een tip is dus om echt de hele maand te blijven temperaturen, je eisprong kan gewoon laat zijn...

nou succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik het wel

liefs leetje

ha leetje hier leetje 1981 weer haha,

waarschijnlijk is je echte naam dezelfde als die van mij, of heet je leetje?
wel vervelend he afwachten voor je kan beginnen, als ik je een tip mag geven zou ik als ik jou was al wel een paar maanden van te voren met de pil stoppen, omdat je lichaam misschien moet ontpillen...
ik wist dit soort dingen allemaal niet voor nik op dit forum keek, ik besefte me toen niet eens dat je maar een paar dagen in de maand vruchtbaar bent, misschien onnozel hoor maar heb er nooit over nagedacht op die manier.
deze maand is het wel extra spannend omdat ik aan het temperaturen ben en dus weet dat ik het op het goede moment gedaan heb.
mijn cyclus werd tot nu toe steeds langer (29,31,34 dagen)en we zijn toen na dag 16 ofzo het niet meer om de dag gaan doen achteraf had ik dus pas op dag 20 mijn eisprong.....gelukkig hebben we er allebei plezier in haha dus het is geen verplichting om het om de dag te doen ;-)
mijn vriend is ook zo schattig hij zei laatst dat hij ineens allemaal zwangere vrouwen zag lopen hihi ik dacht dat alleen vrouwen dat hadden.

nou meid tot schrijfs liefs leetje 1981

ik meet ook mijn temperatuur (gewoon in de mond, onder de tong.....niet zo gediend van dingen die je in je poeperd moet steken ) elke ochtend direct na opstaan.
1 week na mijn 1e dag   van ongesteldheid (dus de 8e dag) was m'n temperatuur ineens 0,6 graden hoger!! Vreemd, helemaal geen ovulatietijd en ik heb een vast patroon (28 dagen). Zakte weer na een dag, sinsdien weer constant.
Ach ja...we zien wel...

Terug
Bovenaan