wie kent dit???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben 6 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kleintje, en ben eigenlijk helemaal niet onzeker. Maar gisteravond was mijn afscheiding niet helemaal wit, maar heel iets bruinig(sorry) en toen ik vanmorgen in de kan voor MvM plaste kwam er ook zon heel klein licht bruinig vlokje in. Verder heb ik geen buikpijn, maar ik vroeg me af of meerdere meiden dit ooit hebben gehad?? Want ik maak me toch een klein beetje zorgen.

Veel liefs Antoinet

Hoi Antoinet,

Is het nu wel helemaal over? Dan kan het een innestelbloedinkje zijn. Daarbij kun je ook een beetje slijm verliezen. Dat zou dat vlokje kunnen zijn dat je gezien hebt. Natuurlijk is je kindje allang ingenesteld maar het beetje bloed dat daarbij vrijkomt kan weken later je lichaam verlaten. Dat is normaal.
Ikzelf heb met 9 weken heel lichtbruin bloedverlies gehad. Was daarna meteen weer over. Was ook niks mee aan de hand. Het komt wel vaker voor hoor. Ik zou me niet ongerust maken. Als het nu niet over is zou ik even contact opnemen met je verloskundige. Die kan je geruststellen.

Groetjes Juffie

Hoi Juffie,

bedankt voor je snelle reactie!!!
Ik heb het nu nog bij het afvegen. Hoelang duurde het toen bij jou?
Het is echt heel licht bruin...bah wat voel je je dan in 1 X onzeker hè?!
Ik heb wel zoiets van zolang ik er geen buikpijn bij krijg zal het wel erbij horen...
Heel erg bedankt voor je reactie en je hoort anders vanavond nog een X van me..

Veel liefs Antoinet

hoi, zie mijn nieuwe topic verderop naar boven...
ik heb het al zes dagen, en weet ook niet wat te denken.
voel me oke, en heb geen verder klachten..alleen een heel onrustig gevoel in mijn lichaam..
succes jij ook.
Groet R

Hoi Antoinet en RW,

Bij mij was het maar een keer. Daarna was het meteen over. Maar je schrikt je wel te pletter ja. Het hoeft echt niks te betekenen maar als het dagen blijft zou ik bij de verloskunige een echo vragen. Dan kunnen ze zien of het hartje klopt. Dat moet je gewoon  doen hoor! Anders blijf je in de zenuwen zitten.

Liefs Juffie

Hoi RW,

ik zag jouw topic ook al, maar ik heb geen echt bloed verlies, bij mij was het echt heel licht bruin,  dus ik durfde niet op jouw topic te reageren. Bij mij is nu de afscheiding weer wat witter, maar een beetje zeurderig gevoel in mn buik. En ook dat onrustige gevoel.
Bij jou Juf is het ook na een dag weer overgegaan en gaat het nu nog steeds goed hè?! Daar probeer ik me maar even aan vast te houden. Positief denken, pfff.  Ik heb mijn 1ste afspraak bij de verloskundige op 6 sept. staan, maar misschien bel haar maandag al even.Dan ben ik 7 weken. Hopelijk mag ik even langs komen!

Rw heel veel suc6 verder en j_u_f natuurlijk ook.

Liefs Antoinet

Hallo meiden,
Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger. Toen ik 10 weken was kreeg ik ook voor het eerst wat van die bruine afscheiding. De volgende dag had zelfs wat ligt bloedverlies. Ik heb toen gelijk de verloskundige gebeld en kreeg een extra echo. Hieruit bleek dat er niets aan de hand was en de kleine het prima deed. Ik heb nu nog steeds af en toe last van wat bruinige afscheiding, dat gebeurt bij meer vrouwen is mij verteld en hier hoef je je geen zorgen om te maken. Als er wat bloed bij komt, zou ik voor alle zekerheid contact opnemen met je verloskundige. Al is het alleen maar dat ze je gerust kan stellen.
Sterkte ermee en geniet van je zwangerschap!

Hoi Hoi,

Was even vergeten te melden. Bij mij is alles goed gekomen. Ben nu al 22 weken en niets meer aan de hand

liefs juffie

Terug
Bovenaan