wie kent dit???

hoi meiden
het probleem met bruine afscheiding herken ik heel goed.
ik heb het bij allebij me zwangerschappen gehad .
tm de 16 week meestal is het een bloedingkje van de baarmoeder mond,
kan opzich niet veel kwaad wel merkte ik dat als we gemeenschap hadden gehad dat het erger werd.dus dat mischien even laten?
ook heb ik 3 keer een miskraam gehad en das heel wat anders dan begint het meestal met roze licht roze afscheiding wat steeds erger word en voel je ook pijn na maten het meer word.
bruine afscheiding duid vaak op oud bloed .
ik heb 2 gezonde kids gekregen ondanks de afscheiding ,nu is na 10 jaar de derde op komst.
dus maak je niet te druk het kan allemaal meevallen
groetjes

Hoi Antoinet,

Wat erg voor je. Gelukkig was je vriend bij je. Ik vind het wel knap dat je nog positief kunt denken.

Veel sterkte

Liefs Juffie

Hoi Antoinet,
Wat een ontzettend vervelend voor jou en je vriend. Ben je inmiddels wel al bij de verloskundige geweest? Hoe is het daar gegaan? Ik wens je heel veel sterkte en neem je tijd om het te verwerken.
Groeten,
Jeannette

Hoi lieve meiden,

vanmorgen de verloskundige gebeld en die reageerde heel lief.
Ik moest wel eerst afwachten en ze vroeg me of ik het vruchtje ook al had gezien...niet dat ik wist...ze beschreef dus hoe het er dan moest uitzien...toen ik vanmiddag even lekker onder de zonnebank wilde, voelde ik wat en toen ik keek hing er wat uit me...ik naar de wc en toen ik veegde met een papiertje kwam er een donkerrood bolletje van ongeveer 3 cm. uit met wat witte sliertjes....dat was mn vruchtje...ik bleef verrassend kalm en heb het goed bekeken. Mn vriend was net boodschappen doen dus heb ik het bewaard...Als het gewoon in de wc was gevallen, had ik het denk ik doorgespoeld...maar nu kon ik dat niet...dus heb ik het maar in een luciferdoosje gedaan en begraven... niet een heel drama erbij..maar ik kon het niet maar zo ff weggooien...
Verder waren we wel weer verdrietig en voel me nou ontzettend leeg...en moet weer aan mezelf wennen...want de zwangerschapsverschijnselen mis ik erg.
Dit was mn laatste week van mijn vakantie ...die zo mooi begon....ik heb me ziek gemeld op het werk...behoud ik mooi nog een weekkie vakantie...want dat heb ik nu niet echt...
Nou dit was mijn verhaal...erg bedankt voor jullie steun en ik hoop echt gauw weer hier zwanger op te duiken...
Jullie een hele fijne zwangerschap verder toegewenst!!!

Heel veel liefs Antoinet

Hoi Antoinet,
We zitten dus in hetzelfde schuitje..
Echt rot he, ik had niet gedacht dat het zo zou voelen.
Ik heb net met mijn zus ook grondig het vruchtje, met daaraan de placenta bekeken.
Gewoon alles in het mini.
Echt een wondertje om te zien hoe klein het begint.
Maarja blijkbaar was er iets mis, en mocht het niet zo zijn.
Heb het nu weggezet in het water, en kijk er morgen nog even naar, als ik alleen ben, voor ik het weg doe..
Schrijf denk ik ook even een verhaaltje op over de afgelopen tijd.
En misschien wat foto's erbij.
Gewoon voor de verwerking ervan.
Lijkt me wel fijn, ik heb van mijn oudste twee ook een dagboek nl.
Dit kindje komt er dan wel niet, maar is voor mij ook bijzonder he!
.
Heb jij erge klachten, qua pijn oid? Verder alles al verloren denk je?
Ik heb al veel minder bloedverlies, en beetje zeurderig gevoel in onderrug en buik, maar wel te houden. Neem ook niets in, want vind dit goed nog even bewust te voelen.
Achja, we moeten door he..
Sterkte  jij ook..
Groet R

Terug
Bovenaan