wie kent dit???

hoi meiden,

ik ben bang dat het mis is!!!
Toen ik ff naar de markt ging kreeg ik heel iets last van mn rug en wat lichte steekjes in mn buik. Toen ik weer thuis was en naar de wc ging zat er al bloed in mn onderbroek!!! Toen ik af veegde na het plassen had ik echt slierten bloed aan het wcpapier zitten!!! En het is nog niet gestopt daarna!!!! Ben erg verdrietig, want het kan bijna niet meer goed gaan denk ik..erg kleine kans iig!!! Ben eigenlijk het meest verdrietig voor de mensen om me heen...mn moedertje was zooo blij...maarja....ik heb wel zoiets dat het niet voor niks mis gaat, het vruchtje is dan niet echt "goed' geweest.
Moet ik nou maandag mn verloskundige nog bellen, of hoe gaat dat? Denk het wel hè!?
Ik wens jullie allemaal meer geluk en heel erg bedankt voor jullie reacties!!

Veel liefs Antoinet

Hoi Antoinet,
Wat ontzettend rot voor je!
Weet niet wat te zeggen.
Ik heb het nog aan niemand verteld...dus dat komt ook om de hoek kijken.
Ik wil het gewoon eerst gezien hebben voor ik het ga vertellen.
Alleen collega's weten het omdat ik een paar dagen thuis ben gebleven en niet wilde liegen.
Ik hoop voor iedereen het allerbeste, maar dit klinkt niet goed.
Zou morgen anders gewoon vast even bellen, om te overleggen wat te doen..Of fe huisartsenpost?
Ik heb besloten om maandag ook te bellen en aan te dringen op een echo..
Als het mis is, weet ik het liever maar, en dan weet ik ook dat ik kan wachten op de rest.
En anders kan ik misschien gewoon wat meer rust vinden.
Meid , sterkte, ik wou dat ik iets voor je kon doen..
Liefs R

Hoi Antoinet,

Wat vreselijk voor je. Ik had echt gehoopt dat het niets was maar dit klinkt inderdaad niet goed. Ik wens je heel veel sterkte.

Wel maandag de verloskundige bellen hoor! Dat zou ik wel even doen. Je bent toch niet alleen thuis nu?

Liefs Juffie

hoi hoi

ik zou voor de zekerheid een echo laten maken
dan weet je ook of je baarmoeder schoon is
heb ik ook gedaan
verder veel sterkte

groetjes natasja

hoi Antoinet,
Hoe gaat het inmiddels?
Je bent nu weer een dag verder?
Gestopt, of toch echt doorgezet?
Ik moest meteen aan je denken vanmorgen.
We horen het wel als je iets kwijt wilt..
Sterkte...R

Wat erg voor je!! Hoe gaat het vandaag?
Kun je vandaag de verloskundige niet bellen?
Bij ons zijn ze 24 uur per dag bereikbaar en hebben ook een eigen echoapparaat.
Je zit anders nog een hele dag in onzekerheid!
Gewoon bellen hoor!!
Heel veel sterkte en ik duim dat alles goed komt!!
Groetjes Mikkie

Hoi meiden,

lief dat jullie aan me denken hoor!!! En ik ben gelukkig niet alleen, mijn vriend was gelukkig bij me, hij kon het gister nog niet echt bevatten, maar vandaag al meer, we zijn erg verdrietig !!!
Ik denk echt dat het mis is, het heeft echt doorgezet, gisteravond kreeg ik wat meer pijn in mijn buik, en bloed wel door...en me zwangerschapsverschijnselen zijn weg...de goede reuk en me borsten doen niet meer zeer!
Ik ga morgen mijn verloskundige maar bellen, want die kan  nou ook niks voor me doen.En dan vraag ik wel hoe dat verder allemaal gaat, maar ik denk wel dat wil laten checken of ik wel helemaal schoon ben aan het eind van de week ofzo...
Maar ja, tis wel moeilijk  , maar ik ben opzich 'blij' dat het vanzelf en in een vroeg stadium los gekomen is! (beetje posief denken,pfff)
ik voel me de hele dag wel wat slapjes!
En we hebben bijna iedereen weer ingelicht, dus dat hebben we dan maar ook weer gehad. Alleen het meest lullige is dat vrijdag ons buurvrouwtje kwam vertellen dat ze zwanger was ...en wat bleek 2 dagen na elkaar uit gerekend!!!! En op dat moment dacht ik nog: als het maar niet bij één van twee mis gaat....maar op dit moment heb ik daar geen last van...ik gun het haar van harte iig...
nou, ik wens jullie al het geluk en ik hoop dat ik gauw me weer bij jullie kan aansluiten!!!
Ik hou jullie nog de hoogte, goed??

Veel liefs een Antoinet

hallo,
Het spijt me om dit te horen. Het roept bij mij ook weer van alles op. Heb zelf voor deze zwangerschap een miskraam gehad naar 10 weken. Ik was helemaal verdrietig en kon niet veel positiefe punten vinden mijn vriendin was die tijd ook zwanger we zaten 4 weken van mekaar heel leuk en bij ons was ook de gedachte als er maar niks met een van ons gebeurt. maar dat was warschijnlijk het voorteken al want we hebben allebij een miskraam gekregen. het was in het begin moeilijk om zwangere te zien. maar ik kon wel blij zijn maar het was een beetje dubbel. dit werd gelijdelijk aan een beetje minder en rond de datum dat ik eigenlijk uitgerekend was werd het een beetje moeilijker om te horen dat een vere vriendin bevallen was. maar naar alles goed te hebben verwerkt ben ik nu gelukkig zwanger en mag nog 4 weken wachten. Ik ben bang dat dit bericht je niet veel verder helpt toen hielpen alle goed bedoelde adviezen helemaal niks bij mij ik moest er echt zelf uitkomen. Ik hoop voor je dat dit niet al te moeilijk word voor je.
En een tip maak je niet te druk om veel opmerkingen. vertel je verhaal zo vaak je wilt dat hielp mij heel veel alles wat iedereen zij kwam ik niet veel verder mee. maar ik was mijn verhaal kwijt.
vriendelijke groet,
Karin

Terug
Bovenaan