Wie kent me nog? (Plus een gedicht)

Hallo dames

De meeste zullen me niet kennen maar ik ben voor een lange tijd terug ook op dit forum geweest. Ik heb in januari 2005 een mk gehad met 6 weken, ik was toen zwanger na 4 maanden oefenen. Tot op heden nog steeds geen zwangerschap. Ik heb na mijn mk wel een gedicht gemaakt. Voor mij was dat een grote steun. We zijn er niet meer mee bezig, het begon in de weg te zitten dus we laten het allemaal aan het lot over.
Groetjes Costa

Jij mocht niet verder groeien
Jij mocht er niet meer zijn
Jij ben meegenomen
en je was nog zo klein

Jij was zo bijzonder
Voor jouw papa en voor mij
Jou in mij te mogen voelen
maakte me sterk en krachtig
Jij was zo dichtbij

Weten dat jij er niet meer bent
doet heel veel pijn
En heeft ons diep geraakt
Maar 1 ding moet jij weten,
lief kleintje

Jij hebt van ons voor eens en
altijd een papa en mama gemaakt...

Hoi,

Ja hoor, ik ken je nog wel! Leuk om weer eens wat van je te horen. Heb me wel eens afgevraagd hoe het met je ging. Maar destijds nam je afscheid omdat je er te veel mee bezig bleef. Maar ik heb nog wel eens aan je gedacht hoor! Jammer dat jullie tot nu toe nog niet weer zwanger zijn. Maar er wacht vast een heel mooi kindje op jullie!
Prachtig gedicht heb je trouwens gemaakt!

Ik ben trouwens Kat (Cathy). Vorig jaar eind maart een mk gehad en gecureteerd in april. Ik ben in september/begin oktober weer zwanger geraakt. Inmiddels is onze dochter 30 mei (4 weken te vroeg, maar helemaal gezond) geboren.

Meid, ik hoop dat het voor jullie ook gauw raak is!
Groetjes, Cathy

Haaai Costa,

Ik ken jou ook nog wel hoor ! Hopelijk gaat het goed met je en ben je je humor niet kwijtgeraakt, want ik geloof heel goed dat je het heel moeilijk hebt (gehad). Hier gaat alles ook goed, net als Kat ben ik op 22 april bevallen van een meisje.

Meid, wie weet wat de toekomst nog brengt, veel sterkte!

Liefs Solleke

Ja hoor Costa ook bij mij ben je nog een bekende. Meis wat jammer om te horen dat het tot nu toe nog niet gelukt is. Kan me voorstellen dat je daar toch wel heel verdrietig om bent. En het gedicht is nog steeds mooi.

Blijf je hier nu weer een beetje rondhangen en gaan jullie nog stappen ondernemen om te kijken waraom het niet lukt.

Liefs
Miep

Hoi Costa

Ik ken je ook nog. Ook ik ben na de miskramen niet meer zwanger geweest en we zijn de mmm ingegaan. Ik blijf voor je hopen dat je ooit een klein kindje in je armen mag houden. Ik zelf geef het bij tijd en wijlen op, heb mijn leeftijd niet mee.

Liefs

Lydia

Hallo
Leuk dat jullie me niet vergeten zijn
Kat en Solleke, van harte!!   Ik zag jou, Solleke hier nooit meer eigenlijk. Ik ben een hele tijd niet geweest en nu kijk ik zo'n 1 a 2 x per week even maar zag je niet. Miep, jij ook veel sterkte, je bent weer zwanger en ik weet dat jou de angst weer om de oren slaat, maar echt joh, het komt goed, je hebt kort geleden ook een gezond en prachtig kindje ter wereld gebracht en dat gebeurt ook nu weer !!

Lydia, echt vervelend om te horen zeg. Ik ben zelf 38 en weet dus dat het dan inderdaad niet zo gemakkelijk gaat dan als je 25 zou zijn. Al zijn er altijd uitzonderingen in beide gevallen. Ik blijf jullie gewoon lekker in de gaten houden .
Zelf schrijf ik niet zoveel, wat moet ik zeggen ?? haha iedere maand hetzelfde deuntje zit niemand op te wachten natuurlijk.

Groetjes Costa

He!!! Ik kom ook toevallig weer eens buurten en nu zie ik bekende namen!!!
Ook hier nog geen zwangerschap. Sta nu op de wachtlijst voor een operatie aan mijn linkereierstok...daar zit een cyste in. De gyn denkt aan een wondergezwel.
Wat een ellende. Ik moet het toch echt van links hebben.
Ik ben er ook erg mee bezig en al die zwangeren om me heen!!! mijn zusje is net bevallen van haar 2e kindje, 2x was ik tegelijk met haar zwanger en wij staan nog met lege handen.
Maar we blijven hoop houden!

Liefs
Ineke

Hi lieve Costa,

Dit is ook stomtoevallig. Ik kijk hier nooit meer en vanavond even snel. Lieve meid wat vervelend dat het nog niet gelukt is. Houd moed hoor, je bent sterk en het komt vast goed, hoe dan ook.

Wat super om zoveel bekende namen te zien. Gelukkig ook een hoop goede berichten. Van harte allemaal. Ook ik ben na een mk en spannende zwangerschap bevallen van een dochter, Isa. Ze is inmiddels ruim 8 maanden en het gaat heel erg goed met haar, het is een echte pretletter.

Ineke, wat ontzettend *&^&%^%**%$ dat het ook nog steeds niet gelukt is. Houd moed, ook voor jou komt het geluk hoor! Heel veel sterkte. Denk aan je!!!!!

Lieve meiden het zou leuk zijn als we zo nu en dan iets van ons lieten horen, toch?

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Daantje

Terug
Bovenaan