Wie kent me nog? (Plus een gedicht)

Jaaaa,

ik ken je nog!
Zo'n chocoladefreak vergeten we niet hoor!
Zonde dat het nog niet gelukt is.
Ik heb het geluk nu bij maart 2007 te zitten.
Ik schrijf maar weinig. Tijd loopt niet over met een manneke van bija 3 en 1 november krijgen we de sleutel van ander huis.
Loop bij gyneacoloog, heb nu een bandje om mijn baarmoedermond in de hoop de kleine tot 37 weken binnen te houden en elke 2 weken op controle. Blijft heel spannend, maar voel me redelijk en vooral heel bevoorrecht!
Jij heel veel sterkte en ik hoop echt dat jouw wondertje ook nog eens mag komen.

Veel liefs van mij

Meiden,

zoveel verdrietige verhalen en ook zoveel geluk. Wat fijn dat er mensen zijn die toch anderen dat geluk gunnen ondanks hun eigen verdriet.

Hee meiden, ik denk aan jullie allemaal.

En ik gun iedereen op welke wijze dan ook heeel veeeeel geluk.

Liefs

Miep

Hallo allemaal

Leuk, dat oude kringetje weer even bijeen al zijn we nu in 'verschillende categorieen'
Ineke, sorry dat ik even verstek liet gaan, heb weer een vervelende periode met mijn werk achter de rug. Zit wéér in de ww door een arbeidsconflict. Mijn nagels zijn inmiddels weer aangegroeid haha.
Maar knap vervelend voor je hee. Ik hoop dat door de operatie alles goed komt, echt, dat hoop ik zo voor je!!!
Daantje en mamavanJ, gefeliciteerd!! Wat heerlijk voor jullie zeg!! en wat zullen jullie genieten (al zijn er altijd momenten......) maar goed die eerste lachjes, die eerste woordjes maakt alles weer goed he?
Ik zit er toch weer aan te denken om tóch naar het ziekenhuis te gaan. waarschijnlijk zal ik met medicijnen (hormonen) moeten beginnen maargoed maakt mij niet uit. Het doet me steeds veel pijn als ik een zwangere zie dus moet ik maar eens actie gaan ondernemen hoor!
Meiden, hoop dat we nog lekker kunnen blijven kletsen al zullen een aantal minder tijd hebben, het feit dat jullie reageren zegt al veel, jullie zijn toppers. Oh ja, mamavanJ, de chocola heb ik afgebouwd hoor, werd toch iets te 'vol' hihi...

liefs Costa

he lieve costa,

Inderdaad even fijn die bekende namen. Ik zit ook veel op een ander forum en daar is opeens iedereen zwanger geworden en dus in een andere fase beland waardoor er amper meer gereageerd wordt. Misschien wel beter voor mijn verslaving maar het voelt niet zo fijn. (zelfmedelijden).
Tja, wel lastig momenteel met al die gechocolateerde pepernoten etc. he.
Balen voor je dat je weer thuis zit zeg!!!!!!!!
Goed van je dat je toch naar het ziekenhuis gaat, ik zou het niet los kunnen laten wanneer ik niet alles geprobeer zou hebben. Wie weet ben je met wat hulp wel snel zwanger!!! hoop dat ik snel een datum heb en dan duidelijkheid krijg, brrrrrrr.
Valt me soms erg zwaar. Zusje is net voor de 2e keer bevallen, ik was 2x tegelijk met haar zwanger. slik. En weer een zwangere collega. Toch heb ik dat ook wel weer geaccepteerd want het blijft voor velen toch een normaal iets, zwanger zijn. En dat is goed.
Toch kan ik het niet loslaten en het zit steeds in mijn hoofd. Als perfectionist wordt ik gek van die onzekerheid, en baal er stiekem ook van dat het weer aan mij ligt...maar wanneer het aan de man ligt is er weinig aan te doen dus het zal wel weer postief zijn.
Nou, weer een hele klaagzang, zie je op hyves! En voor jullie allemaal een knuffel hoor! En het is indedaad fijn om af en toe es bij te kletsen!

Liefs
Ineke

Hoi Costa

Het is inderdaad leuk om de rest terug te zien. De meeste heb ik gevolgd en ben voor iedereen blij die zwanger is of net een kindje heeft gehad. Ik zit op dit moment ook in de ww, ben  in een collectief met 200 andere ontslagen. Ik heb per 1 december een andere baan, maar  lig in de knoop met het uwv over werkbriefjes, maar dit komt wel weer goed nadat ik hun gebeld heb.
Wij zijn nu bezig met iui, onze laatste poging. Ik spuit elke dag hormonen en heb er vrij weinig last van. Ook als het niets wordt, wil ik tegen mezelf kunnen zeggen dat ik er alles aangedaan heb.
Ik wens je veel succes met je keuze.

Liefs

Lydia

Jeeh... Nog maar sporadisch kijk ik hier op dit forum, toevallig nu vanavond en wie zie ik bovenaan staan? Onze vingervlug typende en Spanje-liefhebber Costa! Dit kan geen toeval zijn hoor!

Ik ben Brigitte en ken jou ook van dit forum en toendertijd ook nog een poosje via msn (samen met Helene, ja die van de... hoe is het met haar??).

Costa, ik las dat jullie wens helaas nog niet in vervulling is gekomen. Maar ik  hoop met alles  stiekem met je mee  dat het  spoedig  toch zal gebeuren.

Brigitte

Hey dames

Claudia..uhmm jij hebt 1 dochter toch? En was helene niet hester? Oh oh, zie je ik wordt oud....
Vindt het wel echt heel tof om weer het oude clubje zo bij elkaar te hebben. Ik lees nu wel droevige en blijde berichten door elkaar en merk je weer dat je elkaar toch weer oppept mocht het tegenzitten. Lydia, gefeliciteerd met je nieuwe  baan he?  
Hoop dat het helemaal naar je zin zal zijn!!  Ik  wens voor iedereen nu een heel fijn weekend met  veel brandende kaarsjes  nu het zo koud geworden is en Ineke, jij bent altijd zo positief....het kan niet anders dan dat je daar dubbel en dwars een keer voor beloond zult worden, reken daar maar op!!!

Liefs Costa  

Oh bedankt zeg! Maar daarvoor heb ik ook een lange weg af moeten leggen hoor, maar dat is weer een ander verhaal!
Begin alweer aardig verslaafd te raken aan het forum. Zucht!
Heb het gevoel dat mijn ongi snel gaat komen en dan....weer aan de pil. pfffff....
Traantjes zitten nu stiekem wel even hoog hoor, ben net   bij mijn zusje geweest, en heb heel flink lopen tutten met die 2 kleintjes van haar. Maar op een gegeven moment moest ik weg. Het was even weer genoeg, ookal geniet ik daar wel van maar het is ook zo confronterend.
Maar we gaan maar weer positief door natuurlijk. Het moet gewoon goed gaan kopen, zal wel IVF gaan worden en dan meteen drie kindjes ofzo.
Tot later!

Terug
Bovenaan