Wie kent me nog? (Plus een gedicht)

Heey Costa!!

Heb me zoooo vaaak afgevraagd hoe het met je zou zijn en nu lees ik hier je berichtje!
Jammer om te lezen dat het nog steeds niet raak is
Maar ben wel blij dat je wat van je laat horen.
Wens je veel geluk,waar je dat ook maar nodig hebt!!

Liefs Jacqueline (Bri)

Hee Bri!!
Ja haha zo ken ik je nog, als Bri. Wat lief dat je zo af en toe nog es aan me dacht. Insgelijks eigenlijk. Hoe bevalt je nieuwe woning? En is er voor jullie al klein geluk?
Zoals ik net bij Alma schreef, misschien kom ik wel weer eens op de chat. Maar er zijn er veel bevallen en natuurlijk ook veel nieuwen dus zal het anders zijn. Het was juist zo 'fijn' om lekker te kunnen kletsen over onze kwaaltjes en hoop enzo....
En de ongelooflijke humor niet te vergeten!!!

liefs Costa

hier ook een oude bekende.
Tenminste ik kenjullie nog wel.
Jullie waren toch die chocolade verslaafde???
Wel grappig dat ineens weer een aantal van de "oude" garde hier weer een beetje actief zijn.
Ik lees nog wel eens maar reageer heel weinig, omdat ik ook niet echt weet waar ik meer hoor.
Hier na 4 mk's ook nog geen klein geluk.
Laatste mk in juli. OOk deze moest weer gecurri worden en ook deze ging niet in 1 keer goed.
Weet niet wat dat met mij lijf is maar dat curriteren gaat ook elke keer niet gelijk goed.
Dus mocht weer binnen 1 week voor de 2de curri.
Was deze laatste keer dacht ik ong 11 weken zwangen en had weer geen teken van mk.
Tot we de echo kregen en het weer gestopt was met ong. 8 weekjes.
Nouja ik zal jullie niet langer ophouden met mijn verhaal.
Heb in dec een kijkoperatie via de baarmoedermond en zien wel of het wat opleverd.

Jullie allemaal heel veel geluk en wie weet komen we elkaar hier nog eens tegen.

Dikke knuffel PV

hee costa en ineke

Kennen jullie mij nog?
Ik vind het echt heel erg voor jullie dat jullie nog niet zwanger zijn....ik kan natuurlijk nu allemaal voorbeelden gaan noemen van mensen bij wie het na jaren als nog gelukt is, maar dat soort verhalen zullen jullie wel vaak genoeg gehoord hebben en dat neemt niks van jullie situatie weg!Wat ik ermee wil zeggen is, blijf hoop houden!

Lieve meiden, heel veel sterkte ermee!!!!En af en toe je  hart hier luchten kan ook best lekker zijn zoals je ziet leven er heel veel mensen met jullie!!

liefs leetje 1981

Ik moet bekennen dat ik nog steeds chocolaverslaafd ben, heb net alweer een hand vol gechocolateerde pepernoten op...die zakken kun je toch ook niet in de winkel laten liggen. Alhoewel ik ook een zakje van 150gram mee had kunnen nemen i.p.v. 750 gram...

Liefs
Ineke

Al heel lang niet meer hier gekeken, maar vanavond toch maar weer eens en tot mijn grote verbazing deze topic! Weet niet of jullie me nog kennen, heb een miskraam gehad  eind 2005, een jaar later weer zwanger geworden en afgelopen juni bevallen van een prachtige dochter. Wat leuk om weer wat van jullie te lezen, maar wat spijtig dat op dit forum  nog bekende namen zijn. Het zou niet meer zo moeten zijn, ik gun het echt iedereen zo onzettend! Meiden ik hoop dat jullie de moed vast weten te houden en dat jullie maar heel snel naar een ander forum mogen verhuizen!

Liefs, Em

P.s. Nog steeds een mooi gedicht Costa!
P.s.2 Volgens mij was het ook Hester hihi!
P.s.3 Heeft iemand nog ooit iets gehoord van Corrine (Corien)?

Terug
Bovenaan