hoi gerrie,
wat leuk dat je er toch voor gaat!
nou ben benieuwd hoe lang het gaat duren hoop voor je dat je er niet zo lang op hoeft te wachten dan is het een keus die je gemaakt hebt en denk dat je dan ook wel rust krijgt!
en inderdaad het zal voor je zoontje ook wel heel leuk zijn het is leuker als je een broertje of zusje hebt dan dat je enigst kind bent!
ik ben zelf 10 jaar alleen geweest met mijn ouders nou ik kon alles krijgen maar ik miste altyd een broertje of zusje iedereen had die alleen ik niet toen ik 10 was is mijn moeer ongepland zwanger geraakt! (door de pil heen)
en toen kreeg ik toch een zusje ik weet daarom ook hoe het is om alleen te zijn en ik vond het nooit leuk!
ik weet dat mijn zoontje er later ook wel mee zal komen dat hij alleen is (of misschien ook wel niet) maar het moet ook te doen zijn een kindje er bij te nemen kijk het is niet vanzelf sprekend dat alles goed gaat en wat er bij mij allemaal aan vooraf gegaan is dan denk ik dat heb ik er niet voor over om het nog een keer mee te maken of erger nog!
ikheb altyd vanaf ik devran heb sterk het gevoel gehad van als ik er nog 1 bij neem haal ik het niet! waarom ik het heb weet ik niet en misschien is het ook maar goed dat ik dat heb want misschien is het wel zo!
dus daarom heb ik toch maar besloten om het maar bij 1 te laten!
ik kan me er wel steeds meer in schikken het slijt wel al gaat dat langzaam maar voor maanden terug dacht ik heel anders dan nu!
ik heb ook goed gekeken naar de voor en nadelen maar ik heb gewoon meer nadelen dan voordelen en dan moet je niet aan zoiets beginnen vind ik!
maar toch leuk voor jou nogmaals hoop dat het gauw raak geschoten is hihhh!
nou ben ook blij dat je gewoon blijft komen met je verhaal had het jammer gevonden als je niets van je weer liet horen!
hier op het forum moet jemet elkaar over dingen kunnen praten elkaar helpen en niet vervelende dingen tegen elkaar zeggen daar houd ik ook niet van want dan kom ik net zo lief niet meer op het forum maar ben blij dat je er weer bent!
nou ik spreek je gauw weer!
liefs jamie doeiiiiii