wie klets mee?? gestopt in februari!!

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben pien
en gestopt met de pil en
 ga voor een derde wie kletst er mee??

Hoi pien...

Ik heb het spiraaltje eruit laten halen vorig jaar april....
Maar hadden zoiets we doen rustig aan en zien wel wanneer het lukt met zwanger worden.
Sinds 2 maanden ken ik me cyclus uit me hoofd en weet dan wel me klusdaagjes:D
Me NOD is rond 10 maart,dus ben benieuwt...

Groetjes Franny

ps....Word ons 3de kindje dan

Hoi meiden,

Ik was in januari gestopt, maar toen waren we nog aan het twijfelen of we wilden beginnen. Uiteindelijk zijn we in januari niet begonnen. Vorige week was ik ongesteld. En toen hebben we besloten om er toch voor te gaan (ik heb bijna een vast contract en eerst wilde we daarop wachten, maar uiteindelijk toch maar niet). voor ons wordt het ook het derde kindje. Wat leuk. Als ik het goed lees hebben jullie zelf ook al twee kinderen. Waren jullie snel zwanger bij de vorige twee?

Liefs,
Baby09

hoi meiden
 leuk dat er meer zijn die net gestopt zijn en me willen kletsen

ik ben net gestopt en heb mijn nod 8 maart
wij hebben er ook al 2 1 van 7 en 1 van 5
en jullie??
groetjes pien

Hoi hoi dames:D

Ja we hebben 2 zoontjes(6 en bijna 4)
Maar mijn man is niet de biologische vader van die 2.
Dus hadden we besloten als de kleinste 3 werd dat ik me het spiraaltje eruit zou laten halen.
Bij de eerste was ik binnen 6 maanden zwanger en bij de 2de duurde het 4 maanden.
Maar toen was het nog nieuw en dan klus je ook gerichter.
Nu hadden we zoiets toen spiraal eruit ging,we zien wel wanneer het raak is,weet nu sinds 2 maanden hoe me cyclus draait,en weet dan zelf wanneer me eisprong is enz.
Dus we gaan er nu gerichter aan te werk.
Spannend allemaal.,vooral als je om je heen kleine baby`s ziet:D

Groetjes Franny

Hoi hoi,

Ik heb ook 2 kids, 1 van 3 en 1 van 1. Allebei jongens. Ik was bij de eerste gelijk de eerste maand zwanger en bij de tweede ook! Maar ik vind het ook niet erg als we er een paar maanden op moeten wachten.. We hebben de tijd! Wel grappig dat we allemaal met de 3e bezig zijn. Is dat dan ook gelijk voor jullie je laatste zwangerschap? Bij ons als het allemaal normaal verlopen is wel.

Gr.

Heyz..

Ja idd leuk dat we allemaal zwanger willen worden van een 3de.
Voor ons zal het bij 3 blijven,2 in deze tijd vind ik wel netjes:D

Groetje Franny...

hallo meiden

hebben we een goed weekend?
ik moet werken
dus niet zo veel   thuis maar het is nu op het wacht bankje nog 1 weekje wachten en dan kijken of het raak is in ronde 1

even een klein lijstje want we zijn maar met onss drieen

pien 32 jaar ronde 1 3e kindje nod 8maart

groetjes pien

Terug
Bovenaan