wie klets mee?? gestopt in februari!!

hallo meiden

hier weer een berichtje van mij

nou de rode duivels zijn nu dan gearriveerd een beetje laat maar nu kunne we weerop nieuw klussen

groetjes pien

@ pien en Sophie...wat jammer zeg....gelukkig ben jjij nu uit je onzekerheid pien! Nieuwe rondes nieuwe kansen!! EN sophie is er bij jou al een rode duivel gesignaleerd?

Ik weet t effe niet meer en dat al in de eerste maand...ik weet nog helemaal niet hoe mijn cyclus is..maar wanneer deze 28 dgn is zou ik zaterdag mijn NOD hebben. Maar ik ben zo mega moe, echt niet lekker, misselijk en zo'n last van mijn darmen....ik zou graag al testen want ja je gaat toch vanalles in je hoofd halen he....
Ik hoop het nog even vol te houden tot zondag....heb de test al in huis....wat kan iemand zichzelf gek maken he!

Groetjes
Marjolijn

Hoi meiden,

Hier ook elke keer buikpijn, heb zelfs op maandag 2 druppels bloed verloren, dus ik dacht dat ik al ongesteld werd maar dat is niet het geval! Maandag is mijn NOD, dus dan ga ik ook testen. Verder ben ik ook echt extreem moe en af en toe misselijk. En een lichte pijn in mijn borsten, maar ja we weten inmiddels wel dat je lichaam je flink kan bedriegen.

Verder alles goed met iedereen?

Gr.
Baby09

Terug
Bovenaan