wie klets mee?? gestopt in februari!!

Hallo,

Nog even ter aanvulling, wij zitten in ronde 2 nod eigenlijk 7 maart, maar kan ook 13 maart zijn. Ben dus al best gefrustreerd van het wachten.
Elke keer als je naar de wc gaat dan gauw kijken of  ik al een spoortje van  rood zie, als  ik ook maar iets van nattigheid voel, dan hup naar de wc. GEK word ik ervan!!!!
Ik test met clearview, maar morgen bij het uitblijven van de rode monsters, dan koop ik eens een andere test, misschien heb ik dan geluk.

Franny, GEFELICITEEEEEEEEEEERRRDD!!!! geniet ervan meid!!!!!

Sophie, ik ga ook voor nr2, dus je bent hier helemaal op je plek hoor , haha!!

Och jee, wat gaan jullie allemaal snel.....pfffff, word nu toch wel een beetje ongeduldig, weet nogsteeds niet wanneer ik wat kan verwachten!!!

gr.Eveline

hallo meiden

wat is het hier ja rustig we stonden al weer op pagina 2

ik heb ook geen nieuwtjes alleen dat ik soms last heb van mijn tepels een beetje gevoeliger!!!
zou het dna toch zo zijn?
ik weet het niet testen doe ik denk ik volgende week met pasen ofzo dan ben ik al 14 dagen over tijd .
en hoe is het bij jullie??
eerst weer de groetjes pien

Hoi Meiden,

Ja het is best wel rustig. Ik moet nog wachten tot de 24ste dus dat duurt nog wel even. Verder heb ik sinds ik mijn eisprong heb gehad gevoelige borsten. Heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt?

En Sofie welkom, gezellig dat je er bij bent!! Heb je al getest??

En Pien!! Jeetje wat kan je het volhouden zeg!! Ga je er echt niet voor pasen een test tegenaan gooien? Ben echt benieuwd.

Zijn er verder nog meiden die met spanning zitten te wachten op hun NOD???

Gr.
Baby09

@ Fanny, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Nu lekker gaan genieten!!!

Ook wij zijn dus maar druk aan het klussen geslagen. We wilden eerst nog 2 maandjes wachten omdat mocht het in 1 x raak zijn het dan met de feestdagen geboren zou worden...maar jagrote kans dat het niet in 1 x raak is ( alhoewel dat wel met Tim was ) dus we gaan nu maar gewoon lekker door met hobby-en.....

Gelukkig is het weer bijna weekend....want soms heb je gewoon teveel dingen in 1 week gepland he.....en een eigen bedrijf en fulltime werken en een zoon van 4 is soms te veel....

Ook nog eens flinke onenigheid met de school van tim gehad pfffffff

Groetjes
Marjolijn

Hallo dames,

Ik heb getest met predictor, en weer negatief!!!!!
Ik ben nu echt echt over tijd en ik begrijp er niets van.
Zou het toch de stress zijn, ben ik er nog niet klaar voor, ik weet het niet meer.
Ik moet nu alleen nog maar afwachten en meer zit er niet op.

Pien, hoe doe je dat, gewoon maar wachten terwijl je over tijd bent?? Ben je bang voor een teleurstelling of wil je een uitbundig paasfeest of ben je gewoon lekker nuchter???  

baby09 Ik had overal last van, die witte pukkeltjes, misselijk, opgeblazen buik vooral s' avonds, last met koffie drinken, steekjes in de buik, niet op de buik kunnen slapen, vaker plassen. Maar tja, toch niet zwanger. Het lichaam zit zo raar in elkaar.
En ik denk dat de psyche toch een behoorlijke invloed erop heeft.

Dames welke testen gebruiken jullie!!!

de groetjes

hey hoi ik ben eind februari gestopt met de pil.
we hebben al 2 meiden en willen graag een derde kindje.
ik was altijd onregelmatig ongi dus ook geen idee wanneer ik de eisprong heb.
nu gebruik ik wel ovulatie testen ben benieuwd...

groetjessss

Terug
Bovenaan