Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik volg dit forum al een tijdje en sinds een paar weken sta ik ook geregistreerd.
Wat me opvalt is dat iedereen maar korte stukje neer zet. Leuk en vaak logisch, maar zijn er ook die gezellig willen kletsen tot we zwanger zijn?

Ik zal me even voorstellen,
Ik noem me dus Til, ben 24 en heb een zoontje van augustus '05. Wij zijn nu aan het 'werk' voor een tweede kindje.
Helaas zal het deze maand niet lukken, voel het allemaal al aankomen.  Op naar de volgende ronde dus.

Wie kletst er mee? Zou ik super vinden!!!!!

Groet Til

hoi til

dat lijkt me superrrrrrr leuk! ik zal me ook even voorstellen ik ben linda 23 jaar en heb 1 meisje van ruim 2 jaar oud. Ik zit nu in ronde 1 voor de tweede mijn nod zal vermoedelijk rond 1 nov liggen ik weet mijn eigen cycles niet dus dat is wel wat minder tis dus echt even afwachten.

liefs linda

Wat een geweldig snelle reactie Linda, super!!

Dit was voor ons ook de eerste echte ronde, maar ik kon er ook nog niet echt veel mee beginnen. Hoop dat de volgende keer mijn cyclus weer een beetje gewoon gaat.

Ik hoop voor je dat jij 1 november een leuk bericht krijgt.

Ik was het alweer bijna vergeten hoe het was om af te tellen tot je NOD, maar nu weet ik het weer.  Niks aan!

Maar, we gaan vol goede moed verder, toch?

Groet Til

hoi gezellig!
ik noem mezelf annie1 ben 26 jaar. en mijn man en ik zijn nu 4 maanden bezig voor onze eerste!in het verleden heb ik een vaste relatie gehad met een man die mij bedonderde.Kwam ik helaas erg laat achter!na veel toestanden bleek dat ik een zware chlamidia infectie had!ik heb toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen.de arts vertelde mij toen dat het nog maar de vraag is of ik nog op de "normale" manier kinderen kan krijgen.(ze hebben namelijk een kijkoperatie gedaan).vreselijk toch!maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan en vol goede moed gaan zijn we aan het werk!

Liefs annie1

hihihi til er is ind niks aan wat lijkt het lang te duren he! je gaat nu ook op alles letten ik in iedergeval wel zit echt tussen me oren denk ik hihihi! het vervelende bij mij is dat ik nog nooooooit een eiegen cycles heb gehad en omdat ik op 4 oktober 3 dagen lang een bloeding heb gehad na de verwijdering v de miena hoop ik wel dat dit een echte ongi is geweest. anders heb ik op 1 nov helemaal me nod niet dan is het gewoon een raadsel denk ik hihihi.

liefs linda

heey annie

jij ook hier. oeffff das heftig zeg, hoe kwam je erachter dat je die infectie had? ik heb namelijk begrepen dat je als vrouw daar eigenlijk niet achter komt omdat het iets sluipend is ofzo.

goed van je dat je zo positief doorgaat zo'n positieve houding heb je ook nodig hoor anders lukt het niet. ik duim voor je en we gaan er hier gewoon een gezellig zooitje van maken.

liefs linda

Hoi Annie,

Leuk dat je bij ons mee komt kletsen. Wat een verhaal heb jij zeg!!
Ik had al gezien dat je zelf ook een topic had geopend. Ik wilde wel reageren, maar kon je dan alleen maar vertellen dat ik het heel vervelend voor je vond.
Maar, goed dat je gewoon doorzet.
Hoe groot is de kans dat je geen kinderen kan krijgen? Weet je daar ook iets van, of moet je gewoon afwachten?

Ik wens je in elk geval heel veel succes. Wie weet raken we tussen al het geklets door wel allemaal zwager. Daar gaan we   voor!!

Liefs Til

Hey ! ik kom ook maar even kletsen.
Moet straks werken, dus ben er maar even.
Ik ben dus Miena (schuilnaam) ik ben 32 jaar en ruim 2,5 jaar gelukkig getrouwd.
We hebben een peuter(pubber) van 2,5 jaar en zijn nu dus bezig voor een 2e kindje.
We zitten nu in ronde 7. Hopen dat het nou toch eindelijk raak is.
De vorrige keer duurde het 1,5 jaar voor dat ik zwanger was, dus hou in mijn achterhoofd dat het nu ook wel zo lang kan gaan duren.
En ja inderdaad, het wachten voordat je zwanger bent is vrezelijk, weet nu ook weer hoe dat de vorrige keer was....maar zodra je zwanger bent ben je dat gelukkig gauw weer vergeten he?
Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan