Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

til en annie

ik ga jullie nu even verlaten, ik ga me kleine meid naar oma brengen en werken ik hoop morgen nog even een momentje te vinden om een berichtje te plaatsen.

liefs linda

hoi miena

we posten tegelijk denk ik. ik zie dat ook jij moet werken succes vandaag. en tot tiks maar weer.

liefs linda

Hai hai,

Ik ben Niek, 25 jaar, heb een vriend van 35 en zit in klusronde 1 voor mijn eerste kindje.
In september ben ik gestopt met de pil en a.s maandag 16 okt is mijn NOD...als mijn cyclus regelmatig is..want dat weet ik nog niet.
Heb een week last van mijn onderbuik gehad (drukkend gevoel) is nu weg. Nu sinds 3 dagen last van mijn tepels  
Daarom zit ik in de onzekerheid...zal het met zwangerschap te maken hebben of niet.
Heel spannend dus maar toch heb ik ergens het gevoel dat het niet raak is.
Moet ook niet zeuren want dit is pas de eerste ronde.
Gezellig deze topic,

Succes allemaal, en Anne, hopelijk gaat het je op de natuurlijke manier lukken

Liefs Niek

he linda,
jij ook hier!gezellig!
je vroeg hoe ik erachter ben gekomen.Nou ik had continue last van bloedingen ik was erg misselijk en na maanden kreeg ik ook hoge koorts.Inmiddels was ik al bij mijn huidige vriend.als ik seks met hem had (veilig) deed dat vreselijk pijn.ik ben tig keer voor deze klachten naar mijn huisarts gegaan.ze wist ook niet wat het was!op een zondag avond was ik zo ziek dat ik naar het ziekenhuis moest.de volgende ochtend hebben ze een kijkoperatie gedaan.Het bleek dat mijn buik vol zat met vocht en bloed.(leek net of ik 5mnd zwanger was)dit hebben ze toen op kweek gezet en daar kwam uiteindelijk chlamidia uit.was een klap in mijn gezicht.De infectie heeft maanden door mijn buik gezworven zonder dat ik klachten had.dat is dus het verradelijke van chlamidia.na maanden kreeg ik dus pas klachten.
doordat dit zo gesluimerd heeft heb ik verklevingen opgelopen.hierdoor weten ze niet of ik nog "normaal"zwanger kan worden.
Als we willen mogen we meteen naar het ziekenhuis om weer een kijkoperatie te doen.Om te kijken of mijn eileiders of eierstokken nog open zijn.wij hebben er bewust voor gekozen om dit niet te doen.Wij vinden het leuker en spannender om het eerst "zelf" te proberen!
dus positief blijven denken
Wel hebben we samen afgesproken dat als we met een jaar nog niet zwanger zijn we naar het ziekenhuis gaan.maar we hebben nog 8maanden te gaan!

Liefs annie!

Hai Annie,

Wat vreselijk voor je, maar toch heel fijn dat je er nog positief tegenover staat en er toch voor gaat!
Ik hoop echt van harte dat het je allemaal gaat lukken!

Liefs Niek

he hoi
ik ben poohebeer 26 jaar en ben hier weer..
ja ja voorheen ook maar toen op het zwanger forum
heb een zoontje van 2,5. en we gaan   eindelijk voor een 2de vorige week is mijn mirena verwijderd. dus ben zeer benieuwd.

en heb zin om het hier een gezellig boel te maken

groetjes poohbeer

hoi annie
jeetje wat een heftig verhaal pfff.
wens je heel veel succes met zwanger worden.
 groetjes poohbeer

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!

we gaan met z'n allen gezellig kletsen!

Liefs annie

Terug
Bovenaan