Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hey Annie !
Wat een spannende periode voor jullie dan zeg.
Vind het knap dat jullie het eerst een jaar zelf gaan proberen, ben benieuwd of jullie dat ook zo lang vol kunnen houden. Petje af hoor.
Ik wens jullie in ieder geval veel succes met het zwanger worden, het zou fantastische zijn als het helemaal uit jullie eigen zou lukken en dan natuurlijk zo snel mogelijk.
Liefs van Miena

hoi allemaal

ik ben 29 jaar ik ben afgelopen mei erachter gekomen dat ik een goedaardige tumor in mijn bekkenholte had zitten na vele onderzoeken
8 augustus is deze verwijdert gelukkig na een moeilijke periode gaat het nu weer erg goed met mij ben alleen nog beetje moe en weer op therapeutische basis aan het werken
ik heb vandaag mijn nod voor de eerste ronde en nog nix dus goede hoop  
wij hebben een dochtertje van 21 maanden oud van haar was ik ook direct zwanger ik heb altijd een koperspiraaltje gehad vanaf mijn 21e deze heb ik voor de operatie laten verwijderen zodat ik dat niet weer naar de gyn heen hoefde
nou ja dit is zo'n beetje mijn verhaal vind het erg gezellig hier zo kun je een beetje je ei kwijt he
groetjes 28012005

jee wat heftig en erg voor je.
ik hoop voor je dat het helemaal goed komt.en dat je nu of zsm zwanger bent!kop op!!!
tot die tijd kun je gezellig mee kletsen!

Liefs annie

hoi allemaal

leuk hoor dat geklets.
he vraagje werken jullie allemaal of zijn er ook huis mama,s
ik zelf werk alleen in het weekeind. als kok.

hai miena,
dank je wel voor je lieve berichtje! ik heb altijd geleerd dat je positief moet blijven denken.hoe moeilijk dat vaak ook is.het is ook makkelijker gezegd dan gedaan hoor!ik denk niet heel vaak aan de chlamidia. komt ook omdat ik er met bijna niemand over kan praten!dat vind ik dus het fijne aan dit forum.je kan gezellig kletesen en je ei kwijt,super toch!!!

Liefs annie

ik werk 18 uur in de week twee middagen van 1 tot 6 en op zaterdag
de rest ben ik thuis zo vind ik het net leuk niet te veel en niet te weinig

hoi poohbeer,
ik werk fulltime in de gehandicaptenzorg.dus lekker onregelmatig!!!

Terug
Bovenaan