Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

HA WY,

Knap van je dat je gestopt bent met roken!!!!!!!!
Ik kan zelf erg moeilijk stoppen. Weet dat t allemaal maar excuses zijn, mar vind t echt heel moeilijk.
Na de dood van Loek* ben ik weer gaan roken. Was netjes gestopt bij de vorige zwangerschap, maar nu zit ik de hele dag alleen thuis en dan vind ik t best moeilijk.
Wil ook wel graag stoppen, maar zie wel wanneer (liefst zo snel mogelijk).

Liefs Polla

HA WY,

Ik kan zelf erg moeilijk stoppen. Weet dat t allemaal maar excuses zijn, mar vind t echt heel moeilijk.
Na de dood van Loek* ben ik weer gaan roken. Was netjes gestopt bij de vorige zwangerschap, maar nu zit ik de hele dag alleen thuis en dan vind ik t best moeilijk.

Liefs Polla

HA WY,

Liefs Polla

Sorry voor zoveel de zelfde berichtjes
 comp haperde en gaf niet aan dat t berichtje geplaatst was.

Hallo dames,
Nou de spanning is hier ook nog niet weg....vrijdag de grote dag zou morgen al kunnen maar ga van het langste uit.
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zou weten,zaterdag dacht ik vandaag ga ik ongi worden maar dat zou wel erg vroeg zijn....

Ik weet haast wel zeker dat ik niet zwanger ben want ik voel me eigenlijk niet anders dan anders.....wel af en toe beetje rugpijn maar dat heb ik wel vaker dus ik weet het niet, maar net als nu heb ik zo iets van oh oh denk dat ik ongi ga worden...het is een beetje raar gevoel net of alles vanbinnen naar beneden word gedrukt...weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.

ik heb geen test in huis dus moet echt rustig afwachten, als ik het zaterdag nog niet ben denk ik dat ik zaterdag een test ga kopen.

nou ik hou jullie op de hoogte, en ga voor de andere duimen...

Groetjes, ineke

Hoi,

Wat ontzettend goed van je  WY2006 dat je bent gestopt met roken. Ik weet wat  het is, ook ik  ben een behoorlijke rook verslaafde geweest.  Toen ik  wist dat ik zwanger was ben ik gestopt. Eerder kon ik het niet voor  elkaar krijgen.  Ik vind het dus  SUPER van je, probeer vol te houden meid!!!!

Polla, als jij het weer een keer ziet zitten zal het  jou vast nog wel een keer lukken!!

Ja, Ineke voor jou wordt het inderdaad spannend zeg! Wat zou het toch helemaal geweldig zijn als je zwanger mag zijn!!! Ik hoop het voor je. En, wees gerust, je hoeft nu ook echt nog niet heel erg last van kwaaltjes te hebben om eventueel zwanger te zijn, had ik ook niet direct. Dat zegt dus niks!!
Veel succes met afwachten.

Hoe is het met al die andere dames die hier mee zijn komen kletsen. Alles goed?
Of zijn jullie allemaal druk met klussen  en afwachten!

Ik hoor wel weer van jullie.

Liefs Til

haihai

Hier in huis wordt er weinig geklust, zowel figuurlijk als letterlijk (heb je met een nieuw huis). Mannetje komt vrijdagavond pas thuis, dus testen wordt ook pas zaterdag, das misschien maar beter ook.

Heb afgelopen maandag wat testen via babybrabbel besteld, vandaag binnengekregen.
Heb er natuurlijk 1 geprobeerd, maar negatief, duh, wist het eigenlijk ook wel voordat ik ging testen, maar toch...

En die van Romed met doorzichtig teststaafje is echt ideaal, zeker voor de onzekere mensen onder ons, hoe licht het streepje ook is, je kunt hem echt goed zien als je hem tegen het ligt aan zou houden!

Nog twee dagen........... en dat duurt lang!!

Hoe is het met de rest???

xxx

Hoi, was ik weer.

Ik dacht, laat ik even het lijstje van de vorige pagina kopiëren en die hier weer neerzetten. Dan kunnen we iets gemakkelijker zien wie er alweer bijna in spanning zit.

bieb                            ZWANGER
Indy                         nod   20/24 okt?   Wordt ook al spannend
Ineke                      nod 27 okt
Kim                          nod    27 okt
Lene                       nod   28 okt
Jez                            nod 29 okt
WY2006          nod 28/30 okt
Annie1                  nod 1 nov
Linda                      nod 3 nov?
Marit                          nod 5 nov
eefje                            nod   9nov
Manon                   nod 10 nov
lautje                       nod 12 nov (denk ik weet niet zeker  1e nod na mk)
Til                               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)
polla                       nod 15/17 nov
Liene                     nod 18/20 nov
Larissa               nod 19 nov

Niek, jou nod moet er weer even opnieuw bij. Enig idee wat we er neer kunnen zetten?

Er zitten zat in spanning zie ik al wel weer. Hoe gaat het met de afwachtende dames?

Nou, dat was het wel weer.

Groet Til

Terug
Bovenaan