Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

bieb                            ZWANGER

Indy                         nod   20/24 okt?

Ongi

Ineke                      nod 27 okt
Kim                          nod    27 okt
Lene                       nod   28 okt
Jez                            nod 29 okt   Ongi
WY2006          nod 28/30 okt
Annie1                  nod 1 nov
Linda                      nod 3 nov?
Marit                          nod 5 nov
eefje                            nod   9nov
Manon                   nod 10 nov
lautje                       nod 12 nov (denk ik weet niet zeker  1e nod na mk)
Til                               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)
polla                       nod 15/17 nov
Liene                     nod 18/20 nov
Larissa               nod 19 nov
Nicole                     nod 20 nov
Indy                           nod   21 nov

hoi dames

daar was ik weer heb heeeeeeeeerlijk met me mannetje genoten in een super de luxe hotel met een mega luxe kamer een giga rond bubbelbad in de slaapkamer met champagne bonbons ontbijt op bed diner 4 ganen fles wijn cocktails heeeeeeeerlijk!!! ben weer helemaal bijgetankt.

die 3 dagen dat ik mega last had van me hormonen is de 4de dag over gegaan ik denk dat het me eisprong is geweest maar zeker weten doe ik het niet. ik heb nu sinds vandaag last van me onderbuik voornamelijk rechts onderin een zeurderig gevoel en opgebazen gevoel dus ik hoop maar van harte dat de ongi uitblijft:D nog even en ik zal het weten als het goe dis is 1 nov me nod (maar tja weet niet hoe me cycles loopt wie weet heb ik wel een cycles van 35 dagen) ik ben reuze benieuwd.

ik wil alle dames die nieuw zijn veel plezier wensen in ons gezellige onderwerp. bieb ik ben superrrrrrrrrrrrrrrr blij voor je was ook erg blij met je mail kreeg het er helemaal koud van ik hoop dat ik je snel mag volgen. niek wat balen zeg!!!! ik duim voor je en dat het de volgende keer maar raak mag zijn.

welke dag is vaak de innesteling wie weet dat????
ineke kim en lene succes ik hoop dat de ongi uitblijft!

liefs lin

bieb                            ZWANGER

Indy                         nod   20/24 okt?   Ongi
Ineke                      nod 27 okt
Kim                          nod    27 okt
Lene                       nod   28 okt
Jez                            nod 29 okt   Ongi
WY2006          nod 28/30 okt
Annie1                  nod 1 nov
Linda                      nod 1 november
Marit                          nod 5 nov
eefje                            nod   9nov
Manon                   nod 10 nov
lautje                       nod 12 nov (denk ik weet niet zeker  1e nod na mk)
Til                               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)
polla                       nod 15/17 nov
Liene                     nod 18/20 nov
Larissa               nod 19 nov
Nicole                     nod 20 nov
Indy                           nod   21 nov

Hai allemaal,

Wat leuk om dit allemaal te lezen. Nou ja leuk??? Natuurlijk voor de mensen die ongi zijn geworden natuurlijk niet (sorry Jez en Indy/inez?). Ik heb een tijdje niks van mij laten horen op deze site en ben nu weer wat activer aan het worden. Wij zijn ong. 1 jaar en 5 maanden bezig   (vanaf eind mei 2005). Mijn NOD is eind oktober begin november het wisselt nog wel eens. Maar goed, we blijven moet houden he. Allemaal veel succes, ik zal ook voor jullie duimen.

veel liefs wies

Ik kon de spanning niet meer houden moest toch even naar m'n moeder en dacht ga even lang de winkel had nog geld in m'n broekzak Ha Ha moest zo zijn zeker....

dus heb toch een test gehaald en net gedaan maar....negatief......had ik al verwacht dus ik kijk wel wat er gebeurt of het komt of niet,

hou jullie op de hoogte,

Groetjes, Ineke

hallo

eindelijk na een cyclus van 37 dagen nu dan toch ongesteld
mijn eerste cyclus was 28 dagen
hoe bereken ik nu mijn volgende nod?
ik snap dat je dat nooit met zekerheid kan zeggen maar reken ik dan op het gemiddelde van die twee (dus in mijn geval ongeveer 33 dagen)?????
ik ben wel echt heel blij dat ik ongesteld ben want mijn lijf zat er echt al anderhalve week tegenaan te hikken
en nu dus op naar ronde 3

trouwens degene die gestopt zijn met roken: supergoed en hou vol!!!!!
en verder iedereen veel succes met wachten (want het zijn spannende dagen voor je nod) en veel succes met klussen

liefs ikjes

Heej Ladies!

Net terug van mijn werk, hele pokke eind moeten lopen.... Ben nu ook bekaf eigenlijk.... Morgen is de grote dag, ik had eigenlijk gehoopt dat de zwangerschapstesten die ik besteld had in de brievenbus zouden liggen, maar helaas. Toch gewoon mijn NOD afwachten!

Ik krijg wel meer en meer het gevoel dat ik morgen gewoon ongi wordt, niet voor de klachten ofzo, maar dat gevoel heb ik...
We zullen het vanzelf zien!

Hoe is het met jullie allemaal??

Liefs Kim

hoi hoi dames,

vandaag ben ik weer naar de gyn geweest om te kijken of echt alles weg was en alles was weg op wat kleine stolsels na, dat mag ook wel 1 week na mn miskraam..
ik wert wel even weer met de neus op de fijten gedukt .. ik was er best nuchter onder maar nu komen toch wel af en toe de tranen naar boven..   best wel raar eigenlijk dat je verdriet hebt om iets dat je niet hebt gezien..
ik hoop dat mijn cycles meteen op gang komt zodat we weer zwanger kunnen worden.
Ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld moet worden maar we gaan maar weer tempraturen en slijm kijken en ovulatie testen.hihihihi.
nou dames veel succes met zen allen

liefs silvia

hoi hoi dames,

vandaag ben ik weer naar de gyn geweest om te kijken of echt alles weg was en alles was weg op wat kleine stolsels na, dat mag ook wel 1 week na mn miskraam..
ik wert wel even weer met de neus op de fijten gedukt .. ik was er best nuchter onder maar nu komen toch wel af en toe de tranen naar boven..   best wel raar eigenlijk dat je verdriet hebt om iets dat je niet hebt gezien..
ik hoop dat mijn cycles meteen op gang komt zodat we weer zwanger kunnen worden.
Ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld moet worden maar we gaan maar weer tempraturen en slijm kijken en ovulatie testen.hihihihi.
nou dames veel succes met zen allen

liefs silvia

Terug
Bovenaan