Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

hai Larissa en Polla en natuurlijk alle anderen

Heel veel beterschap en revalidatie-tijd toe gewenst natuurlijk van mij. Ik heb dit weekend en/of de aankomende week mijn nod dag. Toch wel weer spannend, ik ga er alleen niet te veel op hopen want dan kan het alleen maar tegen vallen. Ik ben wel al 2 dagen misselijk / duizelig waar dit van komt? Of haal ik nu weer dingen in mijn hoofd die er niet zijn.....Nou ja we zullen wel zien. Maandag weer aan het werk, dan gaat de tijd ook weer wat sneller. Toch was de vakantie ook wel errug lekker hoor.
Maar goed, genoeg gezeurd, jullie zijn weer op de hoogte.

Veel liefs Wies

Hoi allemaal,

Wat hebben er al weer veel meiden gezellig verder gekletst. Leuk!

Hoe gaat het met de meiden die in spanning zitten? En hoe gaat het met de meiden die negatief getest hadden, zijn bij jullie de duiveltjes al doorgebroken of waren jullie misschien toch te vroeg met testen en zijn jullie zwanger? Dat zou natuurlijk het leukste zijn, toch??!!!!!!

Larissa, ik heb dat berichtje niet zo vaak geplaatst hoor, Santje 05 (Ineke is dat) heeft dat berichtje zo vaak geplaatst, waarom? Waarschijnlijk omdat het niet helemaal goed ging ofzo.  

Dat was het wel weer voor even. Spreek jullie wel weer.

Liefs Til

Larissa, dat was ik inderdaad  ik weet niet wat er fout is gegaan maar er ging dus duidelijk iets niet goed...

maar goed, het staat er in iedergeval op

Groetjes, Ineke

hallo allemaal,
het weekend zit r al weer bijna op, we gaan zo nog even naar egmond wandelen met de hond.
Ik vind het ook heel spannend worden woensdag is mijn nod-dag en normaal loop ik een week van tevoren met erg opgezwollen en pijnlijke borsten maar dit keer dus niet, ben heeeeeeeeeel benieuwd, duimen maar met z'n allen.

Hallo meiden,

Allemaal een goed weekend gehad??
Wij wel!!! Wij zijn gisteren voor het eerst weer eens uit geweest. En het was erg gezellig!!! Het was karaoke en we hebben met zn allen vrolijk door de microfoon staan gillen , beter maar om niet mee te doen aan X-factor haha.
Luca en ik houden vandaag pyamadag . Mijn mannetje is voetballen. Dus toen Luca op bed lag lekker zonnebankje en een bad genomen. En nu is het afwachten hoelang Luca het in zijn bedje volhoudt.

Sorry Til, had niet goed gekeken en omdat er onder aan het bericht stond groetjes Til, ging ik er maar vanuit dat jij de schuldige was . Maar Ineke, het staat er in ieder geval op ja hehe .

En meiden kunnen jullie de spanning nog uithouden of toch stiekem al een testje gedaan??? Succes met afwachten en hopelijk komen jullie deze week met leuk nieuws!!!

groetjes Larissa

Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik mij aangemeld om ook eens mee te kunnen kletsen. Ik ben 26 jaar, ik ben sinds 23 juni getrouwd en sindsdien ook van de pil af. Mijn man is 32 jaar. We werken allebei in het basisonderwijs. Ik werk op invalbasis en heb geen vaste uren. Dat is niet altijd even leuk. Daarom was er bij ons eerst even twijfel of we wel of niet zwanger wilden worden omdat ik geen vastigheid heb. Na enkele goede gesprekken hebben we toch besloten om een poging te wagen. We zien wel hoe het loopt. Tot nu toe vond ik het niet erg om ongesteld te worden. Maar afgelopen week zijn we op vakantie geweest met de buren die twee kleine kinderen hebben en dan merk je toch dat het begint te kriebelen.

Groetjes Barbara

Hallo allemaal!

Weer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven,onze computer is kapot.Nu merk ik pas hoevaak ik even achter de pc zit zeg..Ik mocht even op de laptop van mijn man en heb even een beetje bijgelezen.Allereerst Bieb, Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hartstikke leuk zeg!
Ik ben nu 1 dag overtijd,voel aan alles dat de er aankomen.
Afgelopen week was ik aan het poetsen zoals ik altijd doe als ik ongi moet worden,ik was lichtelijk chagrijnig en had zere borsten.Dus allemaal dingen die erop wijzen dat het er aan zit te komen.Dus ik verwacht het wel.Ik heb ook nog maar 1 ronde een cyclus van 28 dagen gehad en weet niet hoe regelmatig het zal zijn.Dus voor mij nog even afwachten.Iedereen veel succes en ik hoop dat mijn computer snel wordt gemaakt,hij is nu bij de computerwinkel.

Groetjes van Lene

hallo
wij hebben een heerlijk weekend gehad, gezellig met mijn vriendin zaterdag een workshop parfum maken gedaan erg leuk, en zondag heerlijk in Egmond met de hond gewandeld en lekker daar wat gegeten.
Vandaag weer in het ritme, herfstvakantie is weer voorbij en die meid moest vandaag dus weer naar school.
En weet iemand al of ie zwanger is of zijn er al weer bij die weer de rd op bezoek hebben???
Mijn noddag is woensdag en merk nog niets.
Denk zelf dat het nog niet raak is, maar we wachten geduldig af.
Wordt met de dag spannender.
nou veel succes allemaal.

gr Bianca

Terug
Bovenaan