Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hallo allemaal!!

Hoe gaat het met de dames die in spanning zitten??
Bij mij zijn de RD weer gaan vliegen dus wij kunnen dit weekend oefenen hehe
Dinsdag moet mijn man een week weg voor zijn werk en uitgerekend maandag (6nov) heb ik mijn Eisprong en mijn mannetje komt 7nov pas weer thuis. Dus hopen dat ik een dagje misgerekend heb..

Til was je bang dat je berichtje er niet op kwam?? 6x is wel wat overdreven hoor  haha!!

groetjes Larissa

Hoi Hoi..

Ik ben pas. Ik 24 jaar en wij zijn nu voor ronde 4 bezig. Het wordt voor ons ons eerste kindje.. Erg spannend allemaal of het lukt of niet. Wel fijn dat hier mensen zijn in het zelfde schuitje.. Dat je met mensen kan kletsen die het zelfde voelen en meemaken.

Liefs pas

Hey,

Er zitten toch weer een hoop dames in spanning.
Hier zijn ook de  weer weg en kunnen ook weer heerlijk  gaan klussen.
Verder weinig te melden. M'n mannetje is weer thuis en het is lekker weekend.
We gaan dit weekend naar vrienden naar een verjaardag. In de tuin werken (mn man en ik in de rolstoel toekijken). Als t zulk lekker weer blijft dan gaan we ook n lekkere boswandeling met de hond maken. Nou ja ik zit en loop niet, maar toch lekker naar t bos. Verder zien we wel.
Iedereen een pretti weekend. Om te klussen of wat anders doen.

Liefs Polla

Hoi Hoi..

Gelukkig zijn ze weer weg.. Succes met klussen.. Heel fijn weekend gewenst. Succes met je voet trouwens.. Erg lastig.. Ik heb ook eens iets met mijn voet gehad, je kunt gelijk een hoop niks..

Groetjes pas

Hoi Polla,

Wat heb je aan je voet dan als ik vragen mag??
Wij gaan van het weekend sinds lange tijd weer eens "op stap", gewoon met vrienden op cafe iets drinken. Een goede vriendin van me gaat op Luca passen. Vind het wel erg spannend om hem achter te laten.
Maar het word tijd dat mijn man en ik weer eens iets samen gaan doen.

Morgenmiddag komen een oom en tante van mijn man nog op kraamvisite, ze wonen erg ver weg dus is wel heel erg leuk dat ze langskomen. We hebben ook heel goed contact met hun, via mail.

Heb ook verder niet echt iets zinnigs te melden..

Fijn weekend allemaal en klusze !!

groetjes Larissa

We gingen een weekend naar de ardennen. Vrienden van ons hadden samen met een ander stel daar een huisje gehuurd voor een week en vroegen ons of we zin hadden om ook te komen. Wij vonden dat we na de gebeurtenissen met Loek* er wel een weekend tussen uit mochten om even bij te komen en even wat lol hadden.
Het was er schitterend en t was lekker weer. Onze vrienden vroegen ons halverwege t weekend of we geen zin hadden om langer te blijven. We zeiden geen nee. We moesten alleen terug naar nederland omdat de steen van Loek* klaar was en dan konden ze hem de week later plaatsen. Wij daarna weer terug gereden.
Dinsdag gingen we met de honden (we hadden allemaal een hond bij)  zwemmen in een rivier dichtbei. Er waren veel mensen die vanaf de kant in de rivier sprongen zo ook ik.
Ik spring weer en half 2  kom ik  op een rotsblok terecht met mn rechtervoet terwijl mn linkervoet niet een de bodem raakt. Mn voet was zo gebroken dat deze van mn onderbeen aflag en allen mn velletje hield mn voet vast.
De ambu werd gebeld en werd overgebracht naar een ziekenhuis. Ze spraken daar geen woord nederlands (of vertikte t) en er werden daar foto's genomen.
Na 3 uur wachten en geen pijnstillers (kreeg da niet uitgelegd in t frans) werd er gezegd dat t gebroken was. Vonden wij niet vreemd, want mn voet stond naast mn onderbeen. Die diagnose had ik zelf nog wel kunnen stellen.
Eindelijk kwamen we erachter dat ik naar nederland kon om geopreerd te worden. T VGZ wilde me niet komen halen, want was daar toch ook gekomen (HE?), maar de reisverzekering wilde wel. Ze hebben daar mn been gespalkt en om half 6 wisten we dat de ambu er pas om half 10 er zou zijn.
Ik werd buiten gezet (hadden mn bed nodig en ik moest toch zonodig naar ned) met een stoel en een paracetamol van 500 mg.
Eindelijk daar was de ambu en na 2 uur in ned BoZ. Ik werd een week later geopereerd en heb 2 weken in t zh gelegen en dan wel 24 uur per dag in bed (mocht zelfs niet naar de wc en moest op n po )
Ik zit nu in revalidatie en doe   x per week fysio. T gaat nog 6 maanden duren voordat ik 80% fubctie terug heb van mn voet.
Het is weer n heel verhaal geworden en hoop jullie niet te vervelen.
Je leest voor mij mag 2006 voorbij zijn en op naar 2007.

Liefs Polla

Jeetje Polla het geluk is ook niet met je.... Hopen idd dat het vanaf nu allemaal weer beter met je gaat!
Ik kan je de hand schudden, ik zit ook in de revalidatie momenteel.
De Orthopeed dacht dat ik artrose in mijn knieen  had, maar achteraf blijkt dat ik te lenig ben. Mijn kniebanden zijn erg geirriteerd en ik sta helemaal niet stabiel.
Dus dat moet nu weer verholpen worden.
Volgens de bedrijfsarts mag ik langzaamaan wel weer wat zwaarder werk gaan doen (werk in de zorg). Maar van de revalidatie mag ik nog niks, de komende 6 weken alleen nog maar zittend werk en daarna heel langzaam opbouwen.
Dus ik ben er ook nog wel even zoet mee.

Heel veel beterschap toegewenst!!

groetjes Larissa en dikke kus van Luca

Hoi polla,
Wat hebben ze jou daar schandalig behandeld zeg, wat moet jij een pijn gehad hebben, vreselijk!
Ik wens je veel succes met revalideren en ik hoop dat het snel beter met je gaat.
wat een klote jaar voor jullie 2006. Nou ik hoop dat 2007 een top jaar voor jullie wordtt!

Liefs annie1

Terug
Bovenaan