wie kom mij versterken??

Hallo,

Vandaag positief getest met een heel licht streepje maar ja STREEP is STREEP!!!!!!
Volgens de berekening ben ik 6 juli uitgerekend.
Benieuwd wie er met mij komt kletsen

Hoi Sanne,

Van harte meis! Ik kom je versterken.

Ik heb gisteren ook getest en...er stond toch echt met vette letters ZWANGER!!! Zo blij, wij zijn sinds nov 2008 bezig voor een 2de uk, 2 miskramen gehad en we hadden het zwanger worden eigenlijk al een beetje opgegeven.

Amper sex gehad deze ronde en het leek ons dan ook onmogelijk, maar het is toch echt zo. Ukje mag nu lekker groeien en mijn vertrouwen ook!

Liefs Grotebroer

Ha Grotebroer,

gefeliciteerd en wat een verhaal echt een klein wondertje dus!!
Nou dan kunnen we elkaar hier op de hoogte houden van alles en nog wat.
Wij zijn ook zwanger van de 2e en zijn nu 5 maanden bezig geweest.

Fijne dag liefs Mama van Sanne

Hoi mama van sanne,

We gaan mooi gelijk op, want ik zal rond 4 juli uitgerekend zijn. Wij hebben het beide ouders verteld, door de geschiedenis met de miskramen.

Rond sinterklaas zullen we het broers en zussen vertellen, de kleine man mag een shirtje dragen. Hij zal het op den duur wel snappen...

Hebben jullie er al over nagedacht hoe je het gaat vertellen en wanneer?

Heb je ook kwaaltjes? Ik niet, heb alleen een gevoelige onderbuik, zeurt een beetje. Ik wordt er een beetje onrustig van, maar er is natuurlijk een heleboel gaande, dat geeft dan weer een beetje rust.

Fijne avond! Liefs Grotebroer

Ha grote broer,

Ja ik heb ook last van die buik kan me het bij sanne helemaal niet meer voorstellen maar misschien dat dit nr 2 is.
Wij hebben het mijn zussen al verteld 1 zus via de telefoon ze woont 6 uur bij ons vandaan.en mijn oudere zus heb ik gisteren het liedje laten horen van k3 hiep hiep hoera.tot het kwartje viel.

Mijn schoonouders en schoonzus en zwager gaan we het deze week vertellen.We hebben een medaile met GROTE ZUS erop dus die krijgt ze op.

Ik vind het nu spannender dan de 1e keer je weet nu wat je er voor terug krijgt dus de gedachte dat het mis kan gaan is steeds aan wezig.
Wanneer ben jij de verloskundige??met 6 wkn of eerder??

Fijne dag

Hoi mama van Sanne,

Spannend allemaal en idd ik weet niet zo goed wat ik nu juist wel of niet moet voelen... Ik ga maar van het positieve uit, maar soms ben ik er wel onrustig over. Het stelt me wel gerust dat jij ook iets voelt, kunnen we elkaar er door slepen!

Die medaille is ook een leuk idee! Hoe oud is jullie dochter? Ons mannetje is ruim 2,5 jaar. Als alles goed gaat wil ik voor de kerst toch meneertje wat gaan uit leggen, nu beginnen we daar nog niet mee, daar is het nog te pril en te kwetsbaar voor.

Ik ben benieuwd wanneer nieuwe dames zich hier gaan laten zien, al vind ik het wel gezellie zo!

Liefs grotebroer

Ha Grotebroer,

Onze dochter is bijna 19 maanden !!!
Wel fijn dat je een lotgenoot hebt die precies gelijk oploopt.

Ik ben ook benieuwd wanneer er nieuwe dames bij komen maar zo is het ook gezellig weet je zeker dat je niet iemand vergeet om te antwoorden hahahaha .
Ik word soms wel gek van het Forum omdat ie foutmelding geeft!!!

Nou ga gauw thuis bezig Sanne slaapt en ze is ziekje dus ze slaapt onrustig.
Tot later

Terug
Bovenaan