wie kom mij versterken??

Bappie,

De spanning eraf, klinkt zo makkelijk, maar is o zo moeilijk... Voor ons mannetje waren we een jaar verder en nu bijna 2 jaar inclusief 2 miskramen. Ik was er zelf nu van overtuigd niet meer zwanger te raken en amper sex werkt ook niet mee, dus wat een wonder!!!

Heel veel fun met vertellen!!! Ik vind het ook lastig om naar sommige mensen m'n mond te houden, maar we ondernemen de poging, hihi! Als we de 1e echo hebben gehad dan broers en zussen en daarna het juiste moment voor de rest.

Dus jij wordt meestal wel misselijk? De hele zwangerschap of het begin? Ik heb daar geen last van gehad en hoop dat dat nu ook weer niet het geval is. Lijkt me zo vervelend en een energie vreter...

Dus de buurman...hihi! Hoelang is je mannie nu van huis?

Liefs grotebroer

Grotebroer Het duurde een paar minuten voor ze het zagen haahahaha.
Ik doe geen bevallingen meer omdat ik dat niet handig vind met een kind als je gebeld word moet jje binnen 3 kwartier in het gezin zijn.

Bappie ik was de vorige keer van af week 6 t/m week 24 misselijk ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
veel plezier op het feestje vandaag heb je het voor je kunnen houden???

Het is een bagger dag dus lekker thuis blijven en morgen maar weer aan de slag
fijn weekend

MamaVanSanne,
Geweldig en toen sprongen ze een gat in lucht! Reageerde jullie dochter ook of ging ze gewoon verder waar ze mee bezig was?

Bappie,
Hoe pak jij dat aan met jouw kids? Wanneer vertel je het?

Meiden,
Verder weinig nieuws. Surfde net even op het net en heb al een leuk shirtje uitgezocht op de site van de Hema. Shirtje wat zij bedrukken, een graafmachine met in de rupsbanden de tekst grote broer. Hij vindt zelf als wat rijdt geweldig, dus zal trots zijn shirt showen, niet wetende dat...hihi!

Verder nog even gekeken op de site van de verloskundigen praktijk. De 1e afspraak is rond 8-9 weken en na een miskraam al met 7 weken. We hadden zelf in ons hoofd 8 weken, maar we vinden 7 weken nu ook prima. Met 6 weken ga ik een belletje plegen om een afspraak te maken.

Vandaag m'n zwangerschapsbroeken opgezocht en gepast. Ik had nog een zo goed als nieuwe Noppies broek liggen, m'n broek groeide na aankoop ineens super snel en toen zat ie niet lekker meer, nu wel, hihi! Bij huis durf ik dat nog wel aan te trekken, maar niet naar m'n werk ofzo. Ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen.

Liefs grotebroer

Grotebroer heb mijn kleren ook van zolder gehaald maar doe ze nog niet aan kan mijn kleren nog aan alhoewel de broek toch begint te knellen bij mijjn buik:).
Ikbel volgende week naar de verloskundige omdat ik ze ook ken van mijn werk hahahaha.

Hebben jullie ook dat je de sex nu eng vind???Ben bang dat het dan mis gaat gek he ik weet dat het niet zo is maar het zit nu eenmaal in mijn hoofd!!!!!

Het is nog rustig op mijn werk dus wacht nog op een gezin dus ben nog lekker thuis met mijn gezinnetje

Mama van Sanne,

Ben dus niet de enige die de boel van zolder heeft gehaald, hihi! Het zijn bij mij ook puur de broeken en dan vooral de avonden.

Jij hebt idd een makkelijk opstapje, maar misschien is dat met bepaalde dingen juist ook weer lastiger?

Sex is hier nog wel aan de orde, maar het voelt wel anders. Raar nog maar zo kort zwanger en toch is je lijf alweer volop aan het werk. Niet gek op zich, maar ik denk dat jullie mij wel snappen, hihi!

Werk ze, mocht je er nog wel op uit moeten.

Liefs Grotebroer

hoefte niet te werken!!!
De bbroek heeft bijna de hele dag los gezeten anders zat het niet fijn hahahahha zo zie je het maar!!!!!

Kom er net achter dat Sanne de handen/voeten/mondziekte heeft dat zijn blaasjes in de mond en op de handen en voeten
is een kinder epedemie maar kan bij vrouwen die in een vroeg stadium zitten van de zwangerschap een spontane abortus veroorzaken!!!!!!
Nou alles jeukt nu over mijn hele lijf (net als je hoort dat iemand hoofdluis heeft) en ben nu zo bezorgt denk dat ik morgen toch ff de verloskundige ga bellen of het echt zo is!!!!

ohw wat eng mama van sanne...kun je er niet iets tegen doen, voorzorgsmaatregelen ofzo?

Ik heb het er al weleens over met oudste zoontje hoe het zou zijn om een broertje of zusje te hebben, het wordt een jongen volgens hem en het wiegje moet dan maar op zijn kamer, maar volgens hem zit er nu nog geen baby in mijn buik dus dat houden we nog maar even zo...

mijn mannetje is tot dinsdag weg...is dan wel ruim een week weggeweest en ben het nu ook wel helemaal zat!
Mijn zwangerschapskleren staan voorlopig nog op zolder hoor...
Vorige zwangerschappen begon misselijkheid rond de 8 weken....dan gaan wij ne tmet hele gezin naar Amerika...dus ben benieuwd...
en bij de eerste duurde het tot 16 weken, bij de tweede tot 20 weken en dan ben ik ook de hele dag aan het overgeven....blech

Mama van Sanne,

Wat naar!!! Misschien de doktersdienst bellen voor je grootste ongerustheid? Is Sanne er erg ziek van? Ik hoop dat je geruststellende woorden hoort. Sterkte en beterschap gewenst meis!

Liefs Grotebroer

Bappie,

Ook al een jongetje, hihi, die grote broers! Scheelt dat je al een plekje hebt voor jullie uk ;)

Nog eventjes en dan is je mannetje weer thuis! Weer lekker samen! Dus je gaat naar Amerika, wat gaaf!!! Hoelang gaan jullie? Kids mee? Ik hoop dat je misselijkheid dit keer weg blijft!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan