wie kom mij versterken??

Hoi! ik kom jullie ook versterken! ben op 1 juli uitgerekend! En bij ons ook een wondertje want mijn man is de halve maand in het buitenland geweest....
We hebben al een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van 2 en een half
groetjes ikke

Bappie,
Ook al zo'n wondertje!!! Gefeliciteerd! Heb je ook last van kwaaltjes? Een 3de ukje bijzonder hoor!

Mama van Sanne,
We zijn niet meer met z'n 2tjes, maar dit is ook nog te overzien, hihi! Ik zal je overigens niks kwalijk nemen als je vergeet te antwoorden, overkwam mij ook wel eens, schaam schaam!

Ik had 2 broeken besteld bij de h&m was een mooie aanbieding, ik heb er 2/3 maanden op gewacht en nu ben ik zwanger!

Ik doe ze maar weer terug, ga ik over een tijdje nieuwe zwangerschapskleren shoppen!!! Zitten jullie broeken nog fijn? Aan het eind van de dag bij mij niet. Gisteren zaten we zowat de hele dag in de auto, dan heb ik de knop en de rits los, gewoon niet fijn...

Liefs grotebroer

Welkom bappie gezellig dat je mee komt kletsen.
nou zeker een gelukstreffer als je man zo lang is weg geweest.

Grotebroer ja ook hier zitten de broeken aan het eind van de dag wat te strak:).
Hhahahahaah wat een giller ik zou ze ook terug doen en lekker zwangerschaps kleren kopen.

Moet zondag weer werken voor 8 dagen zit in de kraamzorg en ben dan altijd 9 vrij.
Dus morgen nog maar even genieten van mijn gezinnetje.
Wat doen jullie voor een werk

Mama van Sanne,
Dus jij mag genieten van alle bijzondere momenten? Al bij veel bevallingen geweest?

Ik werk in een woonvorm voor mensen met een veratandelijke beperking, 3 middag/avonden door de week en 1 weekend of anderhalf in de maand. Voor ons mannetje is de combi van mijn job en die van mijn man ideaal, daar zijn we erg blij mee.

Vandaag verf gekocht voor de kamer van onze stoere boy, die kreeg sowieso al een nieuwe kamer, maar dat moet nu gewoon, hihi!

We gaan in januari starten met een verbouwing, waarbij we beide actief aan de slag zouden... De vloer gaat er in de woonkamer en keuken uit, de ondervloer en dan komt er een betonvloer in, nieuwe laminaat en als er geld over is een nieuwe keuken.

We gaan er wel voor, want anders komt het de 1e 2 jaar weer niet van en eigenlijk moet het gewoon, de vloer is af.

Mama van Sanne, morgen lekker genieten van je gezinnetje!

Liefs grotebroer

Ja het altijd mooi om te zien hoe elk gezin anders omgaat met de geboorte van een kindje.
Ik doe nu zelf geen bevallingen meer maar heb er al veel gezin blijft een wonder!!!

Nou veel klus plezier wij zijn gelukkig net klaar hebben een dakkapel op het huis gezet en die is klaar en we zijn zwanger !!!!!!

Net mijn schoonouders en zwager en schoonzus vetreld en die waren natuurlijk heel blij.

hoi, nou wij houden het nog lekker een poosje geheim hoor, mijn ouders weten ervan maar verder niemand....

Ik ben juf en sta 2 dagen voor de klas.

Wij zijn 2 maanden geleden verhuisd en hebben nu dus nog een kamer leeg staan die opgeknapt moet worden dus vertellen iedereen braaf dat dat de logeerkamer wordt....voor mijn man's werk hebben we vaak buitenlandse gasten dus hoop dat ze erin trappen...
maar denk dat iedereen wel verwacht dat we nog een derde krijgen dus ben ook benieuwd of ze het snel door hebben...ben nl vanaf week 8 vaak heel erg misselijk en beroerd...

Ik denk trouwens nie tdat onze baby in juli geboren gaat worden, de eerste is 2 weken te vroeg geboren en de tweede 6 weken....

Mama van Sanne,
Dus de medaille viel in de smaak? Haha, zagen ze het direct?

Bewuste keuze om geen bevallingen meer te doen? Lijkt me wel een bijzonder vak!

Lekker aan de klus geweest en niet bewust bezig met ander geklus en dan zwanger! Dat hoor je toch vaker. Zo was ik net weer begonnen met hardlopen en schilderen, goede afleiding blijkbaar, hihi!

Liefs grotebroer

Bappie,

Jij juf en mijn mannetje meester, da's grappig! Hij heeft groep 7/8 en jij?

Wij kunnen het voor ons gevoel niet stil houden voor de ouders, stel dat...dan wil ik op ze terug kunnen vallen en dat kan nu! Broer en zus horen het later.

Liefs grotebroer

ik heb dit jaar de kleuters, samen met mijn beste vriendin....zij heeft ook 2 kinderen in dezelfde leeftijd als de onze, de oudste 2 schelen maar 2 dagen....dus dat is wel leuk.
Mijn man zit nu ook in het buitenland :-(

En ja het is echt zo, als de spanning er af is wordt je makkelijker zwanger.....heb het nu 3 keer meegemaakt, alle 3 d ekeren ben ik zwanger geworden toen edwin in het buitenland was geweest, en dan had ik steeds het idee, deze maand word ik toch niet zwanger...en pling...ik was het....dus mijn verdenkt de buurman er nu al van...nee hoor grapje gelukkig, hij weet wel beter!

heb vanmiddag feestje van zwager en schoonzus, andere schoonzus is ook zwanger dus denk dat ik het tegen haar ook maar zeg, kanb dan toch mijn mond vast niet houden

Terug
Bovenaan