wie krijgt ook steeds de opmerking: dat duurt zeker niet lang meer???

A

Anoniem

Guest
Ik dus........en dan zeg ik nonchalant, nee hoor nog maar 3 maanden!

Het is dan wel mijn tweede baby, maar ik ben toch niet de enigste met zo''n toeter?

gr mama van MD

ja ik heb het zelfde. En al een tijdje hoor. Toen ik 19 weken zwanger was zei een vrouwtje bij IKEA: "zo dat duurt niet lang meer". Was toen niet eens op de helft. haha. En nu als ik zeg dat ik nog iets minder dan  16 weken moet begint iedereen te vragen of ik wel zeker weet dat het 1 kindje is. Dit is ook mijn tweede zwangerschap, maar bij de eerste had ik ook een grote buik. VK was eerst bang voor suiker, omdat het in eens zo hard ging en baarmoeder groter was dan bij duur van zwangerschap paste. maar gelukkig alles OK. En ik waggel gewoon lekker door.

Groetjes sabine

IKKE!
Ik krijg ook constant van zulk soort opmerkingen!
Ik had mijn  frustratie hierover net bij de wist je datjes gezet.
"Jee, nog 12 weken!"
"Zijn het er geen twee?"
Laatst kwam ik iemand tegen die meteen riep"ooooh meid, jij loopt zeker al aan je eindje!" Ik heb toen gewoon een soort staan jokken omdat ik even geen zin had in die verbazing dat ik nog "zo lang moet". Gemompeld dat ik ergens in november was uitgerekend...slaat natuurlijk nergens op. Soms kan ik heel gevat reageren, maar ik snap die mensen die zo doen ook niet helemaal. Vooral van vrouwen die zelf ook kinderen hebben gekregen. Wat moet je nu met zo'n opmerking..
Dus nee, je bent echt niet de enige met zo'n prachtige toeter!
En laten we er vooral trots op wezen!
Kus Soela

weet je zeker dat je geen tweeling krijgt????

pffff, heel vermoeiend, nou vindt ik zelf ook dat mijn buik ineens heel hard is gegroeid, ik heb heel lang mijn gewone kleding aangekund tot 2 maanden geleden. Maar volgens de verloskundige valt het allemaal wel mee, en ja het is een tweede, dus het gaat wat sneller.

Maar ik ben er best trots op! helemaal lief als mijn zoontje er aan voelt of er kusjes op geeft.

groetjes,
lia

Van de week voor het eerst een leuk "incidentje"gehad.
Ik de winkel waar ik werk dacht een klant grappig te zijn (overigens een klant die ik goed ken)"goh, jij krijgt er zeker twee, hahaha"
En ik:"ja, dat klopt, twee meiden"
Toen viel de hele winkel stil. Niemand wist of het een grapje of dat het echt was.
Al gauw kwam er een ander onderwerp.
Naderhand werd er gevraagd of het wel echt zo was.......

Gr Bertine

hoi

Ik werk in een supermarkt,en al die klanten continue hoelang moet je nog,hoelang moet je nog werken word er een beetje moe van,maar er zijn ook veel klanten die rond de zelfde tijd uitgerkend zijn of zwanger zijn en dan is het wel leuk om er over te praten.ik heb ook al een flinke toeter,dus ja kan me buik toch niet meer inhouden he. gr wendy

Hoi,

Ik zou af en toe willen dat ik die opmerking kreeg !!
Ik krijg alleen maar van die verschrikte gezichten te zien van DAN AL ???
Ik heb dus echt een bescheiden buik maar ben ook niet dik van mezelf ook nooit geweest .
Er zit wel al 10 kilo bij dus ik snap niet waar mensen het vandaan halen ...
Maar ja het is dus nooit goed !!!

Groetjes

Ik krijg ook regelmatig de opmerking, zo jij groeit goed!!!    Het ene moment kan ik het goed hebben en ben ik trots op mijn buikie maar op andere moment GRRRR.. Kan ik de mensen wel wurgen.

Valt het jullie ook op dat nu je zwanger bent mensen over je praten alsof je er zelf niet bij bent, heel vreemd vind ik dat. En mensen denken dat ze ineens over de omvang van je billen en borsten mogen praten  erg vreemd!!

Terug
Bovenaan