wie krijgt ook steeds de opmerking: dat duurt zeker niet lang meer???

Ik ken iemand en die is nu 19 weken zwanger. Haast nog geen buikje, maar wel flink aangekomen, op haar billen, benen en armen. Echt heel erg. En ze was altijd zo op haar lijn aan het letten. Ze vind dit zelf echt verschrikkelijk, en haar man plaagt haar er stiekem wel eens mee. Ja, iederen groeit gewoon anders..... Vind het voor haar wel sneu, ze wil ook zo graag met haar buikje pronken, maar nu krijgt ze alleen maar opmerkingen over een goed kosthuis, en mensen zien niet dat ze zwanger is!!!!

Laten mensen toch naar hun zelf kijken dan altijd te letten op anderen en denken dat ze iets "grappigs" moeten zeggen!!!

Hallo dames,

Eerst kreeg ik de opmerking: waar blijft je buik? weet je zeker dat alles goed is?
Nu hoor ik: goh wel al een flinke buik he? Hoe lang moet je nog? Weet je zeker dat het er eentje is?
het is ook nooit goed he?
Mijn vriend is er net trots op en hoopt dat mijn buik maar blijft groeien, da's dan wel weer lief!
Het leukste op dit moment zijn de reacties van ouders (sta voor de klas)
Bij de kennismakingsgesprekken schieten ze al direct in paniek! hihihi.
Maar verder heb ik het helemaal gehad met de opmerkingen over mijn dikke buik!
Met name mijn schoonmoeder blijft maar vertellen dat zij toch echt heel weinig was aangekomen........ AAAARGHHHHH!!!

Nou ja! suc6 dames.

Groetjes Juffie

nou ik ben ook wel te veel gergroeid, meer dan ik zou willen.

Zegt van de week een klant van ons:   ooooo jemig jij hebt echt dikke poten gekregen!

Wat een rotopmerkinge! Ik ben inderdaad een stevige tante, normaal al, maar nu heb ik echt stalpoten! En dan zo'n opmerking, ik lachte maar mee, maar vond het helemaal niet leuk!

gr mama van MD

hi.

1e vraag.   hoe lang moet je nog.
...15 weken
ow ja, dan zijn het er zeker 2. poehhh   :(

1e opmerking. je kan goed aan je gezicht zien he dat je zwanger bent, het word wat voller allemaal :(

1e snuggere opmerking   goh ben je zwanger.

1e kwaleijke opmerking, ja je bent zwanger zonder dat je bij de vader bent, had je het niet beter weg kunnen laten halen (WAT)

1e onvergevelijke opmerking. kijk martine ik vind je een leuke meid, maar ik zou niets met je kunnen beginnen omdat jij zijn kind draagd, kan je het niet laten adopteren, maken wij samen wel een nieuwe (WAT THE F*CK)

zucht al die mensen ik word er zou moe van.

en het is allemaal echt gebeurt.

Wat belachelijk!!!   Alsof jij er bewust voor hebt gekozen om zwanger te worden zonder vader en lekker bij je ouders thuis blijft wonen en alles langs je heen laat komen en tot overmaat van ramp straks met een kind zult zitten!!!
We weten allemaal wel beter!! Trek je er maar niet te veel van aan! Laat mensen zeggen wat ze denken te moeten zeggen en fluit het maar weer weg.... Jij bent blij met je baby, ook al is alles niet zoals het "gewoonlijk" hoort te zijn, maar het is WEL   JOUW   BABY!!!   En daarvan is er maar 1, en die is uniek en geweldig en maakt zoveel los in je,   waarvan je niet wist dat je dat kon voelen!!
Wij zijn wel blij met je hier!!

Dikke kus Hilma

(en nu niet gaan huilen, want ik kan me altijd zo ontzettend kwaad maken over mensen die als een kip zonder kop zitten te kakalen en niet weten wat ze er mee aanrichten....)

Zo, dat lucht op....pfff....

nou dank je hilma.

gelukkig kan ik mensen die dat zeggen heel makkelijk tot nooit zeggen.
sommige mensen zijn allen zo kortzichtig.

xx

wat een k opmerkingen van die vent martine. niet echt leuk. je baby is gewoon uniek!

ik krijg ook van die opmerkingen, van oh je eet nu zeker voor 2..... (ik was altijd normaal a slank, 65 kilo bij 1.75) nu ben ik al 12 kilo aangekomen in 25 weken. en "men" denkt en zegt, ohh eerst lette je natuurlijk op en nu ben je vast aan het schransen voor 2 dat zie je zo vaaaaakkkk bij jouw soort...... GRRRRRRRRRRR

of oh een vriendin van... die ziet er net zo uit als jij en die moet over 2 weken bevallen...

Nou ik ben gewoon TROTS op mijn buik! Het gaat nu allemaal het ene oor in en het andere uit!

heel herkenbaar allemaal.
vanaf 10 weken kon ik mn eigen broeken niet meer aan en terwijl ik niet veel at ben ik toen heel snel gegroeid. ik kon het niet eens verbergen tot de 12 weken.
iedereen vroeg toen of ik zeker wist dat het er geen twee waren en ik zei nee we hebben een echo gehad het is er 1. dan nog had die echo ongelijk want het tweede kindje was erachter gaan liggen daar kwamen we dan nog wel achter.       zelfs na de 20 weken echo geloofden mensen niet dat het er 1 was.   (en bedankt). en nu als ik zeg dat ik nog ruim 10 weken moeten zie je ze kijken en denken arm schaap hoe groot zal je buik dan wel niet zijn.

maar weet je wat denk ik het probleem is. die buiken van ons zijn gewoon zoals ze horen en die mensen die het tegen je zeggen hebben zelf ook zo'n buik gehad alleen is het in hun herinneringen veel kleiner.
ik heb nu zoiets van laat maar lekker lullen. of zeg gewoon dat 3 andere vriendinnen ook zwnager zijn en een nog grotere buik hebben dus dat het wel mee valt hahah moet je ze dan es zien kijeken

Terug
Bovenaan