wie krijgt ook steeds de opmerking: dat duurt zeker niet lang meer???

Heb nou vakantie gehad en ben nu wel wat kilootjes aangekomen. Was eerst door het spugen afgevallen.
Mijn buik is ook lekker gegroeid en dat kun je gelijk merken aan de reacties.
Mijn schoonzus die zei echt van nou nou.......ik heb een dikkere buik dan haar toen ze op het eind liep........maar zij had gewoon geen buik op het einde.......en ik loop er lekker mee te pronken.
Is ook leuk als er mensen achter de kassa van de supermarkt zitten die iets verder zijn dan jij haha!!

ik pronk er ook gewoon mee, doe expres een shirtje aan zodat je ziet dat ik een mooie zwanger buik heb. bij wijde blouses zie je het namelijk niet altijd even goed.

en ik vind het heerlijk!

hi.
ik geniet ook zeker wel van mijn buik, maar het zijn de dommer opmerkingen, daar word ik zo moe van.

x
x
x

Hoi hoi,

Ik ben heel trots op mijn buik. Bij de vorige keer kwam die pas met 8 maanden, heel fijn als je dan al thuis zit.
Nu draag ik lekkere stakke shirtjes ed, ik laat hem lekker zien. En als ik de buiken vergelijk (op het forum) denk ik dat die van mij nog in het niet valt......
Ik geniet er lekker van hoor!!!
Laat anderen maar lekker kletsen, misschien hebben ze zelf niet zo'n buik gehad en hadden ze dat wel gewild!!!!!!

Groetjes Bertine
Succes met alle mooie unieke buiken

Ik heb de laatse weken deze "tegenopmerking"gebruikt en dat werkt erg goed:
"OOOOOH, dat zal het zijn!!! Ik dacht al,"hoe komt het,toch zo'mooie toeter?
Maar dat is het natuurlijk, het zijn er TWEE! Dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb!"
Ik kan jullie verzekeren dat dat lekker oplucht en dat dan de ander even met de mond vol tanden staat!

groetjes Soela

ik heb er juist nog geen opmerking over gehad

gisteren zei een vrouwke die ik een beetje ken   bij de zeeman

goh jij heb een bescheiden buikje dan voor 26 weken

ik ben blij dat ik een buikje heb   bij me zoontje had ik bijna niks rond deze tijd
sommige dachten dat ik wat was aangekomen rond deze tijd toen

groetjes soraya

Hoi,
sta ik vandaag in de winkel zegt er zo'n vrouw die ik maar amper ken:
o jij moet zeker niet lang meer?
dus ik zeg nou nog bijna drie maanden.
weet je wat ze toen zei?
o dan krijg je een meisje.
nou waar slaat dat nou weer op.
omdat ik zo'n dikke buik heb.
dus ik zeg mijn eerste kind was een meisje en toen had ik helemaal niet zo'n dikke buik.
o zei ze toen.
ik dacht bij mezelf,
waar bemoei je je mee.
ik zal dat zelf nooit tegen iemand zeggen en zeker niet als ik ze maar amper ken.
gr lisette

Ik had t laatst ook, dat ze dan denken dat je op springen staat.. Of erger nog, dat je zwaar overgewicht hebt ofzo. Ben nog nooit zo gezond geweest.

oe, man daar kan ik echt giftig om worden, dat mensen dus gewoon maar een conclusie trekken zonder verder te kijken dan de neus lang is.

Ik flap er dan vaak uit:"duurt nog 2 maanden hoor, krijg het echt niet hier ter plekke"

Esther

Terug
Bovenaan